sttoolearn

چیزی برای آموختن

sttoolearn

چیزی برای آموختن

نکات طراحی بروشور

بروشور بعنوان قدیمی ترین ابزار بازاریابی و تکنیک آزمایش شده توسط انواع کسب و کار ها برای رسیدن به مشتریان بالقوه است. اطلاعات بایستی بوضوح و زیبا ارائه شوند. طرح بندی های حرفه ای و سفارشی کردن رنگ جهت طراحی بروشور های مخاطب محور و جذب مخاطب از دیگر ابعاد طراحی است.
 انتخاب یک فونت برای بدنه و یک فونت مکمل برای عنوان یا هدر که فونت های مکمل دو تا هستند و بایستی به اندازه کافی متفاوت باشند. استفاده از فونت ساده و بدون افراط در زینت و جلوه، جهت مجذوب شدن سریع مخاطبان و خوانده شدن متن. انتخاب رنگ فونتی که در پس زمینه بروشور واضح و خوانا باشد. استفاده از کنتراست و فونت های تیره در پس  زمینه روشن بسیار عالی جواب می دهد و بالعکس.


نکات طراحی بروشور

تکنیک های چاپ بروشور 

ادامه مطلب ...

10 مورد در لیزر موهای زائد

 1 – به طور کلی رنگ دانه های ملانین نقش مهمی در جذب نور به خصوص نور خورشید در پوست و موی ما دارند به همین دلیل هدف اصلی لیزر موهای ناخواسته همین رنگ دانه ها می باشد . با پیشرفت تکنولوژی عوارض لیزر موهای زائدبسیار کم شده است . زیرا نور لیزر در یک دسته خاص و منظم و به صورت موازی تابانده می شود . در لیزر موهای زائد نور به گونه ای تابانده می شود تا بیش از 2 الی 33 میلی متر در پوست نفوذ نکند . چون این کار صرفا برای تخریب ریشه ی مو می باشد و به بافت های داخلی کاری ندارد .
2 – محل رویش موهای زائد در تعداد جلسات مورد نیاز برای لیزر موهای ناخواسته نقش مهمی دارند زیرا در برخی از نواحی نظیر چانه ما شاهد مقومت بیشتری از موهای زائد می باشیم که برای درمان آنها نیاز به جلسات بیشتر می باشد .


10 مورد در لیزر موهای زائد

  ادامه مطلب ...

نمایندگی تعمیر یخچال آ اِ گ

یخچال ها از جمله لوازم خانگی ضروری عصر کنونی هستند. از یخچال به عنوان وسیله ای جهت خنک نگهداشتن خوراکی ها، غذاها و سبزیجات و میوه جات است. با استفاده از یخچال می توان خوراکی ها را زمان بیشتری نگهداری نمود. شرکت آلمانی تولید لوازم خانگی آ اِ گ یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان موفق لوازم خانگی محسوب می شود. آ اِ گ در سال های گذشته با توجه به شرایط بازار مشتری اقدام به تولید یخچال آ ا گ نمود. در ایران نیز مشتریان زیادی با هدف استفاده از یخچال آ ا گ اقدام به تهیه آن نمودند. به همین جهت نیازضروری برای تامین خدمات تعمیر یخچال آ اِ گ بسیار حس میشد. تیم تعمیر لوازم خانگی wefixit با همین دید اقدام به تامین نیاز مشتریان به تعمیر یخچال آ اِ گ نمود.

با ما تماس بگیرید

۰۹۱۷۹۱۷۶۴۰۴ شیراز

۰۲۶۳۲۲۰۰۱۵۳ کرج

۲۲۳۷۷۷۹۰ تهران

۲۲۸۳۷۹۴۷ تهران

۸۸۳۷۳۷۸۰ تهران  ادامه مطلب ...

نمایندگی تعمیر یخچال

یخچال ها از جمله لوازم ضروری منزل در عصر کنونی محسوب می شود که وظیفه آن فراهم آوردن فضایی خنک جهت نگهداری از مواد غذایی و خوراکی ها است. یخچال ها در انواع و ابعاد مختلفی توسط برند های مطرح در تولید لوازم خانگی عرضه می شوند. به طبع در مواردی یخچال دچار خرابی و عیب و نقص می شود که لازم است در کم ترین زمان ممکن نسبت به تعمیر یخچال اقدام شود؛ چرا که اکثر یخچال ها حاوی مواد غذایی هستند که در صورت طولانی شدن مدت خرابی یخچال دچار فساد شده و ضرر و زیانی بیش از تعمیر یخچال بر دوش افراد خواهد گذاشت. پس با توجه به توضیحات ارایه شده تعمیر زود هنگام و به موقع یخچال توسط تعمیر کار یخچال امری ضروری  است.

با ما تماس بگیرید

۰۹۱۷۹۱۷۶۴۰۴ شیراز

۰۲۶۳۲۲۰۰۱۵۳ کرج

۲۲۳۷۷۷۹۰ تهران

۲۲۸۳۷۹۴۷ تهران

۸۸۳۷۳۷۸۰ تهران  ادامه مطلب ...

ارائه نرم‌افزارهای منابع انسانی دیدگاه به شرکت تامین سرمایه آرمان

شرکت تامین سرمایه آرمان با خرید لیسانس و ارائه خدمات نصب، آموزش و عملیاتی‌سازی نرم‌افزارهای حوزه منابع انسانی دامنه  همکاری خود با چارگونن  را توسعه داد.

محمد زارعی، کارشناس فروش محصول به روابط عمومی چارگون گفت: شرکت تامین سرمایه آرمان از میان محصولات راهکار منابع انسانی دیدگاه نرم‌افزارهای حضور و غیاب،‌حقوق و دستمزد، پرسنلی و نظرسنجی را تهیه کرده است.
وی با بیان اینکه این شرکت، پیش از این نیز نرم‌افزارهای متعدد دیدگاه در حوزه‌های اتوماسیون اداری زیرساخت، منابع انسانی را خریداری کرده است، افزود: افزایش کارآیی و کمک به عملکرد بهتر سازمان، مهمترین ویژگی نرم‌افزارهای راهکار منابع انسانی دیدگاه است.
به گفته کارشناس فروش محصول چارگون، سیستم مدیریت منابع انسانی «دیدگاه» این امکان را می‌دهد که مکانیزه‌ کردن کلیه فرآیندهای مدیریت منابع انسانی به جلوگیری از اتلاف منابع و افزایش‌ بهره‌وری سازمانی، منجر شود.
گفتنی است مدیریت این پروژه از سوی چارگون به سرکار خانم مهسا اشرفی واگذار شده است.


منبع: ارائه نرم‌افزارهای منابع انسانی دیدگاه به شرکت تامین سرمایه آرمان

آیا ماکروویو سرطان زا است ؟

باور سرطان زا بودن مایکروویو از زمان اختراع و تولید انبوه ماکروویو تا زمان عرضه آن به بازار هدف هر روز بیش تر از قبل تقویت شد و متاسفانه به دلیل عدم آگاهی و اطلاعات دقیق عامه مردم بین عده کثیری باور سرطان زا بودن ماکروفر نهادینه شد. اما به راستی آیا ماکروویو سرطان زا است؟

ماکروویو چگونه کار می کند؟


آیا ماکروویو سرطان زا است

در ابتدا برای بررسی دقیق تر و توضیح سرطان زا نبودن ماکروویو، لازم است طرز کار آن را بدانید و اشراف داشته باشید که ماکروویو چگونه کار می کند؟ ماکروویو ها در واقع وسیله هایی هستند که با انتشار امواج ریزی  که فرکانس بالا و طولل موج کم دارند موجب گرم نمودن غذا می شوند. لامپ مگترون در داخل انرژی الکتریسیته را به امواج فرکانس بالا تبدیل میی نماید .

در واقع این امواج هم چون امواج رادیویی و امواج نوری منتشر می شوند. از سیستم ارسال امواج در رادیو ها استفاده می شود. امواج ماکروویو پس از انتشار وارد بافت خوراکی می شوند و موجب لرزش مولکول های  آن می شوند. انرژی حاصلل از لرزش مولکول ها سبب ایجاد گرما در آن شده و به مرور شاهد گرم شدن و پختن غذا خواهید بود. امواج در غذا هایی کهه دارای آب بیشتری هستند نفوذ بیشتری دارند و به همین دلیل موجب گرم شدن آن در کم ترین زمان می شود و طبعا گرم نمودن غذا های خشک و بدون آب زمان طولانی تری می طلبد.

امواج ماکروویو چگونه کار می کند؟ 

ادامه مطلب ...

المان های به کار رفته در لوگو

لوگو ماندگار چگونه پدید می آید و المان های به کار رفته در لوگو چیست؟ سوال مهمی که شرکت های رو به توسعه و پیشرفت حتما باید در دستور کار خود قرار داده و لوگو منحصر به فردی را برای خود تهیه کنند. المان های به کار رفته در لوگو در واقع می تواند یک نشانه و یا علامتی گرافیکی باشد که به شکل سمبل، علامت، یک نوشتار و یا ترکیبی از آن ها پدید می آید.


المان های به کار رفته در لوگو

لوگو در واقع وسیله ای است که شرکت ها، سازمان ها، ادارات، حتی افراد عادی از جهت نمایش سریعتر به مخاطبان و  معرفی خود استفاده می کنند. در واقع استفاده تصویر جهت ارسال مفهوم به سال های بسیار دور باز می گردد و در طی سالیان دارای تغییرات زیادیی بوده است.
 همواره استفاده از تصاویر به عنوان یکی از المان های مهم جهت بیان مفهوم استفاده می شده است. این نشانه ها از علائم اولیه در پرچم ها تا اشکال جهت مالکیت بر دام و حک علائم جهت انحصاری نشان دادن خانه، قلعه ها، ابزارآلات و… وجود داشته است. در واقع این نشانه ها وظیفه ای مانند لوگو را اجرا می کرده اند.  ادامه مطلب ...

درماپن

میکرونیدلینگ روشی است جدید که نتایج درخشانی را در درمان ضایعات پوستی و زیبایی بدست آورده است. این  روش بطور حیرت انگیزی باعث بالا رفتن غلظت کلاژن در پوست می گردد و در عین حال باعث منظم شدن رشته های کلاژن و الاستین در پوست آسیب دیده می شود. در حال حاضر میکرونیدلینگ یکی از بهترین روش های کلاژن سازی  می باشد که با توجه به هزینه بسیار کم نتایج شگفت انگیزی را در پی داد. در این روش با وسیله ای  به نام  درماپن منافذ و کانال های بسیار ریزی در پوست ایجاد می شود و پوست را وادار به ساختن مقادیر بالای کلاژن می کند و البته اگر نقصی مانند اسکار آکنه  یا اسکار سوختگی یا ترک پوستی هم وجود داشته باشد این مشکل هم به بهترین نحو ممکن برطرف می گردد. استفاده همزمان از فاکتورهای رشد پلاکتی یا همان  PRP  بصورت تزریقی یا موضعی می تواند نتایج شگفت انگیز این درمان را بطور فاحشی ارتقاء بدهد.  ادامه مطلب ...

نمایندگی تعمیر ماشین لباس شویی

قبل از توضیح و شرح اطلاعات لازم در خصوص تعمیر لباسشوییلازم است از انواع لباس شویی ها مطلع باشید. ماشین های لباسشویی یا رخت شویی به دستگاهی الکترونیکی گفته می شود که به وسیله انرژی الکتریکی به چرخش  در می آید و لباسی که به همراه آب و مواد شوینده داخل محفظه قرار دارد را تمیز می کند.

ماشین لباس شویی در محوری مشخص مخزن را به چرخش در می آورد تا با گذر آب از الیاف لباس ها با سرعت زیاد، تمیزی لباس ها حاصل گردد. لباسشویی ها در مدل های سطلی، دوقلو و اتومات تک مخزن عرضه می شود. در  لباس شویی های سطلی که ساده ترین نوع لباسشویی بودند معمولا چرخش به یک سمت و سو مشخص بود و موتور دستگاه فقط به یک سمت چرخش را انجام می داد، تمیزی آن در حد متوسط بود و بعضا قابلیت گرم نمودن آب داشت.  ادامه مطلب ...

امکانات ایجاد شده با استفاده از فناوری مجازی سازی سرور


امروزه مجازی سازی سرور در حال گسترش روز افزون است و اما شرکت هایی که در این زمینه فعالیت می کنند، شامل- Microsoft-citrix-vmware redhat می باشد و امکانات ایجاد شده با استفاده از فناوری مجازی سازی سرور سبب استقبال بیشتر مدیران به این بخش شده است.
با استفاده از مجازی سازی سرور امکانات زیادی ایجاد می شود، از جمله امکان جابجایی ماشین های مجازی به شکل زنده و بدون توقف از یک سرور فیزیکی به سرور دیگر امکان پذیر می شود. این بخش با استفاده از vmotion صورت می پذیرد. چناچه یک سرور فیزیکی در آن دچار اشکال شود باقی ماشین های مجازی بر روی آن به یک سرور عملیاتی دیگر شروع به کار می نمایند(  high Availabilityy)

فناوری مجازی سازی سرور


 

ادامه مطلب ...