sttoolearn

چیزی برای آموختن

sttoolearn

چیزی برای آموختن

طراحی بنر

طراحی بنر حرفه ای


طراحی بنر حرفه ای طبق قالب های مناسب برای نیاز های خاص و تبلیغات در موقعیت های مختلف
• قالب سازگار با گوگل ادروردز
• قالب سازگار با شبکه های اجتماعی
 • سازگار با تمام شبکه ها و سایت های آگهی

طراحی بنر حرفه ای طبق قالب های مناسب برای نیاز های خاص و  تبلیغات در موقعیت های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. در واقع تبلیغات بنر ابزار بسیار عالی جهت انتشار و گسترش پیام برای مخاطبان وسیع می باشد.
• سازماندهی قالب : توجه به استفاده از متن، عکس، لوگو یا ترکیبی از هر سه و استفاده از عکس منحصر بفرد در طراحی. اما اندازه لوگو نباید غیر متعارف یعنی خیلی بزرگ، خیلی کوچک، ناخوانا و یا نامشخص باشد.
• رنگ ها : مطابقت رنگ با نام تجاری از جمله رنگ، فونت (استفاده  از فونت های سرگرم کننده به تعداد محدود)، سبک عکاسی و استفاده از رنگ هایی متضاد خیره کننده  ادامه مطلب ...

یک جلسه مفید برای انتشار اطلاعات پروژه در سازمان

یکی از دغدغه‌های سازمان‌های پروژه محور، انتشارات به موقع و دقیق اطلاعات پروژه برای منظور‌های مختلف می‌باشد. سازمان‌ها نیاز دارند که اطلاعات پروژه را در ساختار خود منتشر کنند تا به موقع تصمیم‌های لازم اخذ شوند، اقدامات لازم صورت پذیرد و افراد ذیصلاح از وضعیت پروژه آگاه شوند. روش‌های مختلفی برای این منظور وجود دارد که مدیران و تیم‌اجرایی پروژه می‌توانند از آنها استفاده کنند. راه‌اندازی پورتال‌ برای هر پروژه، استفاده از بوردهای اطلاع‌رسانی، برگزاری جلسات بررسی پروژه و ….

تجربه نشان داده است برای این منظور، استفاده از هر ابزاری مفید‌تر از انتقال اطلاعات از طریق برگزاری جلسات نخواهد بود. در واقع دیگر ابزارها، کمکی برای تکمیل رسالت جلسات بررسی پروژه‌ها می‌باشند. اما یک مشکل در این مسیر وجود دارد: به دلیل تعدد پروژه‌‌های جاری سازمان، اگر هر کدام از مدیران پروژه‌ جلسه‌ای یک ساعته  با افراد موثر سازمان برگزار کنند، باید کار را تعطیل کرد و به برگزاری جلسات مشغول شد!  ادامه مطلب ...

بیمه مسئولیت مدنی

بیمه مسئولیت مدنی به نسبت بیمه های مسئولیت آتش سوزی، بیمه مسئولیت مهندسین و… کمی جدید تر است. در گذشته در صورتی که فردی با انجام عمل خاصی به دیگران خسارتی تحمیل می نمود، مسئولیت این  خسارات با شخصی بود که عامل ایجاد آن بود، این موضوع بسیار بدیهی بود اما در شرایطی، اگر گاو، شتریا سگ شخصی، رم کرده یا به هر دلیلی به اشخاص دیگر آسیب زده و موجب تحمیل خسارات به اطرافیان می شدند، تعیین عامل خسارت ممکن نبود و مسئولیت این اتفاق و خسارات ناشی از آن را هیچ کس بر عهده نمی گرفت. از این رو، مسئولیت به دو بخش مسئولیت مدنی و مسئولیت کیفری تقسیم شد.
مسئولیت کیفری
مسئولیت کیفری،مسئولیتی است که فرد در قبال کارهای عمد خود بر عهده دارد که در واقع خود فرد به طور مستقیم در پیش آمدن آن دخیل است و شامل بیمه نمی شود.  ادامه مطلب ...

ابعاد و اندازه کارت ویزیت

از جمله بخش های مهم جهت طراحی کارت ویزیت می توان به ابعاد و اندازه کارت ویزیت اشاره کرد. شاید سوالی که بیشتر افراد در ذهن دارند این است که ابعاد کارت ویزیت از کجا ایجاد شده اند؟ در پاسخ به این سوال باید در ابتدا در مورد چاپکارت ویزیت صحبت شود. کارت ویزیت با چاپ دیجیتال، کارت ویزیت با چاپ افست، چاپ لتر پرس و… از جمله نمونه های چاپ کارت ویزیت می باشند.
چاپ دیجیتال کارت ویزیت در بین چاپ های دیگر سرعت بیشتری دارد. با استفاده از این نوع چاپ کارت ویزیت شما با سرعت زیاد تعداد بالایی کارت ویزیت را می توانید چاپ کنید. این روش بیشتر جهت کارایی فوری صورت می گیرد. استفاده  از یک ابعاد استاندارد موجب مزایای زیادی می شود.

از جمله مزیت های اصلی آن ارزان بودن آن است، علت نیز متداول بودن آن است. مزیت بعدی استفاده از ابعاد استاندارد این است که به راحتی قابل تشخیص بوده و در کیف های جاکارتی قرار می گیرند. البته این قضیه به این معنی نیست که نمی توان اندازه کارت ویزیت را تغییر داد و یا شکل های متفاوتی از آن را طراحی نمود. بلکه روش های مدرن برش و چاپکارت ویزیت با این چاپ نیز امکان پذیر است و تنها مشکل آن بالا رفتن هزینه به دلیل پرت کاغذ و نوع هزینه ای طراحی  آن می باشد.  ادامه مطلب ...

مصاحبه شاهین طبری درباره عضویت در ائتلاف تبسم

ائتلاف«تبسم» برای انتخابات دور چهارم هیات مدیره نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران تشکیل شده و ۱۵ نفر از مدیران شرکت‌های نظام صنفی را به عنوان عضو معرفی کرده است. شاهین طبری موسس و بنیانگذار شرکت چارگون نیز به این ائتلاف پیوسته است. مصاحبه زیر توسط خانم کیانا مجدی از شرکت کهکشان نور و به مناسبت این حضور انجام شده است:

– لطفا خودتان را معرفی کنید.
شاهین اکبریان طبری رئیس هیات مدیره شرکت چارگون  ادامه مطلب ...

تعمیر ماکروویو

نمایندگی تعمیر ماکروویو

تعمیر انواع برند ها و مدل های مختلف مایکروویو توسط تکنیسین ماهر و حرفه ای بدون نیاز به تعمیر و بازنگری مجدد در دراز مدت

قیمت

تخمین و ارزیابی کامل با نرخ مقرون به صرفه و قیمت های رقابتی

مهارت

ارائه خدمات با کیفیت توسط تکنیسین های با سابقه و مجرب


سرعت

پاسخگویی و پیگیری در سریعترین زمان ممکن و به موقع


پشتیبانی ۲۴ ساعته نمایندگی تعمیر ماکروویو

پشتیبانی ۲۴ ساعته مشتریان و عیب یابی فنی با دانش و ابزار به روز توسط تکنیسین ها

  • امکان پرداخت آنلاین
  • تضمین رضایت ۱۰۰% مشتری
  • دارنده ضمانت شرکت سازنده
  • پاسخ به سوالات متداول
  • پاسخگویی ۲۴ ساعته
  • پشتیبانی انعطاف پذیر
  • درباره نمایندگی تعمیر ماکروویو

    نمایندگی تعمیر ماکروویو دارای ضمانت نامه از شرکت های سازنده و ارائه خدمات با کیفیت برای تمام انواع مدل های ماکروویو بهمراه  خدمات تعمیر اضطراری با کیفیت در ایام تعطیل

  • انتخاب نمایندگی تعمیر ماکروویو

    نمایندگی ما با ارائه راه حل های استثنایی و پشتیبانی و تعمیر مایکروویو های قدیمی و جدید با ارائه ضمانت اعتماد و رضایت مشتری و دارای طیف گسترده ای از قطعات لوازم مایکروویو می باشد.




منب

اصول ابتدایی طراحی کاتالوگ حرفه ای

تنها با به کارگیری اصول ساده ای می توان طراحی کاتالوگ را فراتر از مرز هایی که هر طراح دارد برد و بدان روح تازه ای بخشید. طراحی کاتالوگ دقیقا مشابه طراحی یک ساختمان و تصمیم پیرامون معماری آن است. اگر طراحی کاتالوگ را به افراد کم تجربه واگذار کنید ممکن است در این میان ضعف هایی در کار خود متحمل شوید؛ اما برای یک طراح حرفه ای این مسائل مطرح نیست و می توانید با خیال راحت و تکیه بر اصول طراحی کاتالوگ حرفه ای توسط طراح از کیفیت نهایی کار خود راضی باشید.
برای آشنایی با این اصول شما را به مطالعه این مطلب دعوت می کنیم.

اصول ابتدایی طراحی کاتالوگ حرفه ای

آشنایی با اصول طراحی کاتالوگ حرفه ای 

ادامه مطلب ...

آیا زبان فارسی می‌تواند زبان دانش باشد؟

تهیه و تنظیم از مهدی مخلصیان

پیشگفتار

هنگامی که سخن از پاسداشت و گسترش زبان فارسی می‌رود و گفته می‌شود که زبان فارسی باید زبان دانش مردم ایران باشد، از سوی مردم، به ویژه دانش‌آموختگان و متخصصان حوزه‌های گوناگون دانش روز این سخن گفته می‌شود که «زبان فارسی توانایی تبدیل شدن به زبان دانش روز را ندارد!». اکنون من تلاش دارم تا در این نوشته، با چند دلیل ساده نشان دهم که مانند بسیاری از زبانهای امروزی جهان که برای سخنوران خود، زبان دانش شده‌اند، زبان فارسی هم می‌تواند در قلمرو سخنوران خودش زبان دانش باشد.

ساختار زبان فارسی  ادامه مطلب ...

بیمه مسئولیت مهندسین

  • بیمه مسئولیت مهندسین جزو بیمه های مسئولیت بیمه ایران است که جهت پوشش دهی مسئولیت مدنی مهندسین در حیطه نظارت، محاسبه و طراحی ایجاد شده، این بیمه نامه مهندسین را در مقابل مالکین ساختمان و همچنین اشخاص ثالث نظیر همسایگان، عابرین و… طبق قوانین مندرج در بیمه نامه و نظام مهندسی و شهرداری، بیمه می نماید وکلیه خسارات جانی و مالی تا مبلغ دیه هر فرد و همچنین خسارات مالی مطابق درخواست پوشش های مهندس مربوطه انتخاب می شود. استفاده از بیمه مسئولیت مهندسین و درخواست صدور آن موجب می شود که ریسک درگیر شدن مهندسین در حوادث بسیار کاهش یابد و همین امر آرامش و سلامت کاری برای آنان  ایجاد خواهد نمود، لذا استفاده از آن برای کلیه مهندسین حوزه ساختمان ضروری است.

    بیمه مسئولیت مهندسین

    بیمه مسئولیت مهندسین

    اهداف بیمه مسئولیت مهندسین 

  • ادامه مطلب ...

    نکات الهام بخش برای آغاز طراحی بروشور

    بروشور مجموعه ای حاوی اطلاعات کاربردی است که به شکل های مختلف و طرح های گرافیکی متنوعی قابل طراحی و عرضه است. شاید در نگاه اول طراحی بروشور ساده باشد؛ اما بروشور نیز مشابه با کاتالوگ، کارت ویزیت و سایر ابزارهایی که معرف یک گروه فعال و شرکت معتبر در کسب و کار هستند مهم است و هر چه قدر خلاقانه تر و خاص تر طراحی شود معرفی نامه بهتری برای آن شرکت خواهد بود.
    آغاز طراحی بروشور مهم ترین گام ها در شکل گیری طراحی برتر است. پیش از این که کار طراحی بروشور را آغاز کنیم بهتر است با چند نکته ساده اما الهام بخش برای آغاز طراحی بروشور درصد موفقیت و بازدهی کار خود را در آینده بالا ببریم.

    آموزش نکات الهام بخش برای آغاز طراحی بروشور 

    ادامه مطلب ...