وقتی که کلیدواژه ها را میبینید واقعا حجم داده ها شما را به وجد میآورد ، حتی در یک حیطه موضوعی. پس کاری که باید انجام دهیم این است که آن را یکی کرده و مانند یک عبارت آنها را گروه بندی کنیم. به دنبال روشهای بدیهی برای جدا سازی این عبارتها باشید وقتی که ما کلیدواژه های Spa Vacation را نگاه میکنیم چیزی که اول از همه میبینیم مقدار کلیدواژه هایی است که بر یک ناحیه مشخص تمرکز دارد و بهترین راه برای اینکار استفاده از کدگزاری رنگی است که کلیدواژه مشخصی دارد من این را با رنگ سبز کدگزاری میکنم تا سریعا آن را بتوانم پیدا کنم.
عبارت دیگری که نمایش می یابد ترکیبی از spa و resort میباشد و بنابراین من آن را قرمز میکنم و و اینطور که پیداست چیزهای مختلفی نمایش می یابد بنابراین میتوانم خیلی ساده به آن بپردازم. به سادگی میتوانم این کلیدواژه ها را کد گزاری رنگی کنم. کلیدواژه دیگری که پیدا میشود vacation packages میباشد.
حالا تمامی این کلیدواژه ها در خط قرار گرفته اند و نوع محصول ارایه شده در وب سایت مشخص میشود و به این صورت ما میتوانیم چگونگی جستجو برای مسافرتهای مختلف یا ویژگی های مسافرتهای مختلفی که به دنبالش هستیم را ببینیم و هر چیزی که به طور مشخص در مورد بسته مسافرتی باشد را زرد رنگ میکنم وقتی که در لیست جستجو کنم، گاها به چیزی مانند golf spa برمیخورم و در این لیست متعددا به golf بر میخورم بنابراین من این را رنگی میکنم تا بتوانم بعدا ان را ارزیایی کنم چون به نظر مبحث جالبی می آید و بنابراین به لیست کلیدواژه ها رفته و کد گزاری رنگی را انجام دهید.
وقتی که کد گزاری رنگی را انجام دادید آنها را جدا کرده و سازمان بخشید و حالا دیدن آنها با کد گزاری رنگی خیلی آسان تر است و شما میتوانید کلیدواژه ها را با رنگ و موضوع کدگزاری کنید و سپس به هر زیر تاپیک سر بزنید و الگوی عبارت خود را پیدا نمایید
منبع: پیدا کردن عبارات کلیدی