sttoolearn

چیزی برای آموختن

sttoolearn

چیزی برای آموختن

طراحی ست اداری و تاثیر بر کسب و کار

شاید برای برخی سوال باشد آیا طراحی ست اداری بر کسب و کار تاثیر دارد یا نه؟ با اطمینان باید گفت طراحی ست اداری تاثیر خوبی بر کسب و کار شما خواهد داشت. هدر و قسمت بالایی برگه نشان تجاری را به نمایش می گذارد و بنابراین به مشتری و مخاطب شما القا کننده این بخش است که شما به طور قانونی و نشان منحصر به خودتان کار می کنید و این به اعتبار شما نزد او می افزاید.

طراحی ست اداری و تاثیر بر کسب و کار

قرار دادن لوگو در طراحی ست اداری نشانه رسمیت داشتن شما نزد مشتری بوده و تاثیر زیادی بر جلب اطمینان و اعتماد از طرف مشتریان می شود. در واقع شما با قرار دادن لوگو خود در ست اداری و سربرگ های خود ماهیت شرکت و کسب و کار خود را در معرض دید دیگران قرار داده اید هم به نوعی تبلیغ و هم رسمیت بخشیدن به کار شما شده است.
 در واقع تمامی افراد، شرکت ها با هر کسب و کاری بدنبال متقاعد کردن مشتریان خود می باشند که کار، خدمات، موارد تولیدی آن ها جز ارزان ترین و بهترین نمونه ها موجود در بازار آن کسب و کار است، بنابراین تهیه سربرگ در طراحی ست اداری می تواند نقش مهم و خوبی را در این زمینه ایجاد کند.


منبع: طراحی ست اداری و تاثیر بر کسب و کار

به طور مثال چناچه شما در طراحی سرویس های مجلل هستید باید طراحی ست اداری و سربرگ های خود را به شکل  طراحی با زرق و برق بیشتر و رنگ های جذاب تری انجام دهید که هم خوانی خوبی با کار شما داشته باشد. زمانی که شما این کار را صورت می دهید بهه مشتری این فکر را القا می کنید که ارتباط تجاری شما برای انسجام بیشتر بر تمامی کار خود پای بند است.

اقتدار بخشیدن به کسب و کار با طراحی ست اداری

سربرگ، لوگو و … دیگر موارد در طراحی ست اداری و ایجاد یک سری لوازم و تجهیزات پرمصرف با طراحی یک شکل و  وابسته به حرفه شما نشانه مالکیت داشتن شما بر آن خواهد بود و به نوعی تثبیت کننده اعتبار و اقتدار شما در حرفه و کسب و کاری است که در پیشش گرفته اید می باشد. بنابراین برای این کار باید طراحی ست اداری را حتما در برنامه کاری خود قرار دهید.
 سربرگ شما علاوه بر این که باید از طراحی کل ست اداری شما تعبیت داشته باشد باید خوانا بوده و طراحی نسبت ساده ای را در برگیرد. این بخش باید اطلاعات شما را نیز در برگیرد، بنابراین بهتر است در اوراق اداری در پایین برگه و یا سربرگ شماره تماس شما قرار داده شود. استفاده از فونت های متعدد سبب آسیب زدن به طراحی ست اداری شما می شود سعی کنید از  فونتی استفاده کنید که در تمامی بخش هاا  آن را بتوان الصاق نمود و خوانا باشد.


منبع: طراحی ست اداری و تاثیر بر کسب و کار

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.