sttoolearn

چیزی برای آموختن

sttoolearn

چیزی برای آموختن

پیوند سیستم‌های اتوماسیون اداری با نرم‌افزارهای مدیریت فرآیندها

اهمیت بهره‌گیری از نرم‌افزارهای سازمانی به ویژه به صورت یکپارچه و منسجم تا به آنجا پیش رفته که مکانیزاسیون اداری، انسانی، مالی و … به یکی از الزامات اصلی در سازمان‌ها و ادارات بزرگ بدل شده است.

مکاتبات الکترونیکی واحدهای اداری و گردش نامه‌ها و اسناد از طریق نرم‌افزارهای اتوماسیون اداری در سازمان‌ها و موسسات بزرگ و کوچک مزیت‌های ویژه‌ای از جمله جلوگیری از اتلاف زمان و انرژی، افزایش بهره‌وری ، کاهش مراجعات حضوری و پاسخ‌گویی به حجم زیادی از درخواست‌ها را به دنبال داشته است. شاید همین امر بهترین دلیل مدیران برای توسعه این فرآیندها و بهره‌مندی بیشتر از ابزارهای تکمیلی در راستای مکانیزه کردن فرآیندهای خاص منظوره باشد.

 

نرم‌افزار BPMS و توسعه فرآیندهای اداری

نرم‌افزار ( BPMS) مدیریت فرآیندهای کسب و کار در واقع، ابزاری در راستای توسعه مکانیزسیون روال‌های سازمانی است. این راهکار از روند فعالیت‌های انجام شده یا به تاخیر افتاده و متوقف شده به مدیران سازمان‌ها و کسب و کارهای مختلف، گزارشی دقیق ارائه می‌کند تا به سرعت گلوگاه‌ها و نقاط فراز و فرود فرآیندهای سازمانی را شناسایی و آن را اصلاح کنند.

مدیریت فرآیند کسب و کار، درواقع یک رویکرد مدیریتی برای ایجاد هماهنگی و پیوستگی بین فعالیت‌های سازمان و جلب نظر و رضایت مشتری است. از آنجا که یک فرآیند کسب و کار شامل شبکه به هم پیوسته‌ فعالیت‌های دارای ارزش افزوده، برای رسیدن به یک هدف سازمانی است، بهره‌گیری همزمان از نرم‌افزارهای اتوماسیون اداری و نرم‌افزار BPMS بهبود مستمر فعالیت‌های سازمان‌ها برای دستیابی به این هدف را به دنبال دارد.

یکپارچگی با اتوماسیون اداری

یکپارچگی نرم‌افزار اتوماسیون اداری با نرم‌افزار قدرتمند مدیریت فرآیندهای کسب و کار (BPMS)

امکانی ویژه برای مدیریت و اجرای بهینه فرآیندهای ویزه هر سازمان فراهم می‌کند. این سیستم‌، ابزارهای متعددی برای طراحی و مدیریت گردش فرم‌های سازمانی را داراست که با ارائه گزارش‌های متعدد به راهکاری مطمئن برای نظارت بر اجرای فرآیندها و بهینه‌کردن فرآیندهای کاری سازمان‌ها تبدیل شده است.

نرم‌افزار اتوماسیون اداری به همراه نرم‌افزار مدیریت فرآیندها ، میزان ترافیک کاری سازمان‌ها و میزان استفاده بهینه از منابع را به مدیران گزارش می‌دهند تا آن‌ها بتوانند به بهترین شکل، سازمان خود را هدایت کنند.

نرم‌افزار مدیریت فرآیند کسب و کار شامل چند مرحله طراحی، مدل‌سازی، پیاده‌سازی، نظارت و بهینه‌سازی است. از آنجا که اغلب این نرم‌افزارها براساس مطالعه و مدل‌سازی کسب‌وکارهای متنوع سازمانی طراحی می‌شوند، امکانات و ابزارهای کاربردی را در سطح محصول یکپارچه در اختیار مشتریان قرار می‌‌دهند تا از آن طریق مدیران، کسب‌وکار سازمان مطبوع خود را به صورت سفارشی‌سازی شده راهبری کنند.


منبع: پیوند سیستم‌های اتوماسیون اداری با نرم‌افزارهای مدیریت فرآیندها

لایه بندی ها در طراحی بروشور سه لت

در طراحی بروشور سه لت همواره باید به یک نکته اساسی دقت داشت: محتوا تا حد امکان برای لایه بندی مناسب باید مختصر باشد.
این که مطالب به صورت کوتاه و مفید در طراحی بروشور سه لت درج شوند منطقی به نظر می رسد. چراکه امروزه بهتر است مهم ترین موضوعات را در کوتاه ترین کلمات با توجه به محدودیت وقت افراد خلاصه کنیم. لایه بندی طراحی بروشور سه لت مهم ترین بخش در طراحی است. نه تنها شکل و فرم کاغذ، کاور و فونتی که استفاده می کنید، بلکه محتوا نیز در لایه بندی مناسب بروشور سه لت تاثیر گذار است. بهتر است مقصود را به صورت روشن به مشتری منتقل کرد. لذا از درج کلمات اختصاری و مبهم باید خودداری کرد و به کیفیت لایه بندی ها در طراحی بروشور سه لت بیش تر اهمیت داد. مطالعه این مطلب راهنمای خوبی در این زمینه خواهد بود.

لایه بندی ها در طراحی بروشور سه لت

لایه بندی ها در طراحی بروشور سه لت

آشنایی بیش تر با لایه بندی ها در طراحی بروشور سه لت

در طراحی بروشور سه لت بخش های زیر مهم ترین و تاثیرگذارترین قسمت ها هستند:
جلد در طراحی بروشور
جلد یا کاور پوششی است که باید در عین جذابیت مقاوم باشد.اغلب شرکت ها به درج لوگو و تگ لاین نام شرکت در کاور طراحی بروشور بسنده می کنند؛ اما برخی سعی دارند مطالبی را در کاور بالت بندی کنند. دقت داشته باشید فضای کاور در طراحی بروشور محدود است.
پشت جلد در طراحی بروشور
در پشت جلد طراحی بروشور تنها باید اطلاعات تماس درج شود. اگر بخواهید محتوا را کش بدهید و آن را به پشت جلد برسانید احتمالا از بخشی از اهداف خود باز می مانید؛ چرا که این بخش در طراحی بروشور معمولا توسط خواننده نادیده گرفته می شود.
پنل جلویی محتوا در طراحی بروشور
این قسمت اولین بخش بعد از کاور است. پیشنهاد می کنیم مهم ترین دلایلی که باید مشتریان شما را به واسطه آن ها انتخاب کنند را در لایه بندی ها در طراحی بروشور سه لت در پنل جلویی محتوا درج کنید.


منبع: لایه بندی ها در طراحی بروشور سه لت

مزایای استفاده از یو پی اس در تجهیزات مختلف

یو پی اس اولین و جدیدترین گزینه برای تامین برق در نبود یا قطع و وصل شدن آن نیست. پیش از این که فروش باتری یو پی اس متداول شود دستگاه هایی نظیر ژنراتور برای تجهیزات گران قیمت صنعتی، پزشکی و…استفاده می شدند. ژنراتور ها اولین نوآوری در زمینه تامین جریان جایگزین بودند؛ اما مشکلات زیادی نظیر بازدهی کم و آلودگی های زیست محیطی سبب شد تا دانشمندان به فکر ساخت دستگاه های مشابه با مزایای بیش تر و معایب کمتر بیفتند. به علاوه مدت ها بود که کاربرد ژنراتور ها با ظهور دستگاه های بزرگ تر و حساس تر زیرسوال رفته بود و بنابراین با عرضه یو پی اس شاهد استقبال چشم گیری از باتری های یو پی اس بودیم. اما مزایای استفاده از یو پی اس در تجهیزات مختلف چیست؟ چه چیزی در این دستگاه های پیچیده وجود دارد که مشتریان را برای خرید ترغیب می کند؟
برای پاسخ به این سوالات با ما همراه باشید.

آشنایی با مزایای استفاده از یو پی اس در تجهیزات مختلف 

ادامه مطلب ...

بررسی عملکرد یو پی اس

یو پی اس یا باتری یو پی اس دستگاهی پیشرفته برای و حساس نسبت به تغییرات ولتاژ برق شهری است که با تشخیص سریع تر مشکلات برق شهری تجهیزات حساس را در برابر صدمات احتمالی ایمن می کند. UPS همان uninterruptible-power-supply یا منبع تغذیه بدون توقف است که البته معادل های مختلفی برای یو پی اس در زبان فارسی رایج است. منبغ ذخیره یا برق اضطراری از جمله عناوین متدول دیگری هستند که هرچند از نظر فنی کاملا درست نیستند اما بین مردم رایج می باشند.
نحوه کار یو پی اس شاید ساده به نظر برسد و در یک عبارت حین فروش باتری یو پی اس توسط فروشندگان خلاصه شود : دستگاهی برای تبدیل ولتاژ ورودی غیرطبیعی به حالت نرمال؛ اما حقیقت این است که عملکرد دستگاه پیچیده است و اگر شما نیز از خریداران این دستگاه های قدرتمند هستید لازم است با عملکرد و مکانیسم داخلی آن ها آشنا باشید. به صورت خلاصه در این مطلب به بررسی عملکرد یو پی اس می پردازیم.

آشنایی و بررسی عملکرد یو پی اس 

ادامه مطلب ...

بررسی تفاوت های یو پی اس آنلاین و آفلاین

اگر کمی با مفهوم یو پی اس آشنا باشید احتمالا نام یو پی اس آفلاین و یو پی اس آنلاین را شنیده اید. یو پی اس ها انواع مختلفی دارند و نمونه های آفلاین یا آماده به کار و نمونه های آنلاین از مشهور ترین انواع یو پی اس هستند. یو پی اس های آنلاینعمدتا هزینه های بیش تری دارند و برای تجهیزات حساس تر و بزرگ تر به کار می روند؛ این در حالی است که یو پی اس آفلاین از نظر اندازه و حتی کارایی نسبت به آنلاین کاملا متفاوت است.  مطالعه بررسی تفاوت های یو پی اس آنلاین و آفلاین به آن دسته از افرادی که برای انتخاب بهترین یو پی اس جهت محافظت از تاسیسات خود بر سر دو راهی مانده اند توصیه می کنیم.

 

ادامه مطلب ...