sttoolearn

چیزی برای آموختن

sttoolearn

چیزی برای آموختن

احمدی نژاد پس از ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری چه گفت؟

محمود احمدی نژاد پس از ثبت نام در وزارت کشور برای شرکت در انتخابات آتی ریاست جمهوری، در جمع خبرنگاران حضور یافت.احمدی نژاد

احمدی نژاد

احمدی نژاد به خبرنگاران گفت:رهبری سفارش فرمودند شرکت نکنم، پذیرفتم. گرچه توصیه ایشان به معنای نهی نبود و توصیه بود.

وی خاطرنشان کرد:توصیه رهبری مانع حضور من نبود.

احمدی نژاد

محمود احمدی نژاد در وزارت کشور

احمدی نژاد اظهار داشت:  ادامه مطلب ...

آموزش نرم‌افزار حقوق و دستمزد دیدگاه برای کاربران دانشگاه علوم پزشکی تبریز

کارگاه دوروزه بازآموزی سیستم حقوق و دستمزد از مجموعه نرم‌افزارهای راهکار منابع انسانی دیدگاه در دانشگاه علوم پزشکی و  خدمات بهداشتی درمانی تبریز برپا شد.  ادامه مطلب ...

اصول طراحی لوگو (بخش دوم)

لوگو یک عنصر گرافیکی است که به شکل هنرمندانه و با سبک حروف و با قلم ویژه ای تنظیم می گردد. شکل، نوع رنگ، سبک حروف و دیگر مشخصات آن باید از علایم مشابه پیروی کرده باشد. در واقع لوگو طرح ملموسی جهت به نمایش  گذاشتن خدمات، تولیدات مورد نظرر  است و خصوصیات سازمان ها و نهادها و… را به نمایش می گذارد.


اصول طراحی لوگو (بخش دوم)

لوگو در واقع چهره ای از برند آن بخش است و با این تعریف طراحی آن از اهمیت زیادی برخوردار است. چناچه یک لوگو به خوبی طراحی شود قدرت و ارزش زیادی برای نام تجاری خواهد داشت. باید گفت طراحی لوگو به مقدار زیادی به خلاقیت و  تلاش بیشتری نسبتت  به دیگر طراحی های گرافیکی نیاز دارد.  ادامه مطلب ...

متدهای حذف موهای زائد ناحیه تناسلی

دستگاه های متعددی برای لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی وجود دارد که یکی از آنها Silk’n می باشد که به صورت مستقیم بر روی ناحیه تناسلی قرار نمی گیرد . این فرآیند برای رفع نیازهای مختلف توسط مردان و زنان صورت می پذیرد . الزامات  بهداشتی سبب شده تا بسیاری به دستگاهه  های لیزر رو آورده و از آنها برای رفع موهای ناخواسته استفاده کنند .

متددهای حذف موهای زائد ناحیه تناسلی


متددهای مختلف حذف موهای زائد ناحیه تناسلی 

ادامه مطلب ...

نمایندگی تعمیر ماکروویو ویرلپول

ماکروویو یکی از پر کاربرد ترین لوازم خانگی این روز هاست. کاهش زمان پخت، امکان گرم کردن غذا در ظروف شیشه ای و پلاستیکی و انواع پخت با کم ترین لوازم از ویژگی های فوق العاده ماکروویو است. شرکت های تولید کننده لوازم خانگی با مشاهده این استقبال مشتریان از تکنولوژی ماکروویو اقدام به طراحی و تولید مایکروویو نمودند. ماکروویو ویرلپول نیز توسط شرکت آمریکایی ویرلپول ساخته و عرضه شد. با عرضه ماکروویو ویرلپول به بازار مجموعه تعمیر ماکروویو نیاز به ارایه خدمات مطلوب جهت تعمیر ماکروویو را احساس نمود. به همین جهت اقدام به آموزش نیروی متخصص خود جهت تعمیر ماکروویو ویرلپول نمود.
مجموعه تعمیر ماکروویو با دارا بودن تیم پشتیبانی فنی قادر است در ۲۴ ساعت شبانه روز خدمات پشتیبانی را به مشتریان ارایه نماید. بنابر این در هر ساعت از شبانه روز که ماکروویو شما دچار مشکل شود، مجموعه تعمیر مایکروویو آماده راهنمایی شما است.این مجموعه جهت تعمیر ماکروویو ویرلپول دارای تعمیرکاران متخصصی است که در مدت زمانی کوتاه پس از تماس شما، نسبت به اعزامشان اقدام می نمایند.

با ما تماس بگیرید

۰۹۱۷۹۱۷۶۴۰۴ شیراز

۰۲۶۳۲۲۰۰۱۵۳ کرج

۲۲۳۷۷۷۹۰ تهران

۲۲۸۳۷۹۴۷ تهران

۸۸۳۷۳۷۸۰ تهران

تعمیرکار تعمیر ماکروویو ویرلپشول پس از عیب یابی مایکروویو اقدام به تعمیر آن می نماید. در این پروسه امکان نیاز به تعویض قطعه معیوب وجود دارد که در این شرایط مجموعه تعمیر ماکروویو از قطعات ارجینال و اصلی استفاده می نماید. بر همین اساس مشتری گرامی هیچ نگرانی در خصوص اصلی نبودن قطعات نخواهد داشت.
یکی دیگر از ویژگی های مجموعه تعمیر مایکروویو ارایه خدمات در سراسر ایران است. این مجموعه حرفه ای با دارا بودن تعمیرکاران متخصص در تعمیر کلیه برند های مایکروویو و گسترش دامنه ارایه خدمات تعمیر ماکروویو در محل مشتری که در سراسر ایران پوشش داده می شود از جمله مزایای استفاده از خدمات مجموعه تعمیر ماکروویو است. این مجموعه با امکان پرداخت آنلاین یکی دیگر از مشکلات مشتری را حل نموده. چرا که در بسیاری موارد به جهت مراجعه تعمیرکار متخصص تعمیر ماکروویو ویرلپول در محل، مشتریان با مشکل همراه نداشتن وجوه نقد مواجه هستند و این ویژگی از جمله مواردی است که مشتریان را خشنود کرده.
لازم است بدانید مجموعه تعمیر ماکروفر با جلب رضایت ۱۰۰% مشتری اقدام به ارایه فاکتور تعمیر می نماید. بر همین اساس می توان گفت مشتریان این مجموعه از نحوه کار و نتیجه آن رضایت کامل دارند. تعمیرکار ماکروویو ویرلپول این اطمینان را به مشتری می دهد که در صورت بروز مشکل و اختلال در ماکروویو ویرلپول پشتیبانی ۲۴۴ ساعته مجموعه آماده راهنمایی مشتریان و رفع مشکل آنان خواهد بود. همین امر موجب محبوبیت بیش از پیش مجموعه ماکروویو ویرلپول شده است.
این تیم به جهت فعالیت گسترده در حوزه تخصص ماکروویو و پوشش تعمیراتی کلیه برند های ماکروویو، دارای نمایندگی از هیچ برندی نمی باشد و به صورت مستقل و معتبر فعالیت حرفه ای خود را گسترش می دهد.


منبع: نمایندگی تعمیر ماکروویو ویرلپول

نمایندگی تعمیر ساید بای ساید سامسونگ Samsung

همان طور که در مطالب پیشین در خصوص یخچال ها بیان شد، این اقلام برقی دارای سیستم خنک کننده ای هستند که به دلیل عایق بودن و نگهداری از سرما در محفظه یخچال قادر به خنک نگهداشتن مواد غذایی و استفاده طولانی مدت از آن ها می باشند. یخچال ها جزو لوازم منزل رایج و ضروری به حساب می آیند.

در برخی موارد به دلیل تمایل به نگهداری طولانی مدت از خوراکی ها به صورت فریز شده ضرورت تهیه فریزر به میان می آید. شرکت سامسونگ با در نظر گیری تمایل استفاده مشتریان به یخچال و فریزر در کنار هم، اقدام به تولید ساید بای ساید سامسونگ نمود. سامسونگ با عرضه ساید بای ساید به بازار لوازم خانگی موجب جذب مشتریان بسیاری به محصول خود شد. استفاده از ساید بای ساید به دلیل زیبایی، جا دار بودن و همچنین تکنولوژی های دلخواه مشتریان محبوبیت فراوانی کسب نمود. تیم Wefixit با بررسی شرایط و نیاز مشتریان به تعمیر ساید بای ساید سامسونگ اقدام به تشکیل تیم تخصصی تعمیر ساید بای ساید سامسونگ و سایر برند ها نمود. کلیه سرویستعمیر ساید بای ساید سامسونگ و سرویس آن توسط متخصصین تعمیر لوازم خانگی Wefixit ساپورت و پشتیبانی می شود.

با ما تماس بگیرید

۰۹۱۷۹۱۷۶۴۰۴ شیراز

۰۲۶۳۲۲۰۰۱۵۳ کرج

۲۲۳۷۷۷۹۰ تهران

۲۲۸۳۷۹۴۷ تهران

۸۸۳۷۳۷۸۰ تهران

تیم Wefixit چگونه اقدام به تعمیر ساید بای ساید سامسونگ می نماید؟

با توجه به توضیحاتی که ارایه نمودیم تیم تعمیر لوازم خانگی Wefixit با جذب نیرو متخصص تعمیر یخچال و ساید بای ساید سامسونگ و سایر برند ها موفق به گسترش خدمات رسانی خود به برند های مختلف فعال در حوزه لوازم خانگی شد. سوالی که در ذهن مشتریان نقش می بندد اغلب در خصوص نحوه ارایه خدمات تعمیر ساید بای ساید و لوازم خانگی است که تیم Wefixit چگونه اقدام به تعمیر ساید بای ساید سامسونگ می نماید؟ جالب است بدانید در هر کجای ایران عزیز که باشید تنها کافی است با شماره گیری تلفن های تیم تعمیر لوازم خانگی با بخش پشتیبانی ارتباط برقرار نموده و ضمن شرح مشکل و اختلال ایجاد شده در نحوه کارکرد ساید بای ساید سامسونگ اقدام به ثبت مشخصات و آدرس خود نمایید.
تیم تعمیر لوازم خانگی Wefixit در زمانی کم تر از سه ساعت اقدام به اعزام تعمیرکار متخصص تعمیر ساید بای ساید سامسونگ در محل شما می نماید. این تعمیرکار ضمن بررسی و عیب یابی اولیه ساید بای ساید سامسونگاقدام به تعمیر آن می نماید. تعمیر ساید بای ساید سامسونگ در زمانی کوتاه به وسیله تعمیرکار متخصص تعمیر ساید بای ساید سامسونگ انجام می شود. لازم به ذکر است در صورتی که نیاز به تعویض قطعه ای از یخچال ساید  بای ساید باشد، این کا در محل مشتری و با استفاده از قطعات ارجینال انجام می شود. بدین ترتیب مشتریان با خیالی آسوده قادر هستندد در هر کجای ایران عزیز که هستند در هر ساعت از شبانه روز اقدام به استفاده از خدمات نوین Wefixit نمایند. همچنین شایان ذکر است با توجه بهه نحوه فعالیت تیم تعمیر لوازم خانگی در حوزه تمامی برند ها، این تیم دارای نمایندگی از هیچ برند خاصی نمی باشد اما جزو معتبر ترین مراکز تخصصی تعمیر لوازم خانگی است.

ما نمایندگی رسمی تعمیر ساید بای ساید سامسونگ Samsung نیستیم اما معتبر هستیم….


منبع: نمایندگی تعمیر ساید بای ساید سامسونگ Samsung

نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی توشیبا

ماشین های لباس شویی موفق به حل مشکل یکی از زمان بر ترین فعالیت های بشر شده اند. در گذشته شست و شوی لباس ها به صورت دستی انجام می گرفت. این امر موجب تحمیل آسیب های جدی به دست، استخوان ها و مصرف بیش از حد آب می شد. شرکت های فعال در حوزه لوازم خانگی با درک این امر اقدام به طراحی دستگاهی جهت برطرف کردن این نیاز شدند. این دستگاه به نام ماشین لباسشویی در بازار عرضه شد.

در ابتدا مدل های لباسشویی سطلی وارد بازار شد و پس از تکامل و پیشرفت تکنولوژی لباس شویی هایی با شکل و فرم کنونی در بازار عرضه شد. توشیبا یکی از فعالین حوزه لوازم خانگی است که اقدام به تولید و عرضه لباسشویی توشیبا به بازار نمود. پس از ورود این محصول به بازار ایران و استقبال مشتریان از خرید آن، تیم تعمیر لوازم خانگی که سابقه طولانی در زمینه تعمیر لوازم خانگی دارد اقدام به جذب و آموزش نیروی متخصص جهتتعمیر ماشین لباسشویی توشیبا نمود. Wefixit با در نظر گرفتن این امر که خریداران این محصول نیازمند ارتباط با نمایدگی تعمیر ماشین لباسشویی توشیبا به صورت نوین هستند اقدام به ارایه خدمات تعمیر ماشین لباس شویی توشیبا Toshiba نمود. در ادامه به نحوه ارایه خدمات تعمیر ماشین لباسشویی توسط Wefixitt خواهیم پرداخت.

با ما تماس بگیرید

۰۹۱۷۹۱۷۶۴۰۴ شیراز

۰۲۶۳۲۲۰۰۱۵۳ کرج

۲۲۳۷۷۷۹۰ تهران

۲۲۸۳۷۹۴۷ تهران

۸۸۳۷۳۷۸۰ تهران

چگونه نسبت به تعمیر ماشین لباسشویی توشیبا اقدام نماییم؟

در ذهن بسیاری از کاربران این سوال وجود دارد که پس از بروز مشکل و اختلال در کارکرد چگونه نسبت به تعمیر ماشین لباسشویی توشیبا اقدام نماییم؟ پاسخ بسیار روشن است. تنها کافی است تلفن های تیم تعمیر لوازم خانگی را داشته باشید تا پس از اولین تماس با واحد پشتیبانی فنی Wefixit و بیان مشکل ایجاد شده برای ماشین لباسشویی توشیبا خود، درخواست اعزام تعمیرکار به محل نمایید.

پشتیبانان فنی ضمن هماهنگی این امر به شما این اطمینان را می دهند که تعمیرکار Wefixit در زمانی کم تر از ۳ ساعت در محل شما حاضر خواهد شد. تعمیرکار تیم تعمیر لوازم خانگی پس از بررسی ماشین لباس شویی توشیبا عیوب آن را مشخص می نماید و اقدام به تعمیر می کند. در این پروسه هر قطعه ای که نیاز به تعویض داشته باشد توسط وی، از قطعات ارجینال و اصلی جایگزین می گردد. لذا مشتریان با خیالی آسوده قادر به استفاده از خدمات نوین و باکیفیت تیم تعمیر لوازم خانگی هستند. خدمات تعمیر ماشین لباسشویی در عالی ترین سطح کیفیت با خدمات پشتیبانی ۲۴۴ ساعته و ارایه سرویس در کلیه ساعات شبانه روز با نازل ترین قیمت به مشتریان ارایه می گردد. همچنین لازم است بدانید تعمیرکار Wefixit پس از پایان کار ملزم به جلب رضایت ۱۰۰% مشتری می باشد.
تیم تعمیر لوازم خانگی Wefixit با سال ها تجربه در حوزه تعمیر لوازم خانگی اقدام به گسترش خدمات خود در کلیه شهرها و تمامی برند های لوازم خانگی نمود به همین جهت اعلام می دارد دارای نمایندگی از هیچ برندی نبوده و  به صورت حرفه ای و معتبر در ارایه سرویس به کلیه برند هاا  فعالیت می نماید.

ما نمایندگی رسمی تعمیر ماشین لباسشویی توشیبا نیستیم اما معتبر هستیم….


منبع: نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی توشیبا

نمایندگی تعمیر ساید بای ساید آبسال

شرکت آبسال از جمله شرکت های ایرانی است که پس از استقبال مشتریان از ساید بای ساید اقدام به تولید آن نمود. ساید بای ساید آبسال نیز پس از عرضه در بازار داخلی مورد توجه مشتریان قرار گرفت و عده زیادی اقدام به خرید ساید بای ساید آبسال نمودند. در این میان لزوم ارایه خدمات تعمیر ساید بای ساید بیش از پیش اهمیت یافت و تیم تعمیر لوازم خانگی Wefixit با تجربه سالیان سال فعالیت در این حوزه اقدام به جذب نیرو هایمتخصص تعمیر ساید بای ساید و آموزش این افراد کرد. بر همین اساس تیم تعمیر لوازم خانگی هم اکنون قادر به ارایه سرویس تعمیر ساید بای ساید آبسال به مشتریان عزیز است. این تیم با تجربه با درک نیاز مشتری اقدام به ارائه خدمات تعمیر ساید بای ساید در محل مشتری نمود که نگرانی مشتریان از جا به جایی و مشکلات آن را کاهش دهد. در ادامه به توضیحات بیشتر در این خصوص خواهیم پرداخت.

با ما تماس بگیرید

۰۹۱۷۹۱۷۶۴۰۴ شیراز

۰۲۶۳۲۲۰۰۱۵۳ کرج

۲۲۳۷۷۷۹۰ تهران

۲۲۸۳۷۹۴۷ تهران

۸۸۳۷۳۷۸۰ تهران

چگونه نسبت به تعمیر ساید بای ساید آبسال اقدام کنیم؟

همان طور که می دانید یخچال و لوازم سرمایشی اینچنینی جهت نگهداری مواد غذایی مورد استفاده قرار می گیرد و هرگونه اختلال در کارکرد این لوازم موجب تحمیل خسارات ناشی از فساد مواد غذایی بر مشتری است. بر همین اساس می توان نتیجه گرفت ارایه خدمات تعمیر ساید بای ساید و یخچال در کوتاه ترین زمان یکی از مهم ترین مولفه هایی است که در کیفیت ارایه خدمات موثر است.

حال لازم است بدانید در صورت بروز مشکل چگونه نسبت به تعمیر ساید بای ساید آبسال اقدام کنید؟ کافی است با شماره تلفن پشتیبانی فنی تیم تعمیر لوازم خانگی Wefixit تماس حاصل فرمایید و درخواست اعزام تعمیرکار متخصص به محل نمایید. تعمیرکار ساید بای ساید آبسال در مدت زمان کم تر از ۳ ساعت در محل شما حاضر شده و اقدام به عیب یابی و تعمیر ساید بای ساید شما می نماید.
متخصصین تیم تعمیر لوازم خانگی در طی تعمیرات در صورت نیاز به تعویض قطعه، از قطعات ارجینال و اصلی استفاده می نمایند و پس از پایان کار نسبت به تحویل ساید بای ساید به مشتری اقدام می نمایند. تعمیر کار موظف است رضایت مشتری را جلب نموده و پس از آن اقدام به ارایه فاکتور هزینه تعمیرات نماید.
یکی دیگر از خدمات حائز اهمیت که توسط تیم تعمیر لوازم خانگی ارایه می گردد، ارایه خدمات تعمیر در ۲۴ ساعت شبانه روز است. به طوری که مشتری در هر ساعت از شبانه روز که نیاز به تعمیر ساید بای ساید و یا سایر لوازم خانگی داشت می تواند با این تیم تماس حاصل نموده و درخواست تعمیرکار نماید. تیم Wefixit در کلیه روز های هفته حتی تعطیلات نیز به مشتریان خدمات ارایه می نماید.
لازم به ذکر است با توجه به اهداف تیم تعمیر لوازم خانگی به گستردگی خدمات در کلیه برند های لوازم خانگی، این تیم دارای نمایندگی از هیچ برندی نمی باشد.

ما نمایندگی رسمی تعمیر ساید بای ساید آبسال نیستیم اما معتبر هستیم….


منبع: نمایندگی تعمیر ساید بای ساید آبسال

کارکرد مجموعه دیدگاه در مسجد جمکران بازنگری می‌شود

فرآیند ممیزی و بازنگری فرآیندهای مجموعه نرم افزاری دیدگاه در مسجد مقدس جمکران آغاز شد.

صفیه رحمانی- مسئول حساب مسجد مقدس جمکران درگفت‌وگو با روابط عمومی چارگون خاطرنشان کرد: مسجد مقدس جمکران از مشتریان قدیمی چارگون است که بیش از ۳۵۰ کاربر آن، از نرم‌افزارهای متنوع دیدگاه در واحدهای مختلف بهره می‌برند.
وی ادامه داد: فرآیند ممیزی و بررسی مجدد نرم‌‌افزارهای دیدگاه در مسجد جمکران با بررسی مجدد نرم‌افزارهای انبار و حسابداری انبارو نرم‌افزار اموال و دارایی‌های ثابت از راهکار لجستیک با حضور بنیامین نظری کارشناس پشتیبانی چارگون آغاز شده است.
به گفته وی، این بازنگری‌ها در برنامه‌ای مشخص در سایر راهکارهای مجموعه دیدگاه مانند نرم‌افزارهای حضور و غیاب، حقوق و دستمزد، پرسنلی، مکاتبات،‌ بودجه و اعتبارات،‌ حسابداری مالی و BPMS از راهکارهای منابع انسانی،‌ مالی،‌ مدیریت فرآیندها،اتوماسیون اداری و زیرساخت ادامه خواهد یافت.
گفتنی است؛ دفتر حساب مشتریان چارگون با رویکرد ایجاد بهبود ارائه خدمات، بازنگری کارکرد سیستم‌های مختلف دیدگاه در سازمان‌های مشتری برعهده گرفته است.
این دفتر حفظ و ارتقای رضایت مشتری، شناسایی و ارائه راهکار درباره ریسک‌های موجود، پیگیری درخواست‌ها و نیازهای مشتری و ارائه‌ پاسخ مناسب در حداقل زمان ممکن را به عنوان مهمترین اهداف در دستور کار خود قرار داده است.

برچسب ها: پرسنلیروابط عمومی چارگونمجموعه نرم‌ افزاری دیدگاهمجموعه نرم‌افزاری دیدگاهمشتریان چارگونمنابع انسانینرم‌ افزارهای حوزه منابع انسانینرم‌افزار حقوق و دستمزدنرم‌افزارهای حوزه منابع انسانی


منبع: کارکرد مجموعه دیدگاه در مسجد جمکران بازنگری می‌شود

راه‌اندازی نرم‌افزار مکاتبات دیدگاه در شرکت داروسازی خوارزمی

شرکت داروسازی خوارزمی با خرید لیسانس و ارائه خدمات نصب، آموزش و عملیاتی‌سازی نرم‌افزارهای حوزه اتوماسیون اداری به  جمع مشتریان  چارگون پیوست.

علیرضا کشاورز- کارشناس فروش محصول به روابط عمومی چارگون گفت: شرکت داروسازی خوارزمی در نخستین همکاری خود با چارگون، بهره‌برداری از دیدگاه همراه و نرم‌افزار مکاتبات ۵ از راهکار اتوماسیون اداری را برگزیده است.
وی با بیان اینکه در مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه، مفهوم اتوماسیون اداری، محدوده گسترده‌ای از تعاملات را در برمی‌گیرد، گفت: سیستم‌های مختلف راهکار اتوماسیون اداری دیدگاه، علاوه بر پشتیبانی کامل فرآیندها در گردش نامه‌ها و مکتوبات اداری، مدیریت زمان پرسنل، مدیریت کارها، جلسات و اطلاعات سازمان را نیز تحت پوشش قرار می‌دهد.
کارشناس فروش محصول چارگون خاطرنشان کرد: نرم‌افزار مکاتبات دیدگاه با مستندسازی فرآیندهای اداری امکان دسترسی مدیران و کارکنان به عملیات روزمره سازمانی را فراهم می‌کند و پاسخ‌گویی به مخاطبان و مراجعین را سرعت می‌دهد.
لازم به ذکر است؛ این پروژه از سوی چارگون را جناب آقای علی قاسم‌پور برعهده دارد.

منبع: راه‌اندازی نرم‌افزار مکاتبات دیدگاه در شرکت داروسازی خوارزمی