طراحی لوگو و آرم در دو شکل اساسی انجام می شود. نوع اول نماد های مطلق (مانند اپل) و نوع دوم که می تواند کاملا تایپوگرافیک باشد. هنگامی که تنها از حروف یا آرم نوشتاری استفاده می شود و هیچ نماد اضافی وجود ندارد مانند کوکاکولا. نوع ترکیبی نیز وجود دارد که میی تواند از هر دو نوع آرم و حروف در طراحی آن استفاده شود. یک لوگوی خوب بایستی ده سال نگاه کردن به آن همواره خوب بنظر برسد. اصول طراحی لوگو شامل:
سادگی
جذابیت برای مخاطبان مختلف
طراحی منحصربفرد و عدم کپی برداری.
چیزی برای گفتن داشته باشد.
طراحی متعادل
سایز لوگو
تایپوگرافی بسیار مهم است.
هدف به رسمیت شناختن و شناخت است.
متفاوت بودن.
طراحی لوگو جهت نمایش تصویری از شرکت و کسب و کار انجام می شود و بایستی با یک طراح حرفه ای مشورت نمایید.
قیمت طراحی لوگو به نوع، تعداد اتود، جزئیات ارائه شده و تعداد ویرایش های آن بستگی دارد که می توانید در قسمت تعرفه طراحی لوگو جزئیات و قیمت لوگو را مشاهده نمایید.
منبع: اصول طراحی لوگو