sttoolearn

چیزی برای آموختن

sttoolearn

چیزی برای آموختن

پیدا کردن عبارات کلیدی

‫وقتی که کلیدواژه ها را میبینید‬ واقعا حجم داده ها شما را‬ به وجد می‌آورد ، حتی در یک حیطه موضوعی.‬ پس کاری که باید انجام دهیم این است که‬ آن را یکی کرده و مانند‬ یک عبارت آنها را گروه بندی کنیم.‬ به دنبال روشهای بدیهی برای جدا سازی این عبارتها باشید‬ وقتی که ما کلیدواژه های‬ Spa Vacation را نگاه میکنیم‬ چیزی که اول از همه میبینیم مقدار‬‬‬ کلیدواژه هایی است که بر یک ناحیه مشخص تمرکز دارد‬ و بهترین راه برای اینکار‬ استفاده از کدگزاری رنگی است که کلیدواژه مشخصی دارد‬ من این را با رنگ سبز کدگزاری میکنم‬ تا سریعا آن را بتوانم پیدا کنم‬.

عبارت دیگری که نمایش می یابد‬ ترکیبی از spa و resort‬ میباشد و بنابراین من آن را قرمز میکنم و‬ و اینطور که پیداست چیزهای مختلفی نمایش می یابد‬ بنابراین میتوانم خیلی ساده به آن بپردازم‬. به سادگی میتوانم این کلیدواژه ها‬ را کد گزاری رنگی کنم.‬ کلیدواژه دیگری که پیدا میشود‬ vacation packages میباشد‬.

پیدا کردن عبارات کلیدی

پیدا کردن عبارات کلیدی

حالا تمامی این کلیدواژه ها در خط قرار گرفته اند‬ و نوع محصول ارایه شده در وب سایت مشخص میشود و به این صورت‬‬ ‫ما میتوانیم چگونگی جستجو برای مسافرتهای مختلف‬ یا ویژگی های مسافرتهای مختلفی که‬ به دنبالش هستیم را ببینیم‬ و هر چیزی که به طور مشخص‬ در مورد بسته مسافرتی باشد را زرد رنگ میکنم‬ وقتی که در لیست جستجو کنم، ‫گاها به چیزی مانند‬ golf spa برمیخورم‬ و در این لیست متعددا به‬ golf بر میخورم‬ بنابراین من این را رنگی میکنم تا بتوانم بعدا ان را ارزیایی کنم چون‬ به نظر مبحث جالبی می آید و‬ بنابراین به لیست کلیدواژه ها رفته‬ و کد گزاری رنگی را انجام دهید.‬

وقتی که کد گزاری رنگی را انجام دادید‬ آنها را جدا کرده و سازمان بخشید‬ و حالا دیدن آنها با کد‬ گزاری رنگی خیلی آسان تر است‬ و شما میتوانید کلیدواژه ها را‬ با رنگ و موضوع کدگزاری کنید‬ و سپس به هر زیر تاپیک سر بزنید‬ و الگوی عبارت خود را پیدا نمایید‬‬‬‬‬


منبع: پیدا کردن عبارات کلیدی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.