sttoolearn

چیزی برای آموختن

sttoolearn

چیزی برای آموختن

مزایای استفاده از یو پی اس در تجهیزات مختلف

یو پی اس اولین و جدیدترین گزینه برای تامین برق در نبود یا قطع و وصل شدن آن نیست. پیش از این که فروش باتری یو پی اس متداول شود دستگاه هایی نظیر ژنراتور برای تجهیزات گران قیمت صنعتی، پزشکی و…استفاده می شدند. ژنراتور ها اولین نوآوری در زمینه تامین جریان جایگزین بودند؛ اما مشکلات زیادی نظیر بازدهی کم و آلودگی های زیست محیطی سبب شد تا دانشمندان به فکر ساخت دستگاه های مشابه با مزایای بیش تر و معایب کمتر بیفتند. به علاوه مدت ها بود که کاربرد ژنراتور ها با ظهور دستگاه های بزرگ تر و حساس تر زیرسوال رفته بود و بنابراین با عرضه یو پی اس شاهد استقبال چشم گیری از باتری های یو پی اس بودیم. اما مزایای استفاده از یو پی اس در تجهیزات مختلف چیست؟ چه چیزی در این دستگاه های پیچیده وجود دارد که مشتریان را برای خرید ترغیب می کند؟
برای پاسخ به این سوالات با ما همراه باشید.

آشنایی با مزایای استفاده از یو پی اس در تجهیزات مختلف  

علملکرد اصلی باتری یو پی اس در تامین پیوستگی لازم در برق رسانی برای دستگاه ها خلاصه می شود.
راندمان بالای دستگاه یو پی اس
با استفاده از باتری های یو پی اس راندمان لوازم و تجهیزات بالاتر می رود. یکی از متداول ترین دستگاه هایی که با استفاده از یو پی اس ایمن می شود کامپیوتر است. در صورتی که مشغول کار با کامپیوتر و انتقال فایل روی رم باشید با قطعی برق این احتمال وجود دارد که دیتا به صورت کلی از بین برودو به علاوه راندمان کار نیز کاهش می یابد.
اصلاح ولتاژ نامناسب ورودی
برق شهری به صورت ناگهانی و تصادفی اختلالاتی دارد که سبب پرش، نویز و …می شود. زمانی که از باتری یو پی اس استفاده شود مطمئن هستیم که جریان از منبع باتری یو پی اس به صورت مستقیم و بدون هیچ اختلالی وارد شده و نهایتا با مبدل به جریان AC تبدیل خواهد شد.
مزایای استفاده از یو پی اس در تجهیزات مختلف به همین جا ختم نمی شود. کاربرد این دستگاه ها فراتر از تصور است!

منبع: مزایای استفاده از یو پی اس در تجهیزات مختلف


باتری یو پی اس   فروش باتری یو پی اس    یو پی اس   قیمت باتری یو پی اس   استابلایزر


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.