sttoolearn

چیزی برای آموختن

sttoolearn

چیزی برای آموختن

بررسی وضعیت بهره‌برداری از نرم‌افزارهای دیدگاه در دانشگاه علوم پزشکی قزوین

کارشناسان چارگون برای بررسی چگونگی کارکرد مجموعه نرم‌افزارهای دیدگاه و گفت‌وگو و تعامل با کاربران این نرم‌افزارها به صورت داوطلبانه در دانشگاه علوم پزشکی قزوین حضور پیدا کردند.

علیرضا صفری –مسئول حساب دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: به دنبال طرح شرکت چارگون برای تعامل داوطلبانه با مشتریان و بررسی روال‌ها و کارکردهای مجموعه نرم‌افزارهای دیدگاه در سازمان‌های مشتری،‌ در دانشگاه علوم پزشکی قزوین حضور یافتیم. خوشبختانه در تعامل با مدیران و کاربران دیدگاه متوجه شدیم از مجموعه دیدگاه رضایت کامل دارند.
وی ادامه داد: خوشبختانه این سطح از تعاملات با مدیران دانشگاه علوم پزشکی قزوین به افزایش ۱۰۰۰ کاربر جدید برای مجموعه نرم‌افزارهای دیدگاه، منجر شد.
به گفته وی، با احتساب کاربران جدید،‌ تعداد بهره‌برداران مجموعه دیدگاه در دانشگاه علوم پزشکی قزوین به ۳۰۰۰ نفر افزایش می‌یابند.
مسئول حساب دانشگاه علوم پزشکی قزوین خاطرنشان کرد: این دانشگاه در حال حاضر از کاربران نرم‌افزارهای راهکار اتوماسیون اداریدیدگاه است.
صفری ادامه داد: در گفت‌وگو با مدیران دانشگاه علوم پزشکی قزوین مقرر شد تا در سال آینده،‌ برگزاری کلاس‌های بازآموزی، بررسی روال‌ها و روش‌های بهره‌گیری از کلیه ظرفیت‌های دیدگاه و … برای کاربران این دانشگاه عملیاتی شوند.


منبع: بررسی وضعیت بهره‌برداری از نرم‌افزارهای دیدگاه در دانشگاه علوم پزشکی قزوین

انتخاب تکنولوژی VMware جهت مجازی سازی سرور نسبت به دیگر شرکت ها

انتخاب تکنولوژی VMware جهت مجازی سازی سرور نسبت به دیگر شرکت ها به علت سهولت بسیار در استفاده از آن و عدم نیاز به پرداخت وجه بابت لایسنس استفاده از آن میباشد.  ادامه مطلب ...

نمایندگی تعمیر یخچال پاکشوما

شرکت پاکشوما یکی از تولید کنندگان لوازم خانگی در ایران است که در سال ۱۳۵۴ شروع به کار نمود. این شرکت با عرضه یخچال پاکشوما به بازار لوازم خانگی موفق به جلب نظر مشتریان فراوانی شد. یخچال پاکشوما توسط عده کثیری از مشتریان خریداری می شود. همین امر لزوم ارایه خدمات تعمیر یخچال پاکشوما را بیش از پیش حائز اهمیت می کند. تیم تعمیر لوازم خانگی Wefixit با سال ها تجربه در حوزه تعمیر لوازم خانگی موفق به ارایه سرویستعمیر یخچال پاکشوما شد. تیم تعمیر لوازم خانگی با گسترش فعالیت های خود در زمینه لوازم خانگی تقریبا تمامی برند ها را پوشش می دهد.

لذا تنها با در اختیار داشتن شماره تماس تیم تعمیر لوازم خانگی قادر خواهید بود بخش عظیمی از نگرانیتان در خصوص تعمیرات این لوازم را کاهش دهید. چرا که تیم Wefixit با در اختیار داشتن مهندسین و تکنسین های مجرب در این حوزه کلیه خدمات تعمیر یخچال پاکشوما و سایر برند ها و همچنین لوازم خانگی نظیر یخچال فریزر، فریزر، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی و… را ارایه می نماید. در ادامه به توضیح شرح فعالیت این تیم تعمیرات  تخصصی لوازم خانگی خواهیم پرداخت.

با ما تماس بگیرید

۰۹۱۷۹۱۷۶۴۰۴ شیراز

۰۲۶۳۲۲۰۰۱۵۳ کرج

۲۲۳۷۷۷۹۰ تهران

۲۲۸۳۷۹۴۷ تهران

۸۸۳۷۳۷۸۰ تهران  ادامه مطلب ...

تأثیر رنگها در طراحی کاتالوگ (قسمت دوم)

در قسمت اول این مطلب (تأثیر رنگها در طراحی کاتالوگ) ویژگی چهار رنگ قرمز، بنفش، آبی و زرد را در طراحی کاتالوگ و به  طور کلی تر در تبلیغات(تبلیغات چاپی، تبلیغات بنری، تبلیغات کاغذی و …) بیان کردیم. در این مطلب به توضیح پنج رنگ دیگر می پردازیم. درر ضمن اگر مشتاقید که مطالب بیشتری را در مورد تأثیر رنگها در طراحی و تبلیغات مطالعه کنید، به شما توصیه می کنم که مطلب روانشناسی رنگ ها در کارت ویزیت و همچنین رنگ ها در طراحی بنر تبلیغاتی را مطالعه نمایید.

تأثیر رنگها در طراحی کاتالوگ (قسمت دوم)

مفهوم رنگها در طراحی کاتالوگ

زرد
رنگ زرد طبعاً رنگی گرم به شمار می آید که در طراحی کاتالوگ، رنگی خلاق، انگیزاننده، روشن و مثبت است. در تبلیغات رستوران ها، مواد غذایی، کشاورزی و صنایع برق و انرژی از رنگ زرد بهره زیادی برده می شود.  ادامه مطلب ...

بیمه مسافرتی اجباری اخذ ویزا

بیمه مسافرتی اجباری اخذ ویزا یکی از انواع بیمه شرکت ایران می باشد که برای مسافران خارج از کشور جهت دریافت ویزا صادر می شود. ارسال مدارکی دال بر بیمه شدن مسافرتی جهت اخذ ویزا یکی از شرایط بیشتر سفارتخانه ها می باشد. بنابراین چناچه تمایل به مسافرت به کشورهای خارجی دارید و برای آن نیاز به گرفتن ویزا دارید، بیمه ایران می تواند کمک زیادی به شما در این زمینه نماید و با خیالی آسوده سفری امن و مطمئن را  تجربه کنید.

انواع بیمه نامه مسافرتی اجباری اخذ ویزا 

ادامه مطلب ...

طراحی ست اداری و تاثیر بر کسب و کار

شاید برای برخی سوال باشد آیا طراحی ست اداری بر کسب و کار تاثیر دارد یا نه؟ با اطمینان باید گفت طراحی ست اداری تاثیر خوبی بر کسب و کار شما خواهد داشت. هدر و قسمت بالایی برگه نشان تجاری را به نمایش می گذارد و بنابراین به مشتری و مخاطب شما القا کننده این بخش است که شما به طور قانونی و نشان منحصر به خودتان کار می کنید و این به اعتبار شما نزد او می افزاید.

طراحی ست اداری و تاثیر بر کسب و کار

قرار دادن لوگو در طراحی ست اداری نشانه رسمیت داشتن شما نزد مشتری بوده و تاثیر زیادی بر جلب اطمینان و اعتماد از طرف مشتریان می شود. در واقع شما با قرار دادن لوگو خود در ست اداری و سربرگ های خود ماهیت شرکت و کسب و کار خود را در معرض دید دیگران قرار داده اید هم به نوعی تبلیغ و هم رسمیت بخشیدن به کار شما شده است.
 در واقع تمامی افراد، شرکت ها با هر کسب و کاری بدنبال متقاعد کردن مشتریان خود می باشند که کار، خدمات، موارد تولیدی آن ها جز ارزان ترین و بهترین نمونه ها موجود در بازار آن کسب و کار است، بنابراین تهیه سربرگ در طراحی ست اداری می تواند نقش مهم و خوبی را در این زمینه ایجاد کند.


منبع: طراحی ست اداری و تاثیر بر کسب و کار

به طور مثال چناچه شما در طراحی سرویس های مجلل هستید باید طراحی ست اداری و سربرگ های خود را به شکل  طراحی با زرق و برق بیشتر و رنگ های جذاب تری انجام دهید که هم خوانی خوبی با کار شما داشته باشد. زمانی که شما این کار را صورت می دهید بهه مشتری این فکر را القا می کنید که ارتباط تجاری شما برای انسجام بیشتر بر تمامی کار خود پای بند است.

اقتدار بخشیدن به کسب و کار با طراحی ست اداری

سربرگ، لوگو و … دیگر موارد در طراحی ست اداری و ایجاد یک سری لوازم و تجهیزات پرمصرف با طراحی یک شکل و  وابسته به حرفه شما نشانه مالکیت داشتن شما بر آن خواهد بود و به نوعی تثبیت کننده اعتبار و اقتدار شما در حرفه و کسب و کاری است که در پیشش گرفته اید می باشد. بنابراین برای این کار باید طراحی ست اداری را حتما در برنامه کاری خود قرار دهید.
 سربرگ شما علاوه بر این که باید از طراحی کل ست اداری شما تعبیت داشته باشد باید خوانا بوده و طراحی نسبت ساده ای را در برگیرد. این بخش باید اطلاعات شما را نیز در برگیرد، بنابراین بهتر است در اوراق اداری در پایین برگه و یا سربرگ شماره تماس شما قرار داده شود. استفاده از فونت های متعدد سبب آسیب زدن به طراحی ست اداری شما می شود سعی کنید از  فونتی استفاده کنید که در تمامی بخش هاا  آن را بتوان الصاق نمود و خوانا باشد.


منبع: طراحی ست اداری و تاثیر بر کسب و کار

نمایندگی تعمیر یخچال بکو

یخچال متشکل از یک محفظه عایق و سیستم الکترونیکی سرمایشی است که با تولید سرما و حفظ آن در محفظه یخچا موجب نگهداری طولانی مدت از مواد غذایی و خوراکی ها می شود. یخچال از دیر باز یکی از ملزومات زندگی انسان ها بوده و هست. یخچال های طبیعی و به مرور یخچال های رایج در زندگی های کنونی همگی با هدف افزایش کیفیت زندگی ساخت و عرضه می شود.

شرکت بکو یکی از تولید کنندگان لوازم خانگی ترکیه است که با عرضه یخچال بکو به بازار ایران موفق به جذب مشتری در بازار خارجی شد. تیم تعمیر لوازم خانگی Wefixit با مشاهده این امر لزوم ارایه سرویس تعمیر یخچال بکورا بیش از پیش حس نمود و اقدام به آموزش مهندسین و تکنسین های متخصص تعمیر یخچال در مجموعه خود نمود. بر همین اساس موفق به گسترش بیش از پیش امکانات و خدمات خود شد. در ادامه به توضیح روند فعالیت و چگونگی تعمیر یخچال بکو خواهیم پرداخت.

با ما تماس بگیرید

۰۹۱۷۹۱۷۶۴۰۴ شیراز

۰۲۶۳۲۲۰۰۱۵۳ کرج

۲۲۳۷۷۷۹۰ تهران

۲۲۸۳۷۹۴۷ تهران

۸۸۳۷۳۷۸۰ تهران

چگونه نسبت به تعمیر یخچال بکو اقدام نماییم؟

همان طور که گفته شد یخچال بکو با ورود به بازار ایران طرف داران خاص خود را بدست آورد. لازم است هم اکنون توضیح دهیم در صورت نیاز چگونه نسبت به تعمیر یخچال بکو اقدام نماییم؟ تنها اقدامی که لازم است انجام دهید، تماس تلفنی با شماره های پشتیبانی فنی تیم تعمیر لوازم خانگی Wefixit است. پس از تماس نسبت به توضیح و شرح مشکل پیش آمده برای یخچال بکو اقدام می نمایید و در مدت زمانی کم تر از ۳۳ ساعت تعمیر کار متخصص تعمیر یخچال بکو به محل شما اعزام می گردد.
در اولین اقدام تعمیر کار یخچال بکو، عیب یابی یخچال است. تعمیرکار پس از مشخص نمودن عیب اقدام به تعمیر یخچال نموده و در صورتی که نیاز به تعویض قطعه خاصی باشد آن را تعویض می نماید. لازم به ذکر است نیاز به هیچ گونه نگرانی در خصوص اصل بودن قطعات مصرفی نیست. چرا که تعمیرکاران تیم تعمیر لوازم خانگی متعهد به استفاده از قطعات ارجینال می باشند. تعمیر کار پس از اتمام کار و راه اندازی یخچال بکو ضمن جلب رضایت صد در صد مشتری اقدام به ارایه فاکتور می نماید. کلیه هزینه هایی که در تعرفه تعمیرات لوازم خانگی تیم تعمیر لوازم خانگی معین شده از قیمت های رقابتی بازار بوده و مشتری با نازل ترین هزینه بهترین سطح کیفی خدمات را دریافت می نماید.
همچنین لازم به ذکر است با توجه به گستردگی فعالیت تیم تعمیر لوازم خانگی در کلیه برند های لوازم خانگی ایرانی و بین المللی و همچنین ارایه سرویس تعمیر لوازم خانگی در سراسر ایران؛ این تیم دارای نمایندگی رسمی از هیچ برند خاصی نمی باشد. چرا که این موضوع با اهداف و گستردگی فعالیت تیم Wefixit مغایر است. شما نیز می توانید با ذخیره شماره تماس Wefixit در هر ساعت از شبانه روز که نیاز به تعمیر لوازم خانگی داشتید با این تیم  تماس حاصل نموده و درخواست اعزام تعمیرکار به محل نمایید. بی وقفه همراه شماییم…


منبع: نمایندگی تعمیر یخچال بکو

مدیر فناوری دانشگاه علوم پزشکی قم: تمرکز چارگون بر مسئولیت‌های اجتماعی ارزشمند است

مدیر آمارو فناوری اطلاعات دانشگاه علوم پزشکی قم، تمرکز چارگون بر فعالیت در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی را علاوه بر حوزه کاری خود، ارزشمند خواند. 

به گزارش روابط عمومی شرکت چارگون، در ششمین گردهمایی سالانه مشتریان چارگون ۱۸ دی ماه در مرکز همایشهای برج میلاد تهران برگزار شد، دانشگاه علوم پزشکی قم با ارزیابیهای صورت گرفته از سازمانای کاربر مجموعه نرمافزارهای دیدگاه توانست نشان سازمان الکترونیکی برتر را دریافت کند.
این نشان را مدیران چارگون به جناب آقای مهندس کیال، مدیر آمارو فناوری اطلاعات دانشگاه علوم پزشکی قم اهدا کردند.
مهندس کیال، پس از دریافت نشان سازمان الکترونیکی برتر، تاکید کرد: ازهمکاران شرکت چارگون برای برگزاری این گردهمایی تقدیر می‌کنم و برای اعضای این خانواده، آرزوی موفقیت و سلامت می‌کنم.
مدیر آمارو فناوری اطلاعات دانشگاه علوم پزشکی قم ادامه داد: اینکه شرکت چارگون با وجود دغدغه‌های فراوان حوزه کاری خود در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی نیز فعالیت می‌کند بسیار ارزشمند و بزرگ است.
دانشگاه علوم پزشکی قم از جمله کاربران مجموعه نرمافزارهای دیدگاه است که تاکنون نرم‌افزارهای مختلف راهکار اتوماسیون اداری،‌دیدگاه همراه و زیرساخت در آن استقرار یافته‌اند.
گفتنی است؛معیارهای انتخاب سازمان الکترونیکی برگزیده را مجموعه‌ای از ویژگی‌های کمی و کیفی شامل چگونگی استقرار سیستم‌ها، میزان بهره‌برداری از نرم‌افزار در سطوح مختلف سازمانی، میزان بومی‌سازی دانش نرم‌افزار در سازمان، رویکرد توسعه سیستم‌ها و همچنین ضریب نفوذ سیستم‌ها در سازمان‌ها، تشکیل داده است


منبع: مدیر فناوری دانشگاه علوم پزشکی قم: تمرکز چارگون بر مسئولیت‌های اجتماعی ارزشمند است

تشریح فعالیت حرفه‌ای و دستاوردهای چارگون در جشن هجده‌سالگی و با حضور خانواده همکاران

خانواده بزرگ چارگون، پایان یک‌سال فعالیت،‌همدلی و همکاری با دستاوردهای بزرگ را جشن گرفتند.
به گزارش روابط عمومی، ۱۹ اسفندماه در جشنی باشکوه با حضور همکاران چارگون و اعضای خانواده‌هایشان از عملکرد موفق ۲۸۰ نفر از کارکنان شرکت در واحدهای مختلف تقدیر شد.


در این جشن فرزاد رحمانی- مدیرعامل چارگون در سخنانی با تقدیر از فرزندان و همسران همکاران چارگون خاطرنشان کرد: همکاران من با اتکا به همراهی خانواده‌هایشان توانسته‌اند، دستاوردهای افتخارآمیزی را در سطح ملی رقم بزنند.  ادامه مطلب ...

اصول طراحی بنر تبلیغاتی

بنر تبلیغاتی صفحه نمایش مستطیل شکلی است که در قسمت های مختلف یک وب سایت به نمایش گذاشته می شود. بنر  های وب اهداف مختلفی دنبال می کنند که به طور معمول جهت تبلیغات در سایز های مختلف بکار برده می شوند. بعنوان مثال بنر های افقی، عمودی یا مربعع شکلی طراحی می شوند و در حالت کلی در وبلاگ یا وب سایت در جهت کسب درآمد استفاده می شوند.

اصول طراحی بنر تبلیغاتی

معنی متداول بنر تبلیغاتی بعنوان وسیله ای برای درآمد بیشتر است شناخته شده است. بنر های تبلیغاتی اشکال تبلیغات آنلاین هستند که بر اساس نرخ کلیک یا CTA مورد ارزیابی قرار می گیرند. اصول طراحی بنر تبلیغاتی به موارد و اهداف استفاده از بنر بستگی دارد. برخی از اصول رایج طراحی بنر تبلیغاتی عبارت است از:
• حفظ سلسله مراتب طراحی بنر که به ترتیب شامل قرار دادن لوگوی شرکت، پیشنهاد قیمت، CTAA هایی از قبیل اینجا کلیک کنید، بیشتر بخوانید، ببینید، یا ثبت نام کنید.
• استفاده از رنگ های مناسب  ادامه مطلب ...