sttoolearn

چیزی برای آموختن

sttoolearn

چیزی برای آموختن

ارائه نرم‌افزارهای مالی دیدگاه به پارک فناوری پردیس

پارک فناوری پردیس با خرید لیسانس و ارائه خدمات نصب، آموزش و عملیاتی‌سازی نرم‌افزارهای حوزه مالی دامنه همکاری خود  با چارگون را توسعهه  داد.

به گزارش روابط عمومی چارگون، پارک فناوری پردیس از جمله مشتریان قدیمی چارگون است که نرم‌افزارهای متعدد دیدگاه در راهکارهای لجستیک، اتوماسیون اداری، زیرساخت، منابع انسانی و مدیریت فرآیندها در آن نصب و راه اندازی شده‌اند.
پارک فناوری پردیس در همکاری تازه خود با چارگون، ‌۲ نرم‌افزار خزانه‌داری و بودجه و اعتبارات را برای استقرار در این مجموعه برگزیده است.
نرم‌افزارهای مالی دیدگاه در بستری یکپارچه کلیه فرآیندهای امور مالی سازمان را پوشش می‌دهند. در این بین، نرم‌افزار خزانه‌داریمدیریت تمامی فرآیندهای مربوط به انواع دریافت‌ها و پرداخت‌ها، تضامین، تنخواه، مدیریت اسناد دریافتی و پرداختی و آگاهی از شرایط لحظه‌ای مالی را برعهده دارد. نرم‌افزار بودجه و اعتبارت نیز، فرآیند بودجه‌ریزی و کنترل مانده اعتبارات را به خوبی و در ارتباط با سایر نرم‌افزارهای این حوزه مدیریت می‌کند.
گفتنی است از سوی چارگون جناب آقای مهدی راد مدیریت این پروژه را برعهده دارد.


منبع: ارائه نرم‌افزارهای مالی دیدگاه به پارک فناوری پردیس

برچسب ها: اتوماسیون اداریچارگوندیدگاهروابط عمومی چارگونمدیریت فرآیندهامشتریان چارگوننرم افزارهای حوزه اتوماسیون ادارینرم‌افزارهای حوزه منابع انسانینرم‌افزارهای دیدگاهنرم‌افزارهای مالی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.