sttoolearn

چیزی برای آموختن

sttoolearn

چیزی برای آموختن

سئو تصاویر سایت

زمانی که که یک وبمستر قصد سئو سایت خود را دارد، باید حتی به ریزترین جزئیات هم توجه داشته باشد. اشتباهاتی که اکثر افراد مرتکب می شوند، رفتن به سراغ روش هایی است که فعالیت در زمینه آن زیاد است خوب مسلما با این روش ها سخت می توان در رقابت پیشی گرفت لذا توصیه ما بر این است گاهی باید به جای پیمودن راه های پر رفت و امد، مسیری کم تردد را انتخاب نمود تا زودتر و سالم تر به مقصد رسید. برای مثال نکته ای که شما باید به آن توجه داشته باشید بحث سئو تصاویر در سایت است.


سئو تصاویر سایت

منظور از سئو تصاویر چیست

این فقط مهم نیست که شما در سایت خود از تصاویر استفاده کنید بلکه باید در به روزرسانی و رفع مشکلات ان فعالیت کنید برای مثال گاها دیده شده که در برخی از تصاویر، مقاله ای نوشته شده است و در بخشی از ان مقاله، نوشته شده:”به تصویر زیر دقت نمایید” و ادامه مطلب براساس تصویر است اما کاربر در زمان خواند مقاله، نمی تواند عکس را رویت کند و لذا از همین جا به بعد، متوجه ادامه مقاله نخواهد شد در این جا است که سئو تصاویر سایت اهمیت زیادی پیدا می کند.
برای بهینه کردن عکس ها و تصاویر سایت روش های مختلفی وجود دارد که در ادامه به مهمترین ان ها اشاره خواهیم نمود:
۱-     استفاده از تگ Alt در تصاویر:
هدف از استفاده این تگ، اضافه نمودن یک مطلب به تصویر است این کار باعث می شود که اگر تصویر برای کاربر باز نشد، این مطلب نشان دهنده توضیحات عکس باشد تا کاربر متوجه شود تصویر مورد نظر گویای چه مطالبی بوده است.
۲-    توجه به فرمت تصاویر سایت:
قبل از قرار دادن تصاویر در سایت، بررسی کنید که گوگل چه فرمت تصاویری را می تواند ایندکس کند و در میان ان ها، فرمتی را بیابید که بیشترین تاثیر را دارد برای مثال گوگل در یمان فرمت های تعریف شده برای تصاویر، فرمت های  BMP, GIF, JPEG, PNG, WebP و  SVG را ایندکس می کند و در میان این موارد، دو فرمت JPEG, PNG ، بیشترین کاربرد را دارد.
۳- در انتخاب لینک های ورودی دقت نمایید.
معمولا وبمسترها برای اینکه از سرقت تصویر و حتی مطالب خود جلوگیری کنند،  سیستم Hotlink Protection را فعال می کنند این سیستم سبب می شود که درصورت کپی برداری از سایت شما، تصاویر در ان سایت باز نشود حال اگر لینک های ورودی شما دارای این سیستم باشد، عکس ها در سایت شما باز نخواهد شد و این اتفاق بدترین لطمه برای شما خواهد بود.

حتما بخوانید :


آیا تخفیف بیمه شخص ثالث من قابل انتقال است

بیمه شخص ثالث در واقع یکی از بیمه های مسئولیت از نوع بیمه مسئولیت اتومبیل است که هر فرد در اولین اقدام پس از  خرید خودرو باید وسیله خود را بیمه کند تا در صورت بروز خسارت به دیگری، بیمه این خسارت را جبران نماید.

جالب است بدانید که اگر شما وسیله نقلیه خود را به دیگری بفروشید، می توانید این بیمه را یا برای خود نگه دارید و یا این که به صاحب جدید خودرو واگذار نمایید اما عیب این کار در این است که در این میان راننده های پر خطر و کم خطر یکسان می شوند. زیرا اگر شما تا زمانی که اتومبیل دارید، رانندگی صحیحی داشته باشید به گونه ای که از بیمه شخص ثالث کمتر استفاده نمایید، در این صورت شرکت بیمه تخفیفاتی را در بازه زمانی تعیین شده (برای مثال سالانه) برای شما در نظر می یگرد حال در زمان واگذاری این بیمه به فرد دیگر، تخفیفات نیز به وی قابل انتقال است و اگر شما راننده پر خطری باشید این تخفیفات به شما تعلق نگرفته است لذا در واگذاریبیمه به شخص دیگر، شما ضرر نمی کنید بلکه صاحب جدید آن ضرر می کند و برای او مهم است که  بیمه شما تخفیف دارد یا خیر.

 

آیا تخفیف بیمه شخص ثالث من قابل انتقال است

آیا تخفیف بیمه شخص ثالث من قابل انتقال است

شرایط انتقال بیمه شخص ثالث

بر طبق ماده ۶ بیمه شخص ثالث مصوبه شورای نگهبان، چند شرط اصلی برای انتقال این بیمه به فرد دیگر وجود دارد:

۱-    انتقال بیمه شخص ثالث تا زمانی امکان پذیر است که تاریخ انقضای آن نگذشته باشد.

۲-    شما به عنوان دارنده بیمه شخص ثالث، می توانید بیمه را به افراد درجه یک از بستگان خود و یا برای خودروی دیگری که متعلق به خودتان است انتقال دهید. لذا انتقال برای افراد دیگر امکان پذیر نیست.

۳-    انتقال بیمه بین خوردروهای مشابه امکان پذیر است.

۴-    انتقال سند مالکیت حتما باید به صورت قطعی باشد و انواع قولنامه ای یا وکالتی قابل قبوا نیست.

۵-    شرکت های بیمه توجه داشته باشند که در زمان انتقال بیمه شخص ثالث باید هر گونه تخفیف که به این بیمه تعلق گرفته است را در زمان جابجایی، لحاظ نموده و انتقال دهند.

مدارک لازم برای انتقال بیمه شخص ثالث

۱-    سند خودروی جدید

۲-    سند خودروی قدیم

۳-    بیمه نامه خودروی جدید

۴-    بیمه نامه خودروی قدیم

۵-    اگر خودروی شما اقساطی است باید اصل و کپی گواهی اقساط را به همراه داشته باشید و در غیراین صورت باید اصل الحاقیه حذف سوابق خودروی قدیمی در دست باشد.


منبع: آیا تخفیف بیمه شخص ثالث من قابل انتقال است

تفاوت تریا 4X با سیلک پرو

با توجه به استقبال روز افزون از دستگاه های لیزرخانگی رفع موهای زائد درسال های اخیر، برآن شدیم به منظور راهنمایی شما عزیزان درانتخاب دستگاه خانگی مناسب،مطالبی را در قالب فاکتورهای مهم در انتخاب لیزر خانگی و برتری هایدستگاه سیلک پرو در هر بخش بیان کنیم،امید است این متن برای دوستان مفید واقع شود.


تفاوت تریا با سیلک پرو

فاکتور های مهم در انتخاب لیزر خانگی

1-قدرت دستگاه:

یکی از اصلی ترین فاکتور ها در انتخاب لیزر خانگی قدرت یا توان دستگاه است که با افزایش قدرت ، اثربخشی دستگاه بهبود می یابد و بر حسب ژول بر سانتیمتر مربع بیان می شود، در حال حاضر دستگاه سیلک پرو به تایید سازمان غذا و دارو امریکا با سطح انرژی 25 ژول بر سانتیمتر مربع قدرتمندترین و اثربخش ترین لیزر دایود خانگی رفع موهای زائد محسوب می شود.

2-منبع تغذیه:

با توجه به اینکه دستگاه های لیزر توان زیادی برای استفاده مداوم نیاز دارند بنابر این استفاده از دستگاه های شارژی(دارای باطری) به علت اتمام سریع شارژ در حین درمان،خراب شدن باطری وهمچنین صرف وقت زیاد و عدم یکنواختی درمان (به علت کاهش قدرت باطری درحین درمان ، قدرت لیزر کاهش میابد) توصیه نمیشود.دستگاه لیزر خانگی سیلک پرو بر خلاف دستگاه های قدیمی موجود با برق مستقیم کار می کند و این امکان را برای شما فراهم می نماید که برای چندین ساعت به طور مداوم (بدون کاهش قدرت لیزر) از دستگاه استفاده کنید و از درمان بی نظیر خود لذت ببرید.

3-طراحی و وزن دستگاه:

با توجه به اینکه دستگاه های لیزر باید زمان زیادی در دست کاربران باشند وزن و طراحی دستگاه فاکتور مهمی در انتخاب می باشد،لیزر دایود سیلک پرو با توجه به تکنولوژی جدید و طراحی بروز دارای ساختار ارگونومیک و وزنی سبک تر (به علت عدم استفاده از باطری) نسبت به دستگاه های قدیمی موجود در بازار می باشد.

 

تفاوت تریا 4X با سیلک پرو

4-اسپات شات (پنجره درمان):  ادامه مطلب ...

درمان سلولیت با لیزر

سلولیت، مجموعه ای از رشته های بافت پیوندی است که چربی های زیر پوست را در خود نگه می دارد. این بافت باعث می شود که چربی ها به صورت یکنواخت در زیر پوست قرار گیرند حال اگر این بافت به هر دلیلی ضعیف شده و قوای خود را از دست بدهد، نمی تواند به خوبی عمل کند در نتیجه باعث می شود که در برخی از قسمت های بدن تجمع چربی دیده شود که صورت برآمدگی به چشم می آید که به این تجمع چربی، سلولیت گفته می شود. توجه داشته باشید که سلولیت در زنان بیشتر از مردان بروز می کنند زیرا هم پوست ظریف تری دارند و هم بافت رشته های پیوندی در زنان، زودتر ضعیف می شود.


درمان سلولیت با لیزر


انواع سلولیت

سلولیت ها گاهی می توانند در زیر پوست جابجا شوند که در این حالت به آن ها، سلولیت نرم گفته می شود و این مدل از سلولیت، حادتر است ولی حالت دیگر که به آن سلولیت سخت می گویند، قابلیت جابجایی ندارد و زمانی که پوست را فشار دهید، آن ها را مشاهده خواهید نمود.

علائم بروز سلولیت در بدن

به طور کلی علائم مربوط به سلولیت را به دو دسته تقسیم می کنند:

1-    در اکثر مواد، فرد مبتلا به این بیماری، برآمدگی های نامنظم بر روی اندام های بدن خود می بیند که شکل خاصی ندارند.

2-    اما نوع دیگر از علامت سلولیت به این صورت است که پوست در ناحیه وجود سلولیت نارنجی می شود اما هیچ گونه برآمدگی بر روی پوست وجود ندارد. در این حالت کافی است قسمت نارنجی رنگ را کمی فشار دهید تا سلولیت خود را نشان دهد.

توجه داشته باشید که در محل وجود سلولیت پوست شما به مرور زمان سخت می شود و ممکن است رگ های خونی در آن منطقه هم خونریزی پیدا کنند.

درمان سلولیت با لیزر

بهترین روش برای درمان سلولیت، لیزر درمانی زیرا هم تاثیر آن بهتر است و هم روند بهبودی پس از درمان سریع تر طی می شود. نحوه عمل لیزر درمانی براساس مراحل زیر است:

1-    ابتدا شکاف های کوچک در محل وجود سلولیت ایجاد می شود.

2-    حال باید لیزر وارد این شکاف شود. ابتدا یک وسیله مخصوص عمل را وارد شکاف می کنند و پرتوهای لیزر از سر این وسیله به چربی ها تابیده می شود. پرتوهای لیزر با گرم کردن چربی های سلولیت سبب ذوب شدن آن ها و در نتیجه برطرف شدن این برآمدگی ها می گردند.


منبع: درمان سلولیت با لیزر

درمان دیسک کمر با لیزر درمانی

در بین مهره های ستون فقرات، بالشتک هایی به نام دیسک وجود دارد که این دیسک ها وظیفه ضربه گیری در ستون مهره ها را بر عهده دارد و باعث می شود که مهره ها به هم ساییده نشوند حال اگر این دیسک ها از بین مهره ها بیرون بزند، فرد دچار دیسک کمر می شود.

درمان دیسک کمر با لیزر درمانی

علائم دیسک کمر

دیسک کمر یکی از دردناک ترین دردهایی است که هر فرد مبتلا به دیسک کمر باید تحمل کند و به همین دلیل متناسب با شدت این بیماری، حتی می تواند فرد را از پا در بیاورد به همین دلیل پزشکان توصیه می کنند که زمانی که کوچکترین علائم از دیسک کمر را مشاهده نمودید، به پزشک مراجعه کنند تا با درمان های اولیه، بتوان دیسک را درمان نمود و نیازی به جراحی نباشد. این علائم عبارتند از:

1-    درد در ناحیه کمر که باعث می شود شما در یک بخشی از کمر به صورت موضعی درد حس کنید.

2-    اگر این درد شدیدتر شود، در داخل پاها منتشر می شود.

3-    سوزش و حتی احساس ضعف در عضلات

4-    خواب رفتگی پاها

اگر دیسک کمر شدید شود، ممکن است فرد دچار اختلالات ادراری و حتی کاهش تمایل جنسی شود. به همین دلیل فرد بیمار باید از همان ابتدا که کمترین علامت از دیسک کمر را مشاهده نمود، باید به پزشک مراجعه نمود.

درمان دیسک کمر با لیزر

دیسک کمر همیشه نیاز به جراحی ندارد بلکه گاهی اوقات، بیماری هنوز حاد نشده و با روش هایی همچون ورزش کردن، طب سنتی و ماساژ و… می توان دیسک را درمان نمود اما اگر دیسک کمر به حدی شدید شده باشد که احتمال آسیب به نخاع وجود داشته باشد، فرد بیمار باید سریعا اقدام به درمان نماید.

به طور کلی دو روش لیزر درمانی برای درمان دیسک کمر وجود دارد:

1-     لیزر درمانی دیسک کمر:

در این روش نیازی به جراحی نیست. در واقع این روش در فیزیوتراپی به کار می رود که توسط پزشک در چندین جلسه تجویز می گردد.

2-    جراحی دیسک کمر:

این روش، مدرن ترین روش جراحی دیسک کمر است و مزیت عمده آن نسبت به جراحی های معمولی این است که نیازی به بیهوشی نیست و خونریزی و سایر ویژگی های یک جراحی معمولی را ندارد. در این روش ابتدا ابتدا سوزن لیزر از کنار ستون فقرات وارد می شود و هسته مرکزی دیسک با استفاده از لیزر از نوع مادون قرمز دور سوزانده و تبخیر می شود. این عمل سبب می شود که ورم دیسک بخوابد. پس همان گونه که متوجه شدید، لیزر دیسک فقط زمانی استفاده می شود که دیسک ورم کرده باشد اما اگر پارگی در دیسک دیده شود جراحی معمولی لازم اشت.


منبع: درمان دیسک کمر با لیزر درمانی

درمان دیسک کمر با لیزر درمانی

در بین مهره های ستون فقرات، بالشتک هایی به نام دیسک وجود دارد که این دیسک ها وظیفه ضربه گیری در ستون مهره ها را بر عهده دارد و باعث می شود که مهره ها به هم ساییده نشوند حال اگر این دیسک ها از بین مهره ها بیرون بزند، فرد دچار دیسک کمر می شود.

درمان دیسک کمر با لیزر درمانی

علائم دیسک کمر

دیسک کمر یکی از دردناک ترین دردهایی است که هر فرد مبتلا به دیسک کمر باید تحمل کند و به همین دلیل متناسب با شدت این بیماری، حتی می تواند فرد را از پا در بیاورد به همین دلیل پزشکان توصیه می کنند که زمانی که کوچکترین علائم از دیسک کمر را مشاهده نمودید، به پزشک مراجعه کنند تا با درمان های اولیه، بتوان دیسک را درمان نمود و نیازی به جراحی نباشد. این علائم عبارتند از:

1-    درد در ناحیه کمر که باعث می شود شما در یک بخشی از کمر به صورت موضعی درد حس کنید.

2-    اگر این درد شدیدتر شود، در داخل پاها منتشر می شود.

3-    سوزش و حتی احساس ضعف در عضلات

4-    خواب رفتگی پاها

اگر دیسک کمر شدید شود، ممکن است فرد دچار اختلالات ادراری و حتی کاهش تمایل جنسی شود. به همین دلیل فرد بیمار باید از همان ابتدا که کمترین علامت از دیسک کمر را مشاهده نمود، باید به پزشک مراجعه نمود.

درمان دیسک کمر با لیزر

دیسک کمر همیشه نیاز به جراحی ندارد بلکه گاهی اوقات، بیماری هنوز حاد نشده و با روش هایی همچون ورزش کردن، طب سنتی و ماساژ و… می توان دیسک را درمان نمود اما اگر دیسک کمر به حدی شدید شده باشد که احتمال آسیب به نخاع وجود داشته باشد، فرد بیمار باید سریعا اقدام به درمان نماید.

به طور کلی دو روش لیزر درمانی برای درمان دیسک کمر وجود دارد:

1-     لیزر درمانی دیسک کمر:

در این روش نیازی به جراحی نیست. در واقع این روش در فیزیوتراپی به کار می رود که توسط پزشک در چندین جلسه تجویز می گردد.

2-    جراحی دیسک کمر:

این روش، مدرن ترین روش جراحی دیسک کمر است و مزیت عمده آن نسبت به جراحی های معمولی این است که نیازی به بیهوشی نیست و خونریزی و سایر ویژگی های یک جراحی معمولی را ندارد. در این روش ابتدا ابتدا سوزن لیزر از کنار ستون فقرات وارد می شود و هسته مرکزی دیسک با استفاده از لیزر از نوع مادون قرمز دور سوزانده و تبخیر می شود. این عمل سبب می شود که ورم دیسک بخوابد. پس همان گونه که متوجه شدید، لیزر دیسک فقط زمانی استفاده می شود که دیسک ورم کرده باشد اما اگر پارگی در دیسک دیده شود جراحی معمولی لازم اشت.


منبع: درمان دیسک کمر با لیزر درمانی

بیمه عمر و نحوه ثبت نام

یکی از مهمترین بیمه هایی که هر فردی بهتر است از خدمات آن استفاده کند، بیمه عمر و سرمایه گذاری است. در این بیمه هر فرد به صورت ماهانه یا سالانه مبلغی که توسط شرکت بیمه مشخص شده است را پرداخت می کند این مبلغ در حسابی که متعلق به شما است ذخیره می شود و نرخ سود تضمینی که از همان ابتدا در قرارداد لحاظ شده است نیز در بازه زمانی معین برای مثال  ماهیانه، به آن اضافه می شود. هر سال که زمان می گذرد، حق بیمه و سود آن زیاد می شود. با این کار شما یک سرمایه گذاری مطمئن انجام داده اید و مطمئین هستید که اگر زمانی به مشکل برخورد نمودید می توانید از این سرمایه خود استفاده کنید به همین دلیلی به این بیمه،بیمه عمر و سرمایه گذاری گفته می شود.

نکته لازم به ذکر این است که شاید این سوال برای شما پیش آمده باشد که اگر فرد بیمه شده، فوت شد، تکلیف این سرمایه چه می شود. اگر این فرد در قید حیات به بیمه مراجعه نموده باشد و براساس یک تعهد نامه، ذکر نموده باشد که پس از فوت بنده این سرمایه به فلان شخص واگذار گردد، بیمه نیز همین عمل را انجام می دهد اما اگر واگذاری صورت نگرفته باشد، پس از فوت بیمه این سرمایه را بین وراث تقسیم می کند.

 

بیمه عمر و نحوه ثبت نام

بیمه عمر و نحوه ثبت نام

مراحل ثبت نام برای بیمه عمر

۱-     آشنایی با بیمه

در زمان ثبت نام برای هر نوع بیمه ابتدا باید از شرایط، قوانین و مزایای این بیمه و همچنین خدمات شرکت بیمه کننده آگاه شوید. سپس خدمات بیمه عمر در میان شرکت های مختلف را با هم مقایسه نموده و بهترین شرکت بیمه را انتخاب نمایید.

۲-    انتخاب مبلغ بیمه و روش پرداخت آن

این که شما چه میزان مبلغ را برای سرمایه گذاری خود انتخاب نمایید، کاملا اختیاری است حتی این که تمایل دارید ماهانه این هزینه پرداخت شود و یا سالانه نیز بر عهده شما است. پس از آن تعیین کنید که به چه روشی می توانید هزینه تعیین شده را پرداخت نمایید. سپس شما باید تعیین کنید که به چه روش بهتر می توانید این هزینه ها را پرداخت نمایید به صورت آنلاین، به صورت فیش بانکی و یا حضور در شرکت بیمه و پرداخت آن به صوریت حضوری.

۳- تکمیل فرم ثبت نام

در این مرحله شما باید فرم تعیین شده توسط شرکت بیمه را پر نمایید تا ضمیمه پرونده شود که هم می توانید به صورت حضوری این عمل را انجام دهید و هم این که وارد سایت شرکت بیمه مورد نظر شده و به صورت آنلاین ثبت نام کنید. در این مرحله شما باید مدارک مورد نیاز را نیز ارسال کنید که در ثبت نام آنلاین نحوه ارسال توسط شرکت مورد نظر تعیین می گردد.


منبع: بیمه عمر و نحوه ثبت نام

درباره ایندکس گوگل چه می دانید

همان گونه که قبلا گفته ایم، زمانی که موتور جست و جوی گوگل اقدام به بررسی یک سایت می نماید تا بتواند به آن رتبه مناسب خودش را بدهد، تنها به یک فاکتور بسنده نمی کند بلکه تمام جوانب سایت همانند محتوا، روش های ارئه محتوا، سرعت سایت، به روز بودن آن و… توجه می کند. تمام صفحات سایت را بررسی می کند به تک تک لینک های داخلی سر می زند و حتی ریزترین جزئیات را هم آنالیز می کند که در این میان تراکم کلمات کلیدی هم نقش مهمی دارند.

حال گوگل دست به کار می شود. متناسب با فاکتورهای قانونی سئو و همچنین تراکم ایده ال کلمات کلیدی، اقدام به رتبه بندی صفحات سایت می کند و آن ها را در ایندکس خود جای می دهد. در نتیجه زمانی که یک کاربر عبارتی را جست و جو می کند، در نتیجه جست و جو، گوگل لینک هایی را در اختیار او قرار می دهد که رتبه عالی در ایندکس گوگل دارند. پس متوجه شدید که سیستم ایندکس گوگل، سیستم دسته بندی لینک های سایت های مختلف براساس رتبه است. در نتیجه سایت شما زمانی موفق می شود که رتبه اول در ایندکس را داشته باشد.

ایندکس گوگل

روش های قرار گیری لینک های سایت در ایندکس

تا این جا شاید جواب سوال بسیاری از افراد مشخص شده باشد که چرا صفحات آن ها ایندکس نمی شود. حال که مشکل را متوجه شدید باید اقداماتی انجام دهید که سایت شما را در لیست ایندکس گوگل قرار دهد. در کنار اعمال روش های صحیح سئو به منظور سئو سایت و در نتیجه قرار گرفتن در معرض دید گوگل، دو روش اصلی برای ایندکس گیری از گوگل وجود دارد که عبارتند از:

۱-     نقشه سایت خود را در اختیار گوگل قراد دهید.

این مثال را به خاطر داشته باشید که زمانی که شما نقشه یک محلی را داشته باشید، خیلی سریع تر به آن می رسید تا این که بخواهید از افارد بین راهی سوال کنید در این زمان اماکن گرماه شدن شما زیاد است. این قانون برای گوگل نیز صدق می کند. شما زمانی که سایت خود را اره اندازی نمودید، نقشه تمام قسمت ها و لینک های سایت را در اختیاز گوگل قرار دهید در این زمان گوگل راحت تر به صفحات دیگر سایت هدایت می شود پس پیشروی کار سریعتر و در نتیجه شانس ایندکس شدن سایت شما بیشتر می شود.

۲-    دریافت لینک از سایت های دیگر را فراموش نکنید.

زمانی که در سایت های دیگر لینک داشته باشید، وقتی گوگل در حال سرچ در آن سایت هست، نا خواسته وارد لینک شم هم می شود و آن صفحه را بررسی می کند و در ایندکس خود قرار می دهد. در زمان دریافت لینک توجه داشته باشید که صفحات بهم ربط داشته باشند تا گوگل به صفحات دیگر هم سر بزند.

حتما بخوانید :

منبع: درباره ایندکس گوگل چه می دانید

همه چیز درباره لیزر موهای زائد زیر بغل


یکی از مهمترین معضلات هر فرد، وجود موهای زائد زیر بغل است که هر چند روز یکبار پس از حذف قبلی، مجددا رشد نموده و فرد باید دوباره برای حذف آن ها اقدام نماید. به همین دلیل افراد به دنبال روش هایی هستند که بتوانند این موهای زائد را به گونه ای حذف کنند که یا ریشه کن شوند و یا این که رشد مجدد آن ها، بسیار طولانی شود. با پیشرفت علم، مدرن ترین روشی که استفاده می شود، لیزر درمانی است.


لیزر موهای زائد زیر بغل


تاثیر لیزر بر موهای زائد زیر بغل

از زمانی که لیزر درمانی وارد حوزه پزشکی و بهداشتی شده است، برای حذف موهای زائد زیر بغل، عوارض ثبت نشده است بلکه افرادی که به این روش از شر موهای زائد زیر بغل راحت می شوند، احساس راحتی می کنند و تعرق بدن آن ها کم می شود. برخی از افراد ترس از این دارند که لیزر بر غدد لنفاوی زیر بغل تاثیر منفی می گذارد در حالی که لازم است بدانید که چون لیزر از پالس های نوری تشکیل شده که عمق نفوذ کمی دارند لذا مضر نبوده و عوارض جانبی ندارد.

البته لازم است بدانید که تاثیر لیزر بر موهای زائد زیر بغل همیشگی نیست بلکه پس از اولین دوره درمانی که سپری کردید، باید هر سال یک جلسه به نزد پزشک بروید تا قبل از از بین رفتن درمان اولیه، شرایط را حفظ کنید.

برخی از افراد در زمان لیزر درمانی زیر بغل، از درد آن هراسان هستند و نکته مهم این است که هیچ گونه دردی در حین انجام لیزر حس نمی شود.

دوره تاثیر لیزر بر حذف کامل موهای زیر بغل

به طور کلی، هر فرد متناسب با تراکم موهای زیر بغل و نوع موها، برای اولین باید 8-4 جلسه و به فاصله زمانی بین 2-1 ماه بین هر جلسه، لیزر درمانی را برای حذف موهای زیر بغل انجام دهد. حال نحوه حذف به این صورت است که تقریبا 2 هفته پس از اولین جلسه ریزش مو در زیر بغل شروع می شود به گونه ای که پس از اتمام دوره درمانی، کاملا موها حذف می شود البته بیان نمودیم که حذف موهای زیر بغل با لیزر همیشگی نیست بلکه باید پس از اولین بار، سالانه به پزشک مراجعه نمود.

تاثیر لیزر بر تیرگی زیر بغل

جالب است بدانید که زمانی که شما لیزر درمانی برای موهای زائد زیر بغل انجام می دهید، کمی از تیرگی های زیر بغل کم شده و پوست آن ناحیه روشن تر می شود.


منبع: همه چیز درباره لیزر موهای زائد زیر بغل

بیمه شخص ثالث چیست

همه ما در جامعه که زندگی می کنیم، باید توجه داشته باشید که فعالیت های ما به دیگران آسیبی وارد نکند و در صورتی که خسارتی از طرف ما به شخص دیگری وارد شد باید مسولیت کار خود را بر عهده گرفته و خسارت وارده به آن شخص را جبران کنیم. از آنجایی که برخی از این خسارت ها بسیار زیاد هستند، بیمه، خدماتی تحت عنوان بیمه شخص ثالث را ارئه می کند که اگر خسارت ها به شخص ثالث در گروه موارد قرارداد بیمه باشد،  خسارت را جبرانن  کند.

دلایل لزوم استفاده از بیمه شخص ثالث

یکی از انواع بیمه مسئولیت، بیمه شخص ثالث است که در گروه بیمه مسئولیت اتومبیل قرار دارد. در نظر بگیرد که شما با اتومبیل خود در حین رانندگی، با فرد دیگر تصادف کنید حال اگر شما در این تصادف مقصر شناخته شوید باید خسارت وارد شده با آن شخص را جبران کنید. در این صورت اگر شما بیمه شخص ثالث داشته باشید، بیمه طبق قرارداد، هزینه های خسارت را بر عهده می گیرد. به همین دلیل زمانی که یک وسیله نقلیه خریداری می کنید در اولین اقدام به سراغ بیمه آن رفته و وسیله خود را بیمه شخص ثالث نمایید.

منظور از شخص ثالث در این بیمه چیست

همان گونه که بیان کردیم شما زمانی که تصادف می کنید و مقصر شما باشید، به فرد دیگری خسارت وارد می کنید. حال کسی که مورد خسارت قرار می گیرد -چه خسارت مالی و چه خسارت جانی- به عنوان شخص ثالث شناخته می شود که این خسارت برای او باید جبران شود. در نتیجه در این بیمه، شخص ثالث فردی غیر از خود راننده است.

 

بیمه شخص ثالث چیست

بیمه شخص ثالث چیست

بیمه شخص ثالث چه مواردی را پوشش می دهد

به طور کلی این بیمه ۳ خسارت را تحت حمایت خود قرار می دهد:

۱-     خسارت جانی:

زمانی که خسارت به جان خود شخص ثالث وارد شود که این خسارت شامل، دیه، نقص عضو، جراحی و هزینه درمانی می باشد.

۲-    خسارت مالی:

این خسارت به اموال منقول و غیر منقول شخص ثالث وارد می شود. مثلا زمانی که شما با یک وسیله نقلیه تصادف می کنید و مقصر شما هستید، هر خسارتی که به ماشین شخص ثالث وارد می شود را شما باید جبران نمایید.

۳- خسارت سرنشین:

این خسارت مربوط به افرادی می شود که در اتومبیل شخص ثالث سوار هستند و در زمان تصادف، آن ها نیز آسیب دیده اند پس این خسارت شامل خود شخص ثالث نمی شود.


منبع: بیمه شخص ثالث چیست