sttoolearn

چیزی برای آموختن

sttoolearn

چیزی برای آموختن

فروش بیمه را به صورت مرحله ای پیش ببرید

همان گونه که در مقالات قبلی نیز متذکر شده ایم، شما به عنوان کارشناس بیمه نباید فراموش کنید که میزان موفقیت شما در فروش بیمه، بستگی به تعداد مشتریانی دارد که شما موفق شده اید آن ها را برای خرید متقاعد نموده و بیمه را به آن ها بفروشید. لذا این موضوع همیشه باید سر لوحه تمامی امور کاری شما باشد. در زمان فروش بیمه، شما ابتدا باید یک برنامه کاری منظم را برای خود تدوین نمایید و براساس مراحل این برنامه پیش بروید تا فروش بیمه با موفقیت صورت گیرد. به طور کلی یک برنامه ریزی بسیار منظم و اصولی در بازاریابی و فروش بیمه، از چند مرحله تشکیل شده است که عبارتند از:

۱-    جلب توجه مشتری و ایجاد اعتماد در وی برای خرید بیمه

۲-    درک نیازهای مشتری برای استفاده از بیمه از طریق صحبت و سوال نمودن از او

۳-    تبدیل نمودن نیازهای مشتری به خواسته برای ترغیب به خرید بیمه

۴-    پاسخگویی به همه سوالات و ابهامات و حتی انتقادات وی در مورد نوع بیمه

۵-    ارائه نمودن بیمه نامه به مشتری

۶-     قطعی نمودن فروش و عقد قرارداد بیمه

یک کارشناس بیمه در زمان فروش بیمه عمر زمانی موفق خواهد بود که تمامی این مراحل را به درستی انجام داده و زمانی وارد مرحله بعد شود که مرحله قبلی را به خوبی به انجام رسانیده باشد. شما به عنوان کارشناس بیمه باید فروش بیمه را مرحله به مرحله پیش ببرید تا به نتیجه برسید. اما آن چه که بسیار اهمیت دارد این موضوع است که در اکثر مواقع، در جلسه اول ملاقات با مشتری، شما به موفقیت برای فروش نمی رسید و در این زمان است که شما باید درایت و با هوشی خود را نشان دهید. شما زمانی که متوجه شدید در این جلسه موفق به فروش نمی رسید، قبل از این که مشتری پیش دستی کند، باید سریعا برنامه ملاقات بعدی را تنظیم نمایید. برای مثال باید به مشتری بگویید که :” من احساس می کنم که شما برای تصمیم گیری به مدت زمانی برای فکر کردن نیاز دارید لذا توصیه می کنم که یک جلسه دیگر را برای ملاقات در نظر بگیریم که در این فاصله نیز برنامه لیستی از تمام خدماتی که با بیمه نامه های ما برای شما ارائه می گردد تنظیم نمایم و شما آن را در جلسه بعد مطالعه نمایید تا بهتر تصمیم گیری کنید. در این مدت نیز می توانید تا قبل از جلسه بعدی به صورت تلفنی از مشاورین ما در نمایندگی، مشورت بگیرید”. با این عمل شما در بهترین موقعیت فروش قرار گرفته اید و نه تنها مشتری بیشتر به شما اعتماد می کند زیرا اصراری در فروش نداشته اید بلکه با واگذاری ادامه بحث به جلسه بعد، فروش بیمه را به نحوی پیش برده اید که خودتان برای برنامه ریزی بعدی، زمان داشته باشید. لذا شما باید همیشه پیشبرد فروش بیمه را در دست بگیرید و با ابتکار عمل خود سعی کنید که این مسیر متوقف نشود.

منبع : فروش بیمه  را به صورت مرحله ای پیش ببرید

ماشین های لباسشویی هوشمند سامسونگ

در میان برندهای مختلفی که از ماشین های لباسشویی وجود دارد، سامسونگ یکی از معتبرترین برندهای موجود است که به دلیل استفاده از اخرین تکنولوژی های روز دنیا در ساخت و همچنین اهمیت به طراحی ظاهری زیبا برای ماشین های لباسشویی، اعتبار زیادی را در میان مردم به دست آورده است. سامسونگ سعی دارد که همیشه از به روزترین تحولات جهانی در ساخت ماشین لباسشویی استفاده کند تا هم کارایی آن در شستن لباس ها چندین برابر گردد و هم این که میزان مصرف انرژی در هنگام کار کردن کاهش یابد. مهمترین اقدام سامسونگ، ساخت و طراحی ماشین های لباسشویی هوشمند است که در این مقاله به بررسی ویژگی های این دسته از ماشین های لباسشویی سامسونگ می پردازیم:

۱-     استفاده از تکنولوژی کریستال بلو

آن چه که سامسونگ به آن بسیار اهمیت داده است، زمان است. در نظر بگیرید که شما لباس ها را داخل ماشین لباسشویی قرار داده اید و زمانی که سر کار و یا بیرون از منزل هستید، به این فکر می افتید که ای کاش این امکان وجود داشت که تا رسیدن به خانه، لباس ها شسته شده باشند و با ورود به خانه، فقط باید لباس ها به بند آویزان شوند. با این کار زمان خود را مدیریت می کنید. لذا سامسونگ با تکنولوژی کریستال بلو امکان شست و شوی هوشمند را برای شما فراهم نموده است. به گونه ای که شما با تنظیم برنامه های ماشین لباسشویی، می توانید از طریق وای فای و در خارج از منزل، با تلفن همراه خود، ماشین لباسشویی را فعال نمایید تا لباس ها را بشوید.

۲-    تکنولوژی شست و شوی اتوماتیک

در ماشین لباسشویی هوشمند سامسونگ، ۴ حسگر وجود دارد که زمانی که لباس ها را داخل ماشین لباسشویی قرار می دهید، اطلاعات مربوط به لباس ها شامل میزان کثیف بودن، اندازه لباس، میزان آب و میزان ماده شوینده را بررسی نموده و براساس برآیند اطلاعات، برنامه مناسب شست و شو را انتخاب می کند. این کار باعث می شود که در شست و شو، کمترین میزان آب و برق مصرف شود.

۳- صفحه تمام لمسی

در ماشین لباسشویی هوشمند سامسونگ، قسمتی که مربوط به انتخاب برنامه ها است، به صورت لمسی است و باعث شده است که کار کردن با این نوع ماشین لباسشویی راحت تر باشد.

۴-  استفاده از فناوری اکو بابل (Eco bubble)

این فناوری باعث می شود که ماده شوینده بهتر بتواند در داخل لباس نفوذ کند در نتیجه هم قدرت پاک کنندگی آن بیشتر شود و هم این که کمتر به آب گرم برای افزایش نفوذ پذیری نیاز باشد.


منبع : ماشین های لباسشویی هوشمند سامسونگ

بیمه مسئولیت پارسیان

همه ما در جامعه ای که زندگی می کنیم، در قبال تمام فعالیت ها و حتی رفتارهای خود و تاثیراتی که این فعالیت ها بر روی جامعه و افراد دیگر می گذارد، مسئول هستیم. برای شما در نظر بگیرید که فردی اقدام به ساختن یک مجتمع و یا حتی اقدام به ساختن یک منزل مسکونی می کند و برای این منظور باید نیروهایی را برای کار استخدام کند. در این زمان، فرد پیمانکار دو مسئولیت مهم دارد:

۱-    مسئولیت نسبت به کارگران و تمامی افرادی که تحت پوشش وی کار می کنند.

۲-    مسئولیت نسبت به افراد دیگر که در نزدیکی محل ساخت و ساز تردد می کنند، اموال آن ها و حتی نسبت به محیط نزدیک به محل ساخت و ساز

اگر فرد پیمانکار نسبت به این مسئولیت ها کوتاهی نماید، خسارات زیادی به بار خواهد آورد که گاها جبران این خسارت ها نیاز به هزینه های زیاد دارد به گونه ای که حتی ممکن است منجر به ورشکست شدن پیمانکار شود لذا برای جلوگیری از این خسارات و اتفاقات، لازم است قبل از شروع کار، اقداماتی انجام شود تا میزان ایمنی کار افزایش یابد. در این راستا، بیمه مسئولیت یکی از اموری است که لازم است هر فرد قبل از شروع فعالیت های خود در نظر بگیرد.

بیمه مسئولیت و محدوده حمایتی آن

زمانی که شما در حوزه کاری خود از بیمه مسئولیت استفاده می کنید، در صورت بروز خسارت، شرکت بیمه گر موظف است کلیه خساراتی که در بیمه نامه متعهد شده است، جبران نماید ولی ان چه که لازم است شما به عنوان بیمه گذار بدانید این است که شما نمی توانید هر نوع خسارتی را وارد نمایید و بعد از بیمه گر انتظار جبران داشته باشید در این صورت شرکت بیمه گر ورشکست می شود و از طرف دیگر بی قانونی و نا امنی زیاد می شود چون ممکن است با بی توجهی شما، جان افرادی به خطر بیافتد. لذا بیمه مسئولیت تنها خساراتی را جبران می کند که ناشی از خسارات ناخواسته باشد.

بیمه مسئولیت پارسیان

آن چه که در زمینه انتخاب نوع شرکت بیمه گر اهمیت دارد این است که از متعهد بودن و قانونمند بودن ان شرکت بیمه گر مطمئن شوید. این مسئله زمانی اهمیت خود را نشان می دهد که در اثر فعالیت شما، ناخاسته خسارتی رخ داده و شما به حمایت بسیار فوری نیاز دارید تا هم خسارت جبران شود و هم فعالیت شما عقب نیافتد. در این راستا، بیمه مسئولیت پارسیان یکی از بهترین شرکت های بیمه گر در این زمینه است. این شرکت بیمه چند مزیت عمده در زمینه بیمه مسئولیت دارد:

۱-    محدوده حمایتی بیشتری دارد. البته این بدان معنا نیست که خسارات عمدی شما را جبران می کند. بلکه در همان محدوده خسارات ناخواسته، بیشتر از سایر شرکت های بیمه شما را حمایت می کند.

۲-    به محض بروز خسارت، بازرسین و کارشناسان خود را اعزام می کند تا برآورد خسارات را انجام داده و آن ها جبران نماید تا بیمه گذار بدون نگرانی بتواند به فعالیت های خود ادامه دهد.

منبع : بیمه مسئولیت پارسیان

مشکلات و مزایای فروش الکترونیکی بیمه

بیمه الکترونیکی یک از مهمترین اقدامات بیمه است که در سال های اخیر صورت گرفته است و بهترین سود را برای بیمه گذار و بیمه گر دارد. در این نوع بیمه، افراد به راحتی می توانند به اطلاعات مورد نیز خود دست پیدا کنند و کلیه اقدامات و خدمات بیمه از طریق الکتریکی صورت می گیرد که یکی از این اقدامات، فروش الکتریکی بیمه است.

مزیت های فروش الکترونیکی بیمه

۱-    از آن جایی که شرکت های مختلف می تواند برای اهداف مورد نظر شما خدمات بیمه ای ارائه کنند لذا افراد تمایل دارند قبل از انتخاب شرکت بیمه، درباره آن ها تحقیق نمایند و فروش الکترونیکی بیمه این امکان را برای بیمه گذاران فراهم می نماید.

۲-    بیمه ها بهتر می توانند خود را از طریق الکترونیکی معرفی نمایند.

۳-    بیمه الکترونیکی سبب می شود که افراد به راحتی به اطلاعات دسترسی داشته باشند در نتیجه بیمه گران نیازی به سرمایه گذاری های زیادی برای راه اندازی شبکه سنتی خود ندارند.

۴-    بیمه یکی از حرفه هایی است که به راحتی می توانند در زمینه تجارت الکترونیکی فعالیت کند.

۵-    با وجود بیمه الکترونیک، افراد می توانند به جدیدترین اطلاعات در اسرع وقت دسترسی پیدا کند زیرا شرکت های بیمه حجم زیادی از اطلاعات را سریعا بر روی سایت می گذارند و سایت خود را همیشه به رو نگه می دارند.

۶-     برای بیمه هایی که نیاز به مشاوره های زیادی دارد این روش فروش بهترین است زیرا بیمه گذار به راحتی می تواند تمام اطلاعات مورد نیاز خود را از سایت بیابد و به اندازه کافی برای این کار وقت دارد.

معایب فروش الکترونیکی بیمه

۱-    در فروش الکترونیک بیمه گذار باید از طریق سایت اقدام به خرید نماید و معمولا افراد به زودی به این روش اعتماد نمی کنند.

۲-    اگر بیمه انتخابی ارزش بالایی داشته باشد به گونه ای که هم بیمه گر و هم بیمه گذار سرمایه زیادی را باید هزینه کنند، بهتر است به صورت الکترونیک به فروش نرسد.

۳-    اگر سایت بیمه دارای مشکل باشد در نتیجه در زمان فروش بیمه، فرد بیمه گذار به بن بست می خورد و نمی تواند به درستی مسیر فروش را ادامه دهد به همین دلیل فرد از خرید اینترنتی صرف نظر می کند و ترجیح می دهد که حضورا به شرکت بیمه مراجعه نماید.

۴-    امضای فروش الکترونیک از نظر قانونی اعتبار ندارد به همین دلیل در آخر باید فرد بیمه گذار به شرکت بیمه مراجعه نماید.

منبع : مشکلات و مزایای فروش الکترونیکی بیمه

کاربردهای میکرونیدلینگ

شاید برای شما جالب باشد که بدانید مسئله جوانسازی پوست، به انسان های امروزی بر نمی گردد بلکه اولین بار در مصر باستان، این مسئله مطرح شد و جالب تر این که مکانیسم میکرونیدلینگ از همان زمان شکل گرفت.

همان گونه که متوجه شدید استفاده از روش میکرونیدلینگ، ریشه تاریخی دارد و همزمان با پیشرفت علم، ابزارهای مورد استفاده در این روش پیشرفت نموده تا این که امروز از رولر که حاوی سوزن هایی برای سوراخ کردن پوست است، استفاده می شود.

موارد استفاده از میکرونیدلینگ

میکرونیدلینگ یکی از به روزترین روش های جوانسازی پوست است که به دلیل تاثیر بسیار زیاد آن بر شادابی پوست، به عنوان دستگاه جوانساز پوست هم شناخته شده است. اما به جز تاثیر بر طراوت پوست، این روش کاربردهای دیگری نیز دارد که عبارتند از:

1-     درمان جای زخم اسکار

برخی از افراد در اثر عمل های جراحی در نقاط مختلف بدن، با تورم گوشتی در محل زخم روبرو می شوند که دلیل آن ترشح زیاد از حد کلاژن است و به این عارضه پوستی، کلاژن گفته می شود. میکرونیدلینگ با استفاده از رولر سوزنی خود ابتدا بافت اسکار را تخریب می کند و سپس جای زخم را بهبود می بخشد.

2-    درمان چین و چروک های صورت

مهمترین عملکرد میکرونیدلینگ، درمان چروک های صورت و جوانسازی پوست است که سلول های پوست را تحریک به تولید کلاژن بیشتر در محل چروک و موجب ترمیم چروک ها می گردد.

3- درمان جای سوختگی پوست

در سوختگی های شدید که پوست فرد حالت چروک و براق پیدا می کند، یکی از بهترین راه های درمانی، کمک گرفتن از میکرونیدلینگ است.

4-  درمان استرچ مارک یا ترک های پوستی بدن

گاها شما پوست برخی از افراد را مشاهده نموده اید که ترک های ریز براق بر روی بدنشان وجود دارد که به این ترک ها، استرچ مارک یا استریا گفته می شود. میکرونیدلینگ از طریق بهبود اپیدرم پوست و افزایش کلاژن در آن ناحیه، سبب رفع این ترک ها از بدن می گردد.

5-  درمان ریزش مو

در مناطقی از سر که میزان تراکم مو کم است، زمانی که ورلر میکرونیدلینگ غلطانیده می شود، سبب افزایش خونرسانی در آن ناحیه شده که باعث تقویت سلول های مو می گردد از طرف دیگر این روش فولیکول های مو را تحریک می کند و سبب تولید موی بیشتر در آن منطقه از سر می گردد.

6-  درمان لکه های تیره رنگ پوست

لکه های یتره پوست ی به صورت مادرزادی هتند و یا در اثر شرایط محیطی. از دیگر کاربردهای میکرونیدلینگ این است که باعث بازسازی سلول های سطحی پوست و در نهایت روشن شدن پوست می گردد.

منبع : کاربردهای میکرونیدلینگ

تکنیک عقب نشینی در فروش بیمه را جدی بگیرید

کارشناسان بیمه زمانی که مشتری به آن ها مراجعه می کند و یا این که خودشان حضورا به خدمت مشتری می رسند تا در مورد مزایای بیمه مد نظر مشتری مانند بیمه عمر با آن ها صحبت کنند، باید تمام تلاش خود را داشته باشند تا مشتری برای خرید متقاعد شده و در نهایت، مشتری به خریدار تبدیل گردد. این موفقیت به چند عامل بستگی دارد:

۱-    میزان مهارت کارشناس برای تشخیص نیاز مشتری

۲-    میزان توانایی و تخصص کارشناس برای معرفی کامل و جامع بیمه مورد نظر به مشتری

۳-    خدمات و برتری های بیمه شما نسبت به بیمه های رقیب

۴-     و نهایتا میزان رغبت مشتری برای خرید از بیمه  شما

گاها دیده می شود که سه مورد اول در جایگاه خود بسیار مناسب هستند و فروش بیمه را تا حد نهایی پیش می برند ولی متاسفانه مشتری رغبتی برای خرید در نهایت نشان نمی دهد. نکته بسیار مهم در فروش بیمه، توجه به تکنیک عقب نشینی شرافتمندانه است.

منظور از تکنیک عقب نشینی چیست

برای توضیح این تکنیک، از یک مثال ساده کمک می گیریم. در نظر بگیرید که شما یک کارشناس بیمه عمر هستید که یکی از مشتریان شما از یک کارخانه بزرگ و معتبر، از شما خواسته است که حضورا به او مراجعه نموده و خدمات بیمه عمر خود را برای وی شرح دهید. شما نیز در زمان تعیین شده از جانب وی، مراجعه می کنید. در این زمان شما باید تمام اصول لازم در حین فروش و مهارت های خود را به کار ببرید تا مشتری را متقاعد نمایید. مشتری پس از اتمام صحبت از شما می خواهد که چند روزی به او فرصت دهید تا فکر کنید و شما از وی خداحافظی کرده و به شرکت باز می گردید. حال پس از چند روز که از مشتری خبری نشد، شما با او تماس می گیرید تا نظرش را جویا شوید ولی موفق نمی شوید اگر پس از چند روز مجددا تماس گرفتید و دوباره موفق به صحبت با وی نشدید، در این زمان باید سریعا عقب نشینی کنید. زیرا پیگیری بیش از این باعث می شود که عمل شما در چشم مشتری، حکم اصرار بیش از حد را داشته باشد و حس کند که شما قصد دارید به هر قیمتی بیمه خود را به او بفروشید در این صورت نه تنها علاقه ای برای خرید نخواهد داشت بلکه اعتبار شرکت شما از دید مشتری کم خواهد شد.

با این مثال قصد داشتیم بیان کنیم که در زمان فروش بیمه، به هیچ عنوان به مشتری اصرار نکنید و البته این بدان معنا نیست که پس از مشاوره، شرایط مشتری را پیگیری نکرده و از نظر نهایی وی  با خبر نشوید. آن چه مهم است این است که شما در فروش بیمه اصرار نکرده و حتی در صورت لزوم، برای فروش عقب نشینی نمایید تا اعتبار شرکت بیمه خود را حفظ کنید.

حتما بخوانید :

منبع : تکنیک عقب نشینی در فروش بیمه را جدی بگیرید

چگونه یک ترجمه بسیار روان و صریح داشته باشیم

یکی از مهمترین معیارهای سنجش کیفیت ترجمه این است که ترجمه شما به حدی روان و گویا باشد که خواننده به راحتی بتواند آن را درک کند و این مسئله در مورد ترجمه متون عمومی مهم تر است زیرا در این متون، مخاطب شما ممکن است هر سطح تحصیلاتی داشته باشد لذا روان بودن ترجمه در این زمینه اهمیت بیشتری دارد.

از طرف دیگر هر چه کیفیت ترجمه بهتر و زبان آن روان تر باشد، نشان دهنده مهارت مترجم است که تا چه حد توانسته است متن را به خوبی درک نموده و مفهوم آن را به بهترین شکل ممکن بیان کند. لذا برای رسیدن به این مهارت باید چند اصل را در نظر داشت:

۱-    بر روی زبان مبدا تسلط داشته باشید.

وقتی از تسلط بر زبان مبدا صحبت می شود، منظور فقط دایره لغات نیست بلکه فرد مترجم باید با قواعد و گرامر زبان مبدا آشنا بوده و حتی بتواند لهجه های مختلف را از هم تفکیک دهد. همچنین مترجم باید با اصطاحات و عبارات خاصی که در زبان مبدا وجود دارد آشنایی داشته باشد همانند ضرب المثل ها و یا برخی عباراتی که خاص ان منطقه هستند تا در زمان ترجمه بتواند مفهوم را به درستی بیان کند.

۲-   با موضوع متن یا ویدیو، آشنایی داشته باشید.

یکی از مهمترین فاکتورها در ترجمه متون تخصصی این است که فرد مترجم، در مورد آن موضوع تخصص داشته باشد زیرا باید بتواند متن را درک کند تا اگر در قسمت هایی از متن احساس نمود که ترجمه تحت الفظی سبب می شود که خواننده متوجه مفهوم نشود، بتواند به بیان شیوا و روان تری آن را ترجمه کند. التبه در مورد متون و ویدیوهای عمومی هم تسلط داشتن به موضوع ترجمه بسیار مهم است. این یک قانون کلی است که تا زمانی که خود شما به خوبی مطلبی را درک نکنید نمی توانید آن را برای بقیه به درستی شرح دهید.

۳-اصول نگارش را در ترجمه رعایت نمایید.

هر مترجم باید توجه داشته باشد که میزان روان بوده متن، تحت تاثیر دو فاکتور است:

–         اول میزان تسلط بر متن و کیفیت ترجمه

–         و دوم نگارش صحیح متن ترجمه شده

شاید فاکتور دوم برای شما بی اهمیت به نظر برسد ولی هر متنی برای این که به درستی خوانده شود باید نگارش صحیح داشته باشد و از علائم نگارشی به درستی در آن استفاده شده باشد در این صورت هر خواننده ای به درستی می تواند متن را بخواند و متوج آن شود. رعایت اصول نگارشی به ویژه در ترجمه فیلم ها مهم تر است زیرا گوینده قرار است متن ترجمه شده را دوبله کند لذا علائم نگارشی در نحوه صحیح بیان متن بسیار تاثیر گذار است.

منبع : چگونه یک ترجمه بسیار روان و صریح داشته باشیم


بک لینک (Backlink) چیست

در دنیای امروز که اینترنت، تمام دنیا را به یکدیگر مرتبط کرده است، لذا یکی از مهمترین رمز و رازهای موفقیت در کسب و کار، معرفی فعالیت ها و محصولات خود در سایت های اینترنتی است. برای این منظور هر فرد باید یک سایت راه اندازی کند و دقیقا رقابت برای افراد هم صنف، از همین جا اغاز می گردد. هر کس سایت بهتری داشته باشد، در نتیجه کاربر بیشتری به سمت خود جلب می کند و همین موضوع باعث می شود که رتبه سایت بالا برود. این یک قانون است که در گوگل، سایت هایی در صفحه اول قرار می گیرند که رتبه بهتری داشته باشند لذا برای رسیدن به این موقعیت باید سایت را بهینه سازی نمود. در این راستا باید سئو سایت براساس اصول قانونی سئو انجام شود. که یکی از روش ها، استفاده از بک لینک است.

درباره بک لینک چه می دانید؟

همان گونه که قبلا گفته ایم، لینک های هر سایت به دو دسته تقسیم می شوند:

۱-    لینک ورودی: لینک هایی که از یک سایت به سایت دیگر راه دارند.

۲-    لینک خروجی: لینک های داخلی هر سایت که از صفحه اصلی سایت به صفحات دیگر همان سایت لینک می شود.

بک لینک، به لینک های ورودی سایت ها مرتبط می شود به عبارت دیگر منظور از بک لینک، ارتباط لینک یک سایت با سایت های دیگر است.

نحوه تاثیر بک لینک بر رتبه سایت

بک لینک (به شرط اصول) یکی از مهمترین روش های قانونی سئو برای افزایش رتبه سایت است و به حدی تاثیر آن دیده شده است برخی از افراد به فکر خرید بک لینک می افتدند. لذا این سوال در ذهن همه پیش می آید که بک لینک چه تاثیری دارد که این گونه همه وبمسترها را به خود علاقه مند کرده است. برای این منظور لازم است بدانید که در اطراف هر لینک، یکسری کلماتی وجود دارد که گوگل براساس آن ها موضوع لینک را تشخیص می دهد حال زمانی که شما همان کلمه را در گوگل جست و جو می کنید، سبب افزایش رتبه آن سایت می شود. بنابراین متوجه شدید که نوع کلمه انتخابی، تعیین کننده میزان تاثیر بک لینک بر رتبه سایت شما است زیرا در واقع بک لینک بر تمام کلمات تاثیر ندارد بلکه بر ان قسمت کلماتی موثر است که به عنوان کلمات کلیدی گوگل شناخته شده است پس زمانی می توانید تاثیر بک لینک را ببنید که کلمه انتخاب شما با کلمات کلیدی گوگل همخوانی داشته باشد.

منبع : بک لینک (Backlink) چیست