sttoolearn

چیزی برای آموختن

sttoolearn

چیزی برای آموختن

طراحی کارت ویزیت

کارت ویزیت به عنوان دیگر کارت های مورد نیاز کسب و کار و ابزار ایده آل برای تبادل اطلاعات تماس.
کارت ویزیت شامل :
• عنوان شغلی
• اطلاعات تماس تلفن، ایمیل و وب سایت
• پروفایل شبکه های اجتماعی
 • فضای خالی

کارت ویزیت در مورد شما چه می گوید؟ آیا شما یک تجارت کامل  هستید؟ آیا تازه کار و کمی آماتورید؟ کسب و کارتان قدیمی است؟ باهوش هستید یا بسیار حرفه ای؟ یا اینکه خجالتی بوده و دوست ندارید در مورد خودتان صحبت کنید. یک کارت ویزیت موثر و کارا بایستی قادر به پاسخگویی به این سوالات باشد:
• Job Titlee : عنوان شغلی بایستی به مخاطبان آنچه که هستید و آنچه انجام می دهید را منتقل کند.
• Contact Informationn :اعم از شماره تلفن، ایمیل رسمی شرکت، آدرس وب سایت و پروفایل رسمی شبکه های اجتماعی و حتی ساعات کاری شرکت را شامل می شود.
• White Space :حتما از فضای سفید و خالی در طراحی کارت ویزیت استفاده نمایید چرا که علاوه بر جلوگیری از شلوغی و عدم  خواندهه شدن مطالب مهم، موجب عدم خستگی چشم و استراحت بصری می شود و بر جذابیت کارت می افزاید. بعلاوه می توانید از پشت کارت خودد برای چاپ تقویم، بیانیه یا موارد هم دیگر استفاده نمایید.
• طراحی کارت ویزیت حرفه ای توسط طراحان لوگو در دو اتود  درخواستی و قابل ارتقا به بالاترین کیفیت با استفاده از شالوده های منحصر به فرد صورت می گیرد.

سلسله مراتب طراحی کارت ویزیت

کارت های بیزینس یا کارت ویزیت ابزار اساسی برای استفاده های شخصی و یا کسب و کار هستند.
• ارائه طرح لایه باز لوگو شرکت از جانب مشتری
• انتخاب تم، شکل، رنگ و سبک طراحی
• سفارشی کردن قالب انتخابی با متن های شخصی
 • ارائه پس از تصویب

اینکه خود اقدام به طراحی نمایید یا طراحان لوگو را برگزینید، نیاز به یک آرم و لوگو مناسب در طراحی کارت ویزیت دارید که بعنوان  موثرترین شکل بازاریابیی قابل سرمایه گذاری می باشد و این اولین گام در طراحی یک کارت ویزیت ماهرانهه و مخاطب پسند است.
• طراحی کارت ویزیت لایه باز در طبقه بندی گسترده ای از تم ها،  اشکال، رنگگ ها، فونت ها، سبک و سلیقه های گوناگون طراحی می شود. شخصی سازی باا استفاده از رنگ هایی که ویژگی های شرکت شما را به تصویر می کشد، انجام می شود.
• یک کارت معتبر و محبوب نیازمند یک لوگو منحصر به فرد و عالی است. طراحی یک کارت ویزیت موفق بایستی ساده، فوق العاده حرفه  ای و در عین حالل چشم نواز و بادوام باشد و در طول زمان کیفیت و جلوه خود را از دست ندهد.
• طراحی کارت ویزیت چند لایه و تاشو اجازه ارائه تصاویر و اطلاعات بیشتری را به شرکت ها می دهد.
 • استفاده از رنگ های مشعشع، تکریری و پر طراوت برای کسب و کار های فان و سرگرم کننده به آن ها جلوه فراست و معنا می بخشد.

چاپ کارت ویزیت

چاپ کارت ویزیت با توجه به طرح کارت ویزیت دارای موارد متنوع و سایز های استاندارد انجام می شود.
• چاپ تمام رنگ
• چاپ زاویه دار
• کارت ویزیت مرتعش
• کارت ویزیت شیشه ای
 • کارت ویزیت چند لایه و فوق العاده ضخیم

متخصصان طراحان لوگو بطور دقیق از اندازه، سبک، مد و یک پایان کامل و موفق برای کسب و کار شما آگاهی دارند. خواستار طراحی یک کارت ویزیت استاندارد باشید و یا خارج از عرف و منحصر به فرد بخواهید، طراحان لوگو در دریافت ماهیت کسب و کارتان به شما کمک خواهد کرد. انواع چاپ کارت ویزیت شامل:
• کارت ویزیت های فوق العاده ضخیم بعنوان لوکس ترین کارت ها در بازار می باشند.
 • کارت های بدون روکش که بر روی کاغذ های قابل نوشتن یا Writable چاپ می شوند.
• چاپ کارت ویزیت بصورت یک و دو طرفه، تمام رنگ، سیاه و سفید بهمراه شخصی سازی با استفاده از طیف وسیعی از قالب ها و تم ها.
• استفاده از روکش های گلاسه UVV، سلفون و لمینت مات یا براق و مخملی، لمینت مات طلاکوب و برجسته، روکش PVC میکرون و برفکی، چرمی و پارچه ای.
• انواع کاغذ های چاپ کارت ویزیت شیشه ای، کاغذ های روکشدار  براق یا بدون روکش،، مغناطیسی (آهن ربایی) و کاغذ های قابل بازیافت و مرسوم می باشند.
• انواع طراحی و چاپ کارت ویزیت دیچیتال، سه بعدی، گوشه گرد، استفاده از ورق فویل، چاپ برجسته، دایکات، پلاستیکی، Foldedd یا Double Cards، پنتون و جوهر های متالیک و رسمی را شامل می شوند.





منبع: طراحی کارت ویزیت













چه‌کسی مسئول ایجاد تغییرات در سازمان می‌باشد؟

سازمان‌ها و شرکت‌ها برای اینکه بتوانند در بازار رقابتی و نابسامان فعلی به حیات خود در شرایط مناسب و مطلوب ادامه دهند، ناگزیر استقبال از تغییرات در جهت بهبود عملکرد خود می‌باشند. هر چه سازمان نسبت به طراحی و اعمال این تغییرات سرعت و انعطاف بیشتری داشته باشد، موفق‌تر خواهد بود. حال یک پرسش مهم این است که چه کسی مسئول ایجاد این تغییرات در سازمان می‌باشد؟

یکی از نکات مهم در ایجاد مدیریت تغییرات سازمانی انتخاب جهت اعمال تغییرات می‌باشد. بدین معنا که آیا باید تغییرات از سمت مدیران ارشد یک سازمان طراحی و اعمال شود یا اینکه تغییرات توسط مدیران میانی یا حتی کارکنان سازمان طراحی و اجرا شوند؟ فارغ از این حقیقت که سازمان‌ها به هر دو نوع از تغییرات نیاز دارند، تجربه نشان داده است که تغییراتی که از سمت کارکنان سازمان طراحی و اجرا می‌شوند هم سریع‌تر در سازمان اعمال و نهادینه می‌شوند و هم ماندگاری بیشتری در سازمان خواهند داشت. از دیگر نکات مثبت این روش تغییرات ایجاد حس رضایت و انگیزه در بین مجریان و میل و امیدواری در بین دیگر کارکنان سازمان می‌باشد.  ادامه مطلب ...