sttoolearn

چیزی برای آموختن

sttoolearn

چیزی برای آموختن

صنعت بیمه بهره برداری همگانی

بسیاری از افراد که در صنعت بیمه یا دیگر صنایع پر خطر فعالیت می کنند، به این موضوع پی برده اند که اکتفا کردن به شیوه های سنتی مبتنی بر محاسبه احتمال خسارت و تخمین مقدار مبلغ پرداختی از حیث جبران آن نه  برای آن ها فایده ای خواهد داشت نه برای جامعه و محیط زیست پیرامون و هرگز نمیی توان خسارت وارده را به شکل کامل با پول رفع نمود. صنعت بیمه و بهره برداری همگانی آن نیز جز اولویت های اصلی شرکت های بیمه ای باید قرار گیردد و با دست و پا گیر کردن شرایط و ضوابط آن تنها عده محدودی می توانند از آن بهره برداری کنند که نفی همگانی در آن وجود نخواهد داشت.



در واقع صنعت بیمه به شکل یک نیروی محرک اصول اخلاقی جهت مدیریت صحیح ریسک عملیاتی و فناوری می باشد. در صورتی که صنعت بیمه به شکل بهره برداری همگانی برسد و آحاد جامعه بتوانند با مبالغ اندکی زیر  پوشش بیمه قرار گیرند رفتاری اخلاقی در قبال کار و فعالیت حرفه ای بیشتر می گردد وو به طبع آن زندگی عمومی در سطح رشد بالاتری قرار خواهد گرفت. رفتاری غیر اخلاقی در شرایط حساس عملیاتی بیشتر به ضرر کارفرما و سپس خود فردد است و کندی روند عملیات را در پی خواهد داشت. برای نمونه می توان شرایط ویژه ای را برای برخی بخش ها حاکم کرد. به طور مثال صدور بیمه نامه جهت پروژه های عظیم و با مقدار ریسک بالا باید پس از تجزیه و تحلیل دقیق و نظارت و تمامی عوامل ایجاد معضل صورت پذیرد و تنها بر روش های سنتی و خسارات محدود بسنده نکند که بیمه ایران با پوشش دادن بخش بیمه های نوین مانند بیمه مسئولیت توانسته است این  مهم را به سرانجام برساند.

صنعت بیمه و راهکاری های نوین

بیمه مسئولیت جز رشته های صنعت بیمه و راهکارهای نوین در این بخش محسوب می شودکه می تواند به بهره برداری همگانی منجر شود. این رشته بیمه که به شکل مستقیم در ایجاد روابط اجتماعی در چارچوب مقررات و مسئولیت های متقبل یکدیگر و همچنین تامین امنیت شغلی و دیگر فعالیت متاثر است. به شکل کلی اگر چه بیمه مسئولیت سبب تامین بخش مرتبط به اشخاص ثالث در قبال خطرات ناشی از فعالیت و زیست بیمه گذار می گردد و سبب آرامش خاطر با توجه به جبران خسارت های پیش بینی شده و نشده از سوی شرکت بیمه می گردد.

بیمه ایران در راستای ارزش گذاری به این بخش بیمه مسئولیت در بخش های متفاوتی را در نظر گرفته است. یکی از بخش های مورد موفق در این زمینه مسئولیت بیمه ایران ارائه شیوه سهل در نحوه پرداخت خسارت و  بخش کارشناسی فنی مرتبط است.


منبع: صنعت بیمه بهره برداری همگانی

آنچه در استفاده از ماشین ظرفشویی باید بدانید

ماشین ظرفشویی از بهترین های تولید شده بر اساس نیازسنجی مشتری است که توسط طراحان صنعتی طراحی و به وسیله تولید کنندگان تولید و به بازار عرضه شده. ماشین های ظرف شویی با کمک به شست و شوی بدون دخالت ۱۰۰% انسان و شست و شوی مطلوب با رعایت نکات بهداشتی موجب ترقیب مشتریان به خرید این محصول گردیده. تیم تعمیر لوازم خانگی Wefixit با دارا بودن تجربه فراوان در حوزه تعمیر لوازم خانگی اقدام به ارایه مقالات آموزشی در حوزه لوازم خانگی نموده. در این مقاله می توانید آنچه در استفاده از ماشین ظرفشویی باید بدانید را مطالعه نمایید.


آنچه در استفاده از ماشین ظرفشویی باید بدانید


مواد شوینده ماشین ظرفشویی

می توان گفت ماشین های ظرفشویی امکان استفاده سه مدل مواد شوینده استفاده کنند:

  • استفاده از قرص های مخصوص تمیز کننده ظروف
  • استفاده از پودر های مخصوص ماشین ظرفشویی
  • استفاده از ژل های مخصوص ماشین ظرفشویی

در گام اول لازم است از این مواد شوینده برای شست و شوی ظروف استفاده نمایید. مواد شوینده خود را انتخاب نموده و در محفظه مخصوص ماشین ظرفشویی قرار دهید.

چگونگی چیدن ظروف در ماشین ظرفشویی

ماشین ظرفشویی دارای محفظه مخصوصی است که ظروف کثیف داخل آن قرار می گیرند و پس از انتخاب برنامه مخصوص شست و شو و نوع شست و شو، ماشین ظرفشویی شروع به کار می کند. پس لازم است چگونگی چیدن ظروف در ماشین ظرفشویی را بدانید. درون محفظه ماشین های ظرفشویی سبد های مخصوصی قرار دارد که برای چیدن ظروف در ابعاد مختلف مناسب است. دقت داشته باشید ظروف را در جایگاه های مشخص شده قراردهید. ظروف گود را در فاصله با محفظه قرص شوینده قرار دهید. همچنین چیدن ظروف گود به گونه ای که آب داخل آن جمع گردد به هیچ وجه توصیه نمی شود. با رعایت این نکات ظروف شما به وسیله ماشین ظرفشویی به بهترین نحو شسته می شوند.

جرم گیری ماشین ظرفشویی ضروری است

تمامی ماشین های لباسشویی که در بازار موجود است جهت داشتن بازدهی مناسب پس از مدت زمان مشخصی نیازمند جرم گیری است. در تمامی لوازم برقی که از آب گرم استفاده می کنند پس از مدتی دچار رسوب می شوند. این رسوب به صورت جرم در بدنه محفظه، نازل های آب و… جمع شده و عملکرد ماشین ظرف شویی را کند یا مختلف می کند.

جرم گیری ماشین ظرفشویی در چه بازه زمانی انجام می شود؟

سوالی که اکثر مشتریان Wefixit از کارشناسان می پرسند این است که جرم گیری ماشین ظرفشویی در چه بازه زمانی انجام می شود؟ برای داشتن بیشترین بازدهی لازم است در بازه زمانی هر سه ماه یک بار نسبت به جرم گیری ماشین ظرفشویی اقدام نمایید. به این صورت از بالا ترین کیفیت شست و شو ماشین ظرفشویی می توان استفاده نمود.


منبع: آنچه در استفاده از ماشین ظرفشویی باید بدانید

تاثیر لیزر درمانی در پاک کردن جای تتو و خالکوبی

تتو و خالکوبی، یکی از روش های زیباسازی است که در آن از مواد رنگی مصنوعی استفاده می شود. تاتو معمولا در خانم ها برای زیباتر نمودن ابروها، چشم و.. استفاده می شود و خالکوبی در آقایان بیشتر دیده می شود به گونه ای که از همین مواد رنگی مصنوعی، برای ایجاد شکل های متفاوت در نواحی مختلف استفاده می شود. اما مسلما پس از مدتی، افراد از این خالکوبی ها و فرم های تتو دل زده می شوند و تمایل دارند یا برای همیشه این مواد را از پوست خود حذف کنند و یا این که فرم ان ها را عوض کنند. لذا در هر دو صورت ابتدا باید تاتو و خالکوبی های قبلی را حذف کنند. در میان روش هایی که برای این منظور وجود دارد، لیزر درمانی، موثرترین روش شناخته شده است.

تاثیر لیزر درمانی در پاک کردن جای تتو و خالکوبی


نحوه عمل لیزر در پاک کردن تتو و خالکوبی

لیزر ها، از پالس های نوری تشکلی شده اند که دارای طول موج های مختلفی هستند. برای پاک کردن تاتو و خالکوبی، از پالس های نوری با طول موج کوتاه استفاده می شود. نحوه عمل به این صورت است که ابتدا نور لیزر به رنگدانه هایی که همان رنگ های مورد استفاده در تاتو و خالکوبی بودند، تابیده شده و سبب لیز شدن و تکه تکه شدن این رنگدانه ها می شود به گونه ای که در نهایت رنگدانه ها به ذرات بسیار ریز خرد می شوند. حال باید این مواد رنگی از بدن پاک شوند.  در این جا،،  ماکروفاژها که سلول های بیگانه خوار بدن هستند وارد عمل شده و شروع به خوردن رنگدانه های مصنوعی و پاکسازی بدن از آن ها می کنند.

مدت زمان درمان تتو و خالکوبی با لیزر

مدت زمان پاک شدن اثرات خالکوبی و تاتو با لیزر در افراد مختلف متفاوت است و عمدتا بستگی به رنگی دارد که در زمانی خالکوبی یا تاتو از آن استفاده شده است. زمانی که از رنگ های تیره حاوی کربن و جوهر سیاه استفاده شود، لیزر خیلی  سریع تر قادر به پاک کردن آن ها خواهد بود در مقایسه با زمانی که از سایر رنگ هاا  در تاتو یا خالکوبی استفاده شود.

احتیاط افراد خاص در استفاده از لیزر برای پاک کردن تاتو و خالکوبی

توجه داشته باشید که اگر چه این روش برای همه افراد قابل استفاده است ولی برخی از افراد باید محتاطانه از آن استفاده کنند:

1-    افرادی که عمل برنزه انجام داده اند.

2-    کسانی که به بیماری های روحی مبتلا هستند.

3-    به طور کلی استفاده از لیزر درمانی برای افراد با پوست تیره رنگ مناسب نیست چون سوختگی به دنبال خواهد داشت.

4-    مبتلایان به بیماری لوپوس و برخی از بیماری های پوستی حاد


منبع: تاثیر لیزر درمانی در پاک کردن جای تتو و خالکوبی

نکات خواندنی درباره لیزر درمانی زگیل

زگیل یکی از بیماری های پوستی است که در اثر تکثیر غیر عادی سلول های بدن در سطح بدن ایجاد می شود. در مقاله “درمان زگیل به کمک لیزر درمانی“، ما به تفصیل درباره این بیماری و روش لیزر درمانی برای درمان زگیل صحبت کرده ایم اما حتما شما با خواندن این مقاله، سوالات زیادی در ذهنتان شکل خواهد گرفت و اگر شما یکی از افرادی هستید که به زگیل مبتلا شده اید، باید قبل از لیزر درمانی، اطلاعات کافی در این زمینه داشته باشید و بتوانید پس از یافتن یک پزشک مجرب، برای درمان اقدام نمایید.

لیزر درمانی زگیل


معیارهای مهم در انتخاب روش لیزر درمانی برای حذف زگیل

  • اگر بر طبق نظر پزشک، داروهای مورد استفاده موثر واقع نشد، به سراغ لیزر درمانی بروید.
  • زمانی که زگیل های بزرگ پوستی در بدن شما دیده می شود.
  • اگر خانم بارداری مبتلا به زگیل شد حتما باید آن را درمان نماید و پزشک متناسب با نوع زگیل و دوره بارداری، زمان مناسب برای لیزر درمانی را تعیین می کند.

البته لازم است بیان کنیم که زمانی که شما به زگیل دچار می شوید، نباید سریعا لیزر درمانی به ذهن شما خطور کند بلکه ابتدا باید به پزشک مجرب مراجعه نمایید شاید این زگیل با روش دیگری که ساده تر باشد قابل درمان است.

چند نکته مهم درباره لیزر زگیل

  • از آنجایی که در این روش باید سلول ها از بین بروند لذا نیاز به بی حسی دارد.
  • اگر چه این روش درمانی تاثیر عمیقی دارد ولی نسبت به سایر روش ها، این روش هزینه بیشتری نیاز دارد.
  • این روش برای زگیل هایی توصیه می شود که بزرگ بوده و عمیق هستند در نتیجه پزشکان برای زگیل های کوچک زیاد توصیه نمی شود.
  • معمولا با لیزر کردن زخمی در محل درمان ایجاد نمی شود ولی اگر ایجاد شد، پزشک مربوطه داروهای مد نظر را ارائه خواهد نمود.
  • ممکن است که پس از درمان، در محل لیزر شما دچار عارضه عفونت شوید که در صورت دیدن این علائم حتما باید به پزشک اطلاع دهید:
  • التهاب و تورم در محل درمان
  • درد شدید
  • تب شدید بیمار پس از درمان
  • قرمز شدن محل لیزر شده و دیده شدن رگه های خونی در ان محل
  • خروج زردآبه و مواد چرک مانند از محل درمان

البته اگر پزشک معالج مهارت داشته باشد و لیزر درمانی در محیط تمیز صورت گیرد معمولا عفونت ایجاد نمی شود.


منبع» نکات خواندنی درباره لیزر درمانی زگیل

 

درمان زگیل به کمک لیزر درمانی

زگیل یکی از بیماری های پوستی است که در اثر تکثیر غیر عادی و نامنظم سلول های بدن بر روی پوست ایجاد می شوند و به صورت برجسته روی آن قسمت از بدن نمایان می گردند. این تکثیر غیر عادی سلول ها سرطانی نیست و در اثر یک ویروس رخ می دهد لذا لازم است بدانید که بیماری زگیل، مسری است ولی معمولا زگیل بر روی یک قسمت از بدن دیده می شود و به قسمت های دیگر شیوع پیدا نمی کند. به طور کلی به هر فرد مبتلا به زگیل توصیه می شود که در اولین فرصت به پزشک مراجعه نموده و نسبت به حذف زگیل ها اقدام نمایند.

درمان زگیل به کمک لیزر درمانی


روش های درمانی مختلفی برای برداشتن زگیل از بدن وجود دارد که جدید ترین آن ها، استفاده از لیزر درمانی است.

نحوه لیزر درمان در حذف زگیل

همان گونه که گفته شد، زگیل در واقع توده هایی از سلول های بدن هستند که سرطان به حساب نمی آیند ولی به دلیل تجمع در یک ناحیه، عارضه زگیل را ایجاد می کنند. در لیزر درمانی، این سلول ها باید نابود شوند لذا نوع لیزر پر قدرت که قدرت نفوذ بالایی داشته باشد برای این منظور استفاده می گردد. قبل از هر چیز تاکید می کنیم که لیزرهای خانگی برای این منظور استفاده نشوند بلکه حذف زگیل باید تحت نظر پزشک انجام گیرد.

زمانی که پالس های نوری لیزر به زگیل تابیده می شود، سلول های تشکیل دهنده زگیل از هم پاشیده و از بین می روند لذا از آن جایی که هدف لیزر همین سلول های زنده هستند، ممکن است بیمار در حین درمان، درد خفیفی حس کند که البته پزشک معالج متناسب با نوع زگیل و اندازه آن، تشخیص می دهد که آیا نیاز به استفاده از مواد بی حس کننده هست یا خیر.

عوارض پس از لیزر درمانی

زمانی که شما زگیل را با لیزر حذف نمودید، مسلما زخمی در ناحیه تحت درمان دیده می شود که تا چند روز اول درد دارد ولی پس از آن کم کم بهبود می یابد. پس این عارضه، طبیعی است اما گاهی بیماری علائمی را پس از لیزر درمانی می بیند  که باید حتما به پزشک معالج مراجعه نماید:

1 – اگر در محل زخم، بیش از یک هفته خونریزی دیده شود.

2 – تب بیمار و درد شدید در ناحیه لیزر شده

3 – بوی بد و خروج موادی شبیه زردآب از محل زخم که نشان می دهد زخم شما عفونت کرده است.


منبع: درمان زگیل به کمک لیزر درمانی

دستگاه فیس براش

آنچه در مورد دستگاه فیس براش باید بدانید

پاکسازی صورت بعنوان حساس ترین ارگان بدن که در معرض انواع آلودگی ها و آب و هوا قرار می گیرد یک ضرورت است که همواره باید مورد توجه افراد در سنین مختلف قرار گیرد. پاکسازی پوست با استفاده از ابزار مختلفی از جمله فیس براش و براش های پاکسازی رمینگتون انجام می شود که همه آن ها یک هدف را دنبال می کنند.

پوست صورت بانوان بسیار حساس و نازکتر از آقایان است. بانوان به دلیل استفاده مداوم از انواع کرم ها، لایه بردار ها، لوازم آرایشی و بهداشتی مختلف نیازمند مراقبت بیشتری از پوست صورت خود هستند. پس از استفاده از لوازم آرایشی و کرم های مختلف پس از مدتی بایستی از روی پوست پاک شوند تا منافذ پوست قدرت تنفس پیدا کنند. براش شستشو صورت بعنوان ابزاری محبوب در میان خانم ها در سنین مختلف برای پاکسازی پوست استفاده می شود.

برای مشاوره رایگان با شماره 02166597611 تماس بگیرید

کاربرد فیس براش چیست؟

باقی ماندن مواد آرایشی و کرم ها بر پوست صورت در دراز مدت با بسته شدن منافذ پوست موجب افتادگی، ایجاد جوش، آکنه و چین و چروک و پیری زودرس می شود. اما کاربرد فیس براش در این موارد خلاصه نمی شود. پاکسازی و شستشوی پوست، مراقبت و زدودن هر نوع آلودگی از پوست، جداسازی سلول های مرده، پاکسازی عمیق برای از بین بردن انواع روغن و چربی های باقی مانده قدیمی و جدید از پیشانی، گونه ها و چانه شستشوی زیر چشم و پلک توسط فیس براش انجام می شود.

با انجام حرکات دورانی موجب افزایش خونرسانی به بافت ها و سلول های پوست صورت شده و موجب شادابی و جوان سازی پوست می شود. این وسیله ضد آب و قابل شستشو را می توان در حمام نیز استفاده کرد.

مراقبت های هنگام استفاده از فیس براش

از جمله مراقبت های هنگام استفاده از فیس براش نباید با فشار بیشتر از فیس براش استفاده کرد تا نتیجه بهتری گرفت. چراکه اینکار موجب تحریک بافت پوست شده و باعث نازک شدن آن و ایجاد حساسیت می شود. پاکسازی با استفاده از  برس های رمینگتون با ایجاد طراوت و تازگی پوست دارای سری های متنوع قابل تعویض برایی  انواع پوست های مختلف است.

چرا از فیس براش استفاده کنیم؟

پاکسازی پوست بصورت دستی بطور کامل و عمیق انجام نمی شود و فرآیند چروک و پیری پوست افزایش می یابد. از آن گذشته یک کار خسته کننده و وقت گیر است که در دراز مدت به فراموشی سپرده می شود. استفاده از دستگاه فیس براش با ایجاد تنوع و تازگی شما را از حالت یکنواختی و عدم گرفتن نتیجه در پاکسازی های دستی خارج می کند. همچنین با داشتن برس های مختلف که هر کدام برای پوست های مختلف مناسب است، امکان استفاده بیش از یک نفر ازین  دستگاه وجود دارد.


منبع: دستگاه فیس براش

براش صورت

دستگاه براش صورت

دستگاه شستشوی صورت

پیدا کردن عبارات کلیدی

‫وقتی که کلیدواژه ها را میبینید‬ واقعا حجم داده ها شما را‬ به وجد می‌آورد ، حتی در یک حیطه موضوعی.‬ پس کاری که باید انجام دهیم این است که‬ آن را یکی کرده و مانند‬ یک عبارت آنها را گروه بندی کنیم.‬ به دنبال روشهای بدیهی برای جدا سازی این عبارتها باشید‬ وقتی که ما کلیدواژه های‬ Spa Vacation را نگاه میکنیم‬ چیزی که اول از همه میبینیم مقدار‬‬‬ کلیدواژه هایی است که بر یک ناحیه مشخص تمرکز دارد‬ و بهترین راه برای اینکار‬ استفاده از کدگزاری رنگی است که کلیدواژه مشخصی دارد‬ من این را با رنگ سبز کدگزاری میکنم‬ تا سریعا آن را بتوانم پیدا کنم‬.

عبارت دیگری که نمایش می یابد‬ ترکیبی از spa و resort‬ میباشد و بنابراین من آن را قرمز میکنم و‬ و اینطور که پیداست چیزهای مختلفی نمایش می یابد‬ بنابراین میتوانم خیلی ساده به آن بپردازم‬. به سادگی میتوانم این کلیدواژه ها‬ را کد گزاری رنگی کنم.‬ کلیدواژه دیگری که پیدا میشود‬ vacation packages میباشد‬.

پیدا کردن عبارات کلیدی

پیدا کردن عبارات کلیدی

حالا تمامی این کلیدواژه ها در خط قرار گرفته اند‬ و نوع محصول ارایه شده در وب سایت مشخص میشود و به این صورت‬‬ ‫ما میتوانیم چگونگی جستجو برای مسافرتهای مختلف‬ یا ویژگی های مسافرتهای مختلفی که‬ به دنبالش هستیم را ببینیم‬ و هر چیزی که به طور مشخص‬ در مورد بسته مسافرتی باشد را زرد رنگ میکنم‬ وقتی که در لیست جستجو کنم، ‫گاها به چیزی مانند‬ golf spa برمیخورم‬ و در این لیست متعددا به‬ golf بر میخورم‬ بنابراین من این را رنگی میکنم تا بتوانم بعدا ان را ارزیایی کنم چون‬ به نظر مبحث جالبی می آید و‬ بنابراین به لیست کلیدواژه ها رفته‬ و کد گزاری رنگی را انجام دهید.‬

وقتی که کد گزاری رنگی را انجام دادید‬ آنها را جدا کرده و سازمان بخشید‬ و حالا دیدن آنها با کد‬ گزاری رنگی خیلی آسان تر است‬ و شما میتوانید کلیدواژه ها را‬ با رنگ و موضوع کدگزاری کنید‬ و سپس به هر زیر تاپیک سر بزنید‬ و الگوی عبارت خود را پیدا نمایید‬‬‬‬‬


منبع: پیدا کردن عبارات کلیدی

بیمه حوادث

بیمه حوادث یکی از انواع بیمه ایران است که در شاخه بیمه اشخاص قرار می گیرد. موضوع بیمه حوادث، سانحه و حادثه است که سبب فوت، نقص عضو و یا از کار افتادگی جزئی، دائمی و یا موقت، جراحت و صدمات بدنی و دیگر هزینه های پزشکی شود. خطر فوت و نقص عضو به عنوان یکی از اصلی ترین پوشش های بیمه حوادث منظور می شود و دیگر خطرات چون کارافتادگی ، بستری و هزینه های پزشکی را می توان به خطرات تبعی این بیمه  نام برد.

بیمه حوادث به شکل پوشش خطرات ناشی از حادثه در تمامی ۲۴ ساعت شبانه روز و در هر مکان در طول مدت بیمه بوده و خطرات بخش های مختلفی چون خطرات شغلی و حرفه ای، خطرات ورزشی، مسافرت و … را شامل می  شود.

خسارات تحت پوشش بیمه حوادث

بیمه حوادث می تواند در دو بخش خسارات را تحت پوشش قرار دهد ۱- پوشش اصلی ۲- پوشش اختیاری.

پوشش اصلی شامل، ۱- غرامت فوت و نقص عضو به علت حادثه ۲- غرامت روزانه بستری در بیمارستان ۳- غرامت روزانه عمومی جهت مشاغل آزاد ۴- هزینه های پزشکی به علت حادثه.

پوشش های اختیاری شامل خطرات ناشی از زلزله و آتشفشان.

بیمه حوادث

بیمه حوادث

انواع بیمه حوادث

بیمه حوادث می تواند به دو شکل انفرادی و گروهی صورت گیرد. بیمه انفرادی به بیمه اشخاص حوادث انفرادی و بیمه گروهی به انواع مختلفی چون، بیمه کارکنان دولت، بیمه دانش آموزی، بیمه دانشجویان، بیمه مهد کودک ها، بیمه سازمان ها، بیمه حوادث خانواده، بیمه گروهی کوتاه مدت و… اشاره کرد. بیمه حوادث گروهی جهت تعداد افراد بیش تر از ۱۰۰ نفر صادر می گردد و شرایط آن بر اساس نیاز های بیمه گذار تنظیم می گردد. در این نوع از بیمه، بیمه گذار می تواند افراد را در برابر حوادث تمام ساعت شبانه روز شغلی و غیر شغلی جهت یک سال بیمه نماید. مقدار نرخ این بیمه با توجه به نوع شغل افراد و طبقه شغلی افراد تعیین می شود.


منبع: بیمه حوادث

آنچه پیش از خرید ماشین لباسشویی باید بدانید

از آن جا که ماشین لباسشویی در اکثر خانه ها پیدا می شود و وجود آن جزو یکی از مصرف کننده های انرژی محسوب می شود، دانستن اطلاعاتی در خصوص انتخاب مناسب ترین ماشین لباسشویی بسیار مفید است. تیم تعمیر لوازم خانگی Wefixit با سال ها تجربه در حوزه تعمیر لوازم خانگی قصد دارد اطلاعاتی مبنی  بر آنچه پیش ازز خرید ماشین لباسشویی باید بدانید، در اختیار شما قرار دهد. همراه ما باشید. یکی از عوامل جذاب برای مصرف کننده لوازم خانگی ظاهر زیبای آن است. لازم است بدانیدد علاوه بر ظاهر پارامتر هایی که در ادامه خواهیم گفت نیز از مهم ترین عوامل موثر در تصمیم گیری خرید محصول محسوب می شود.


آنچه پیش از خرید ماشین لباسشویی باید بدانید

ظرفیت ماشین لباسشویی حسب نیاز

یکی از پارامتر های مهم و موثر در انتخاب مناسب ظرفیت ماشین لباسشویی است. ماشین های لباسشویی در ظرفیت های ۵،۶،۷،۸،۱۲ کیلویی به بازار عرضه شده. هر چه میزان ظرفیت ماشین لباسشویی بیشتر باشد طبیعتاً برق بیشتری مصرف نموده و لباس های بیشتری را شست و شو می نماید. پس لازم است با توجه به تعداد نفراتی که قرار است از ماشین لباسشویی استفاده نمایند و همچنین شست و شوی متفاوت هر خانواده این ظرفیت انتخاب شود. برای مثال ظرفیت های پایین مثل ۵ کیلویی مناسب خانواده های پر جمعیت نبوده و موجب استفاده مکرر جهت رفع نیاز می شود که همین امر اتلاف انرژی به میزان بسیار زیادی خواهد داشت.

انواع برنامه های شست و شو در ماشین لباسشویی

اگر به بازار فروش لوازم خانگی سر بزنید حتما متوجه برنامه های متفاوت شست و شو در ماشین لباسشویی های موجود در بازار می شوید. این برنامه ها بر اساس تکنولوژی های مختلف که در ماشین لباسشویی قرار گرفته طراحی و پیاده سازی می شود. اما لازم است بدانید با برنامه های متفاوت و تکنولوژی های گوناگون هزینه تهیه ماشین لباسشویی نیز افزایش می یابد. پس قبل از وسوسه خرید این محصولات نسبت به نیاز های خود و بررسی دقیق ماشین لباسشویی و برنامه های آن تحقیقات لازم را به عمل آورید تا مناسب ترین گزینه را انتخاب نمایید. خرید ماشین لباسشویی با برنامه های گوناگون که مورد استفاده نباشد موجب هدر رفتن منبع مالی شما خواهد بود.

میزان مصرف انرژی ماشین لباسشویی از مهم ترین پارامتر های خرید

با توجه به تجربه تیم تعمیر لوازم خانگی در حوزه تعمیر لوازم خانگی، میزان مصرف انرژی ماشین لباسشویی از مهم ترین پارامتر های خرید است. بر همین  اساس لازم است نسبت به انتخاب ماشین لباسشویی دارای پایین ترین سطح مصرف انرژی اقدام نمایید. این انتخاب ممکن است هزینه بیشتری داشته باشد اما میزان مصرف انرژیی شما در حد بسیار زیادی کاهش خواهد یافت که این امر در دراز مدت بسیار به سود شما خواهد بود.


منبع: آنچه پیش از خرید ماشین لباسشویی باید بدانید

نمایندگی تعمیر ماکروویو شهریار

یکی از لوازم خانگی پر کاربرد امروزه ما ماکروویو است. تقریبا در اکثر آشپزخانه ها یک مدل از همین مایکروویو ها را می توان دید. ماکروویو به جهت کمک شایانی که در سهولت پخت و پز نموده محبوبیت فراوانی کسب نموده. طیف گسترده ای از مصرف کنندگان ماکروویو را بانوان تشکیل می دهند. ماکروویو امکان پخت و پز در کوتاه ترین زمان را فراهم می کند.

بر اساس همین ویژگی استفاده از ماکروویو به صورت روز مره جزو عادات پخت و پز شده. به گونه ای که در صورت خرابی ماکروویو بسیاری از کار ها و پخت و پز به کندی پیش می رود. از این رو سرعت تعمیر ماکروویو یکی از مهم ترین پارامتر ها برای مصرف کننده آن است. تیم تعمیر ماکروویو با درک این موضوع اقدام به گسترش نمایندگی های تعمیرات ماکروویو در شهر های مختلف نمود تا امکان ارایه خدمات تعمیرات ماکروویو در کوتاه ترین زمان را به مشتریان خود ارایه نماید. نمایندگی تعمیر ماکروویو شهریار یکی از ده ها نمایندگی ما است که قادر به ارایه سرویس تعمیر مایکروویو در کوتاه ترین زمان و با کیفیت بسیار بالا است. عزیزان ساکن شهریار می توانند در هر ساعت از شبانه روز که مایکروویوشان دچار خرابی شد با شماره تلفن های Wefixit تماس حاصل نموده و درخواست ارایه خدمات از نمایندگی تعمیر ماکروویو شهریار نمایند.با هماهنگی تیم پشتیبانی قوی در مدت زمان بسیار کوتاهی تعمیرکار متخصص تعمیر ماکروویو در محل مشتری حاضر شده و اقدام به عیب یابی و تعمیر ماکروویو می نماید.

 

با ما تماس بگیرید

۰۹۱۲۰۳۰۵۰۰۴ شهریار

مزایای استفاده از خدمات تعمیر ماکروویو شهریار

مجموعه تعمیر مایکروویو قادر است در ۲۴ ساعت شبانه روز و حتی روز های تعطیل نسبت به ارایه خدمات تعمیر ماکروویو اقدام نماید. نمایندگی تعمیر ماکروویو شهریار نیز با پیروی از همین قوانین ما خدمات تعمیر ماکروویو را در تمامی ساعات شبانه روز حتی روز های تعطیل به مشتریان ارایه می نماید . همچنین با توجه به تیم پشتیبانی ۲۴۴ ساعته ما مشتریان عزیز ساکن شهریار می توانند نسبت به دریافت راهنمایی ها و مشاوره های کارشناسانه با تیمتعمیر ماکروویو شهریار تماس حاصل نموده و پاسخ سوالات خود را دریافت نمایند.

مناطق تحت پوشش تعمیر ماکروویو شهریار

نمایندگی تعمیر ماکروویو ابراهیم‌آباد

نمایندگی تعمیر ماکروویو وحیدیه

نمایندگی تعمیر ماکروویو ورامینک

نمایندگی تعمیر ماکروویو وسطر

نمایندگی تعمیر ماکروویو اسکمان

نمایندگی تعمیر ماکروویو اصیل‌آباد

نمایندگی تعمیر ماکروویو الورد

نمایندگی تعمیر ماکروویو اندیشه

نمایندگی تعمیر ماکروویو باباسلمان

نمایندگی تعمیر ماکروویو باتری‌سازی نور

نمایندگی تعمیر ماکروویو بادامک

نمایندگی تعمیر ماکروویو باغستان

نمایندگی تعمیر ماکروویو ترپاق تپه

نمایندگی تعمیر ماکروویو حصارساتی

نمایندگی تعمیر ماکروویو دهستان رزکان

نمایندگی تعمیر ماکروویو دهشاد بالا

نمایندگی تعمیر ماکروویو دهشاد پایین

نمایندگی تعمیر ماکروویو رازمره

نمایندگی تعمیر ماکروویو رضی‌آباد بالا

نمایندگی تعمیر ماکروویو سقرچین

نمایندگی تعمیر ماکروویو شاهدشهر

نمایندگی تعمیر ماکروویو شهرک جعفریه

نمایندگی تعمیر ماکروویو شهرک مصطفی خمینی

نمایندگی تعمیر ماکروویو صباشهر

نمایندگی تعمیر ماکروویو فرارت

نمایندگی تعمیر ماکروویو فردوسیه

نمایندگی تعمیر ماکروویو قجر تخت‌رستم

نمایندگی تعمیر ماکروویو قجرآباد

نمایندگی تعمیر ماکروویو قره تپه

نمایندگی تعمیر ماکروویو قشلاق مهرچین

نمایندگی تعمیر ماکروویو کوی سازمانی ۲۲ بهمن

نمایندگی تعمیر ماکروویو کردامیر

نمایندگی تعمیر ماکروویو کردزار

نمایندگی تعمیر ماکروویو کرشته

نمایندگی تعمیر ماکروویو یوسف‌آباد صیرفی

نمایندگی تعمیر ماکروویو یبارک

اگر دستگاه شما گارانتی دارد با نمایندگی رسمی تعمیر ماکروویو شهریار تماس حاصل فرمائید


منبع: نمایندگی تعمیر ماکروویو شهریار