sttoolearn

چیزی برای آموختن

sttoolearn

چیزی برای آموختن

چگونه خود را به مشتریان معرفی کنید

در کار بیمه، نمایندگان و شرکت های بیمه، زمانی موفق خواهند بود که بتوانند بیشتری را جذب و تعداد بیشتری از این مشتری ها را به خریدار تبدیل نمایند. برگ برنده در صنعت بیمه با شرکتی است که راه جذب مشتری و فروش بیمه را بداند. در واقع آن چه موفقیت حرفه بیمه را تضمین می کند، مشتریان هستند. لذا در بیان مهارت های کارشناسان بیمه نیز، تمامی مهارت ها نهایتا به جذب مشتری بر می گردد. در این راستا در این مقاله راه های معرفی خود به مشتریان را بیان خواهیم نمود تا شما به عنوان کارگزار و کارشناس بیمه، بتوانید به موفقیت بیشتر در حرفه خود برسید. اما قبل از این که شما خود را به مشتریان معرفی کنید، باید لیستی از مشتریان تنظیم نمایید و این روش ها را برای آن ها استفاده نمایید.

یک لیست کامل، از مشتریان خود تهیه کنید

شما باید لیستی از افرادی که امکان دارد در آینده مشتری شما باشند را تهیه نمایید و خود را به این افراد معرفی کنید. در این لیست این گروه افراد باید قرار گیرند:

۱-    مشتریان سابق

۲-      افرادی که قبلا برای خرید بیمه به شما مراجعه نموده اند.

۳-    افرادی که قبلا به شما مراجعه کرده اند ولی نهایتا از خرید منصرف شده اند.

۴-    مشتریان و خریداران که به دلیل شغل یا زندگی خود، محل کار یا زندگی را تغییر داده اند.

۵-    مدیران شرکت ها، کارخانه ها و به طور کلی مدیران بازرگانی و اداری

۶-     شرکت های تازه تاسیس

۷-    مشتریانی که از خرید منصرف شده و مجددا بازگشته اند.

۸-    جمع آوری کارت ویزیت مشاغل مختلف به منظور یافتن مشتریان جدید

روش های معرفی خود به مشتریان

پس از این که شما لیستی از مشتریان احتمالی خود را تنظیم نمودید، حال باید  با روش های مناسب خود را به مشتریان معرفی کنید که در ادامه به برخی از مهمترین روش ها که از طریق کارشناسان بزرگ بیمه تایید شده است، اشاره می کنیم:

۱-    ارسال نامه یا بسته های پستی

یک پکیج کامل از خدمات بیمه خود و همچنین از درصد رضایتمندی مشتریان خود از انواع بیمه هایی که ارائه می کنید تهیه نموده و در قالب نامه یا بسته پستی برای مشتریان مد نظرتان ارسال نمایید. دقت داشته باشید که حتما آدرس گیرنده و فرستنده را دقیق در محل خود بنویسید زیرا مشتری در اولین نگاه این قسمت را خوانده و در صورت تمایل آن را باز می کند حال اگر اسم شرکت بیمه شما به درستی در سر جای خود باشد، سریع تر به چشم خواننده می آید.

۲-   چاپ اگهی در روزنامه

سعی کنید که یک متن تبلیغاتی کامل از خود در روزنامه چاپ کنید و توجه داشته باشید این تبلیغات باید مداوم صورت گیرد و لغو نگردد زیرا اگر تنها یکبار آگهی را چاپ کنید، احتمال خوانده شدن آن کم است و از طرفی وقتی تبلیغات شما همیشگی باشد، مشتریان بیشتر با آن مواجه می شوند و ترغیب می گردند که با خدمات شما بیشتر آشنا شوند.

۳-    برای شرکت و نمایندگی خود تلفن گویا تنظیم کنید تا مشتری در زمان تماس با شرکت شما، از همان ابتدا بتواند با بخش مورد نظر در ارتباط باشد.

۴-    برای مشتریان خود به مناسبت های مختلف کارت پستال یا هدیه مناسب با بیمه خود ارسال نمایید.

۵-    سعی کنید که مشتریان خود را به شرکتتان دعوت نمایید و حضورا برای آن ها از خدمات بیمه خود توضیح دهید.

حتما بخوانید :

منبع : چگونه خود را به مشتریان معرفی کنید

روش های افزایش مشتری و فروش به کمک شبکه های اجتماعی

در بازار جهانی امروز، یکی از بهترین روش های بازاریابی، بازاریابی اینترنتی است. هر چه در معرفی محصولات خود در سایتی که متعلق به شرکتتان است موفق تر باشید، در میان رقبا شانس پیروزی شما بیشتر است. در تجارت های الکترونیکی، شما باید از روش های مختلف برای سئو سایت استفاده کنید تا میزان جذب کاربر و در نهایت تبدیل کاربر به مشتری بیشتر شود. یکی از بهترین روش ها برای معرفی محصولات خود، فعالیت در شبکه های اجتماعی است.

قبلا بیان کرده ایم که برخی از شبکه های اجتماعی، تاثیر زیادی بر رتبه سایت شما ندارند ولی گوگل میزان فعالیت شما در شبکه های اجتماعی را به عنوان یک امتیاز مثبت در نظر می گیرد. اما افرادی که در سایت خود تجارت الکترونیکی دارند، فقط نباید به فکر رنکینگ سایت باشند بلکه در همین شبکه های اجتماعی، اگر چه تاثیر زیادی بر سایت ندارند ولی شما می توانید کاربران زیادی را به سمت خود جلب کرده و در نهایت به مشتری تبدیل کنید.  برای افزایش مشتری به کمک شبکه های اجتماعی روش های مختلفی وجود دارد که مهمترین ان ها را بیان خواهیم نمود:

۱-     با کاربران خود ارتباط داشته باشید.

سعی کنید در شبکه اجتماعی که حضور دارید، یک گروه ران اندازی کنید و در ان برخی افراد متخصص از شرکت خود را عضو کنید تا به سوالات کاربران پاسخ دهند و حتی از ان ها ایده بگیرید تا بتوانید از این ایده ها برای پیشرفت در کار و حتی بهبود اوضاع سایت استفاده کنید. در این زمان وقتی کاربران متوجه اهمیت نقش خود در شبکه اجتماعی باشند، نه تنها به ماندن در گروه، ترغیب می شوند بلکه دوستان خود را نیز به این گروه ها و شبکه ها دعوت می کنند در نتیجه شانس افزایش مشتری، بیشتر می شود.

۲-   در تبلیغات خود از افراد مشهور کمک بگیرید.

یکی از مهمترین معیارهای برند شدن یک محصول، استقبال افراد مشهور از آن محصول است. لذا سعی کنید که در شبکه اجتماعی خود بر این قضیه مانور دهید. از افراد مشهور چه در زمینه کاری خود و یا حتی برخی افراد مشهور که لوازم شما را برای خود نیاز دارند، دعوت کنید و از آن ها بخواهید که به یک صحبت مختصر، محصول شما را تایید کند این امر باعث می شود که کاربران استقبال زیادی از محصولات شما کنند.

۳- تبلیغات خود را در شبکه های اجتماعی گسترش دهید.

به یک نکته توجه داشته باشید که در عین حال که باید تبلیغات زیادی برای محصولات خود انجام دهید ولی نباید کاربر گمان کند که به هر قیمتی قصد فروش دارید به همین دلیل روش های مختلف تبلیغاتی را استفاده کنید و از یکنواخت کردن تبلیغات خود داری کنید.

۴- پرداخت اسان برای کاربران را در نظر بگیرید.

اگر در زمان پرداخت وجه، کاربر به مشکلی برخورد کند ناخواسته از خرید ان محصول منصرف می شود لذا سعی کنید در شبکه های اجتماعی خود لینک پرداخت وجه با استفاده از شرکت های پرداخت سریع قرار دهید تا کاربر سریعا بتواند وجه را پرداخت کند.

منبع : روش های افزایش مشتری و فروش به کمک شبکه های اجتماعی

بیمه درمان پارسیان

یکی از مهمترین دغدغه ها و نگرانی هایی که امروزه در کشور ما وجود دارد، مسئله بیماری و هزینه های درمان است. متاسفانه هزینه های درمان به حدی افزایش یافته است که افراد در زمان بیماری، تا جایی که امکان داشته باشد به پزشک مراجعه نمی کنند تا از این هزینه ها در امان بمانند اما آن چه که مسلم است این است که این حقیقت را نمی توان انکار کرد که بالاخره درمان و یا حتی هزینه های پیشگیری از بیماری ها، برای هر فردی وجود دارد. برای مثال ممکن است شما در طول سال چندین بار به دندان پزشکی مراجعه نمایید تا دندان های خود را ترمیم کنید و اگر این عمل صورت نگیرد، به مرور زمان دندان های شما از بین خواهند رفت. اما متاسفانه به دلیل گران بودن هزینه های درمانی، بسیاری از افراد از مراجعه به دندان پزشک خودداری می کنند. در این زمان است که بیمه های درمانی اهمیت زیادی پیدا می کنند.

بیمه های درمانی و انواع آن

بیمه های درمانی به انواعی از بیمه های گفته می شود که فرد بیمه گذار را در زمان بیماری حمایت نموده و هزینه های درمانی را تا میزان تعریف شده در بیمه نامه، پرداخت می کند. بیمه های درمانی هم مربوط به داخل کشور می شود و هم می توان در زمان سفر به خارج از کشور، از بیمه درمان خارج از کشور استفاده نمود تا در صورتی بیماری در آن کشور، این نوع بیمه هزینه های درمانی را تقبل نماید.

 مسلما هر یک از ما به عنوان یک بیمه گذار ترجیح می دهیم برای استفاده از خدمات بیمه های درمانی، به سراغ شرکت هایی از بیمه برویم که سطح حمایتی آن ها بیشتر است و بیماری های بیشتری تحت پوشش خود قرار می دهند. در این راستا، می توان به بیمه درمان پارسیان اشاره نمود.

مزایای بیمه درمان پارسیان

همان گونه که بیان کردیم، برای ما بیمه گرهایی اولویت دارند که در زمان بیماری، حمایت بیشتری را از ما به عمل بیاورند. به همین منظور قبل از انتخاب نوع شرکت بیمه گر، باید در مورد هر یک تحقیق نموده و برتری های هر یک را نسبت به دیگری بیابیم. بیمه درمان پارسیان، دارای مزیت هایی است که باعث شده است افراد زیادی به استفاده از خدمات این نوع بیمه روی بیاورند که در ادامه این مزیت ها را بیان خواهیم نمود:

۱-    بیمه درمان پارسیان، بیماری بیشتری را تحت پوشش خود قرار می دهد در نتیجه در زمان ابتلا به بیماری، حمایت بیشتری از شما به عمل می آید.

۲-    حق بیمه برای بیمه درمان پارسیان نسبت به سایر شرکت های بیمه مناسب تر است و این مزیت، در کنار خدمات زیادی که ارائه می کند، بیشتر به چشم می آید.

۳-    بیمه درمان پارسیان در زمان بروز بیماری، بلافاصله نسبت به پرداخت هزینه های درمانی اقدام می کند در نتیجه بیمار، نگرانی از بابت هزینه های درمانی ندارد و بدون استرس به درمان خود ادامه می دهد.

منبع : بیمه درمان پارسیان

مشتری های ایده آل خود را چگونه بیابید

بیمه حرفه ای است که شانس موفقیت آن بستگی به مردم دارد یعنی اگر حتی شما بهترین کارشناسان بیمه و کارگزاران را گرد هم جمع بیاورید تا شرکت بیمه خود را راه اندازی نمایید ولی راه جذب مشتری را ندانید، شک نکنید که شکست خواهید خورد. به همین منظور در این مقاله به بررسی مهمترین فاکتورهای ایده آل جذب مشتری می پردازیم که این فاکتورها توسط فروشندگان موفق بیمه مطرح شده اند و توجه به آن ها، مسیر دقیق جذب مشتری را برای شما روشن می کند:

۱-     ویژگی های مشتریان ایده آل خود را ثبت کنید.

شما باید در ابتدا بدانید که مشتریان شما چه کسانی هستند و ایده آل شما برای این منظور چیست. لذا باید یک لیست از ویژگی های مورد نظر در مورد مشتریان شامل موقعیت شغلی، نیازها، کمبودها، میزان تحصیلات و… تهیه کنید تا بهتر بدانید مشتری شما در چه سطحی است و چگونه می توانید برای فروش بیمه با او وارد مذاکره شوید.

۲-    قانون ۸۰ به ۲۰ را فراموش نکنید.

از میان افرادی که به عنوان مشتری به شما مراجعه می کنند، همه آن ها خریدار بیمه شما نیستند. لذا شما باید به آن ۲۰ درصدی از مشتریان که از ۸۰ درصد بیمه های شما خریداری می کنند توجه بیشتری داشته باشید زیرا تقریبا مشتری همیشگی شما هستند. شما باید بدانید که وجه مشترک همه این مشتریان از نظر نیازهایشان چیست تا از این طریق بتوانید مشتریان بیشتری را برای خوب جذب کنید.

۳- مشتریان آینده خود را پیش بینی کنید.

با توجه به این که همیشه بازار کار در حال تغییرات است لذا با توجه به آخرین تغییرات و تحولات در انواع بیمه، شما باید پیش بینی کنید که همزمان با این تغییرات چه مشتریان جدید به سراغ شما خواهند آمد و بازار خرید و فروش بیمه به چه سمتی تغییر حرکت خواهد داد. زیرا برخی تغییرات ممکن است که شما را وادار کند رویه کاری خود را عوض کنید لذا آگاهی از شرایط فعلی، بر تغییرات لازم در روند کار بسیار موثر است.

۴-  رقبای خود را شناسایی کنید.

همانند تمام حرفه های دنیا، بیمه نیز یکی از حرفه هایی است که افراد مختلف در آن مشغول به کار بوده و با یکدیگر رقیب هستند. شناخت رقیبان، نحوه عملکرد آن ها و حتی آگاهی از تکنیک های رقیبان باعث می شود که نه تنها شما موقعیت خود را در بیمه در میان رقبا بدانید بلکه بتوانید از فعالیت های آن ها کمک گرفته و شرایط بازاریابی و فروش بیمه را برای خود بهبود دهید.

حتما بخوانید :

منبع : مشتری های ایده آل خود را چگونه بیابید

شرایط نمایندگی تعمیر ماکروفر پاناسونیک

با توجه به این که امروزه تعمیر لوازم خانگی یکی از مهمترین دغدغه های همه افراد جامعه است، لذا امروزه نمایندگی های زیادی در این زمینه مشغول به فعالیت هستند تا بتوانند نیاز مردم جامعه را به تعمیر لوازم خانگی تامین نمایند. در این راستا، برخی از نمایندگی ها، به صورت تخصصی تر وارد عمل شده و تمام تمرکز خود را بر روی یک وسیله خاص گذاشته اند تا تعمیرات این وسیله باکیفیت هر چه بیشتر صورت گیرد. برای مثال در این زمینه می توان به نمایندگی تعمیر ماکروفر پاناسونیک اشاره نمود.

نمایندگی تعمیر ماکروفر پاناسونیک سعی بر این دارد که از آخرین متدهای روز برای تعمیر ماکروفر استفاده نماید و برای این منظور، همواره طبق یک برنامه زمانی منظم، جلسات اموزشی برای تعمیرکاران خود برگزار می نماید تا تخصص آن ها در این زمینه بیشتر شود. نکته بسیار مهم که درمورد نمایندگی تعمیر ماکروفر پاناسونیک لازم است بدانید این است که این نمایندگی قوانین و شرایطی را برای خود در نظر گرفته است تا همواره بتواند سطح کیفی خدمات خود را بالا ببرد و در میان رقبا، به جایگاه بالاتری دست یابد. در این مقاله به مهترین این شرایط اشاره خواهیم نمود:

1-    نمایندگی تعمیر ماکروفر پاناسونیک در انتخاب تعمیرکاران خود بسیار وسواس به خرج می دهد و در نتیجه ورود به این تیم کاری، کمی دشوار است زیرا هر فرد تعمیرکار برای این که بتواند در گروه تعمیرکاران متخصص نمایندگی تعمیر ماکروفر پاناسونیک مشغول به فعالیت شود، باید آزمون اولیه را با موفقیت پشت سر بگذارد.

2-    نمایندگی تعمیر ماکروفر پاناسونیک به منظور قدردانی از اعتماد مشتریان، طرحی را در نظر گرفته است که اگر شما مشتری همیشگی این نمایندگی باشید و در صورت خراب شدن ماکروفر، به نمایندگی های دیگری مراجعه نکند، به او یک سال تشویق اعطا می کند و کلیه خدمات را در این مدت برای او با هزینه نصف در نظر می گیرد.

3-    ویژگی مهم نمایندگی تعمیر ماکروفر پاناسونیک، ارائه گارانتی برای تعمیرات و خدمات ارائه کننده است و در نتیجه اگر در بازه زمانی تعیین شده، باز هم همان عیب رخ داد و یا قطعه تعویض شده مجددا خراب شد، نمایندگی تعمیر ماکروفر پاناسونیک موظف است که بدون دریافت هزینه، تعمیرکاری را برای ارائه دوباره تعمیرات به منزل مشتری اعزام نماید ولی ارائه گارانتی منطور به این است که در این مدت زمان تعیین شده برای گارانتی، ماکروفر خود را به نمایندگی دیگری برای تعمیر نسپارید در غیر این صورت نمایندگی تعمیر ماکروفر پاناسونیک هیچ گونه مسولیتی در قبال عرضه گارانتی نخواهد داشت.

حتما بخوانید :

منبع : شرایط نمایندگی تعمیر ماکروفر پاناسونیک

درباره ماکروویو بیشتر بدانید

یکی از وسایل جدید امروزی که در آشپزی بسیار کمک کننده به خانم ها است، ماکروویو است. ماکروویو از اصطلاح انگلیسی  Microwave گرفته شده است، که از دو واژه Micro به معنی کوچک و Wave به معنی موج تشکیل شده است. پس همان گونه که ار نام این وسیله مشخص است، اساس کار در ماکروویوها، براساس امواج الکترومغناطیسی با طول موج کوتاه است که هر چه طول موج کوتاه تر باشد، قدرت نفوذ آن بیشتر خواهد شد.

مکانیسم عمل ماکروویو

حتما این سوال برای شما پیش می آید که چگونه امواج می توانند منجر به پخت غذا شوند. ماکروویو به این صورت عمل می کند که توسط قطعه الکتریکی گلنترون ، امواج تولید شده وارد محفظه داخلی شده و با برخورد به دیواره های ماکروویو، منعکس می گردد. این امواج به داخل ماده غذایی نفوذ می کند و شروع به تکان دادن مولکول های آب داخل ماده غذایی می کند. در نتیجه به دلیل سایش بین مولکول ها، گرما تولید شده و غذا پخته می شود. به همین دلیل است که غذا در ماکروویو زودتر از اجاق گاز پخته می شود. اما این که این امواج تا چه حد بتوانند گرما تولید کنند، بستگی به رطوبت و حجم ماده غذایی دارد. هر چه ضخامت ماده غذایی بیشتر باشد، امواج برای این که بتوانند به عمق ماده غذایی نفوذ کنند، باید این لایه را پشت سر بگذارند لذا زمان پخت بیشتر شده و هر چه به عمق نزدیک تر می شویم، گرمای بیشتر تولید می شود.

دلایل جذابیت ماکروویو در میان افراد

برخی از افراد گمان می کنند که امواج ماکروویو برای افراد خطرناک بوده و حتی خاصیت سرطانی دارد. اما لازم است بدانید که اگر یک ماکروویو به خوبی طراحی شده باشد، امواج از آن خارج نخواهند شد و از طرفی با جذب توسط ماده غذایی، تاثیر مضر بر روی آن نمی گذارند. به همین دلیل ضرر نداشته و بر طبق تحقیقات اخیر، سرطان زا نیستند. همین امر باعث شده است که در کنار تمام دلایل محبوبیت ماکروویو، بی ضرر بودن آن نیز اضافه شود. این دلایل عبارتند از:

۱-    سرعت پخت غذا در ماکروویو بیشتر از اجاق گاز است در نتیجه هم در زمان و هم در انرژی صرف جویی می شود.

۲-    ماکروویو تنها محیط داخلی را گرم می کند و تاثیری بر گرمای محیط آشپزخانه ندارد.

۳-    از آنجایی که مواد غذایی را زودتر می پزد در نتیجه خاصیت ماده غذایی بیشتر حفظ می شود.

۴-    از آنجایی که با این وسیله  از گرم نگه داشتن طولانی مدت ماده غذایی جلوگیری می شود، لذا خطر مسمومیت کمتر است.

۵-    همچنین به دلیل سرعت در پخت، باعث می شود که عطر، طعم و رنگ سبزیجات حفظ شود.

منبع : درباره ماکروویو بیشتر بدانید


تکنولوژی ادواش (ADDWASH) در ماشین های لباسشویی سامسونگ

ماشین لباسشویی یکی از مهمترین و ضروری ترین وسایل برقی خانگی است که بخشی از نظافت منزل را بر عهده دارد. با توجه به این که ماشین لباسشویی همزمان برق و آب را مصرف می کند، لذا برندهای مختلف در پی این هستند که با استفاده از فناوری های نوین، بتوانند کارایی ماشین لباسشویی را افزایش دهند تا این مصرف انرژی، مقرون به صرفه باشد. در این راستا، برند سامسونگ یکی از محبوب ترین برندها در زمینه تولید لوازم خانگی و همچنین ماشین لباسشویی است.

سامسونگ با گروه سازنده خود در خط تولید ماشین لباسشویی، کارشناسانی را انتخاب نموده است که سازندگان را از آخرین دستاوردها و فناوری های دنیا در زمینه ساخت ماشین لباسشویی آگاه نماید تا بهترین محصول به بازار عرضه گردد.

آن چه که در مورد ماشین های لباسشویی سامسونگ لازم به ذکر است، اهمیت زیاد به نیازهای مردم است. سامسونگ سعی دارد که بتواند از حداقل زمان و انرژی برای بهترین شست و شو در لباس ها استفاده نماید. در این راستا، تکنولوژی ادواش، مهمترین رویکرد ماشین های لباسشویی سامسونگ است. این تکنولوژی دو ویژگی مهم را در بر دارد:

۱-     وجود درب اضافه برای اضافه نمودن نرم کننده

برخی از لباس ها همانند حوله ها، لباس های پشمی و همچنین لباس های کودک، باید با نرم کننده شسته شوند تا پس از اتمام شست و شو، بافت لباس نرم بماند. در ماشین های لباسشویی برندهای دیگر، نرم کننده همزمان با پودر لباسشویی به لباس ها افزوده می شود و لذا نمی تواند به خوبی تاثیرگذار باشد و لباس ها را نرم کند. در صورتی که سامسونگ، با تکنولوژی ادواش، یک درب اضافه برای ماشین لباسشویی در نظر گرفته است تا پس از اتمام شست و شو و در مرحله آبکشی، نرم کننده به لباس اضافه شود و در نتیجه بتواند به خوبی بافت لباس ها را نرم کند.

۲-   ایجاد شرایط شست و شو برای لباس های حساس

خیلی از بانوان در زمانی که قصد دارند لباس مجلسی خود را بشویند، ترجیح می دهند که این کار را به خشکشویی بسپارند چون می ترسند ماشین لباسشویی بافت لباس را خراب کنند. اما لازم است بدانید که ماشین لباسشویی سامسونگ با تکنولوژی ادواش باعث شده است که کوچکترین آسیب به بافت لباس وارد نشود. در این مورد، دیگ ماشین لباسشویی الماس گون است در نتیجه در زمان شست و شوی لباس، نخکش شدن و آسیب به لباس رخ نخواهد داد.

منبع : تکنولوژی ادواش (ADDWASH) در ماشین های لباسشویی سامسونگ

شرایط نمایندگی تعمیر ماکروفر بوتان

نمایندگی تعمیر ماکروفر بوتان، یکی از بهترین نمایندگی های مجاز تعمیر ماکروفر در سراسر کشور است که سالیان طولانی است در این زمینه مشغول به فعالیت است. لازم است بدانید که نمایندگی تعمیر ماکروفر بوتان، برای این که بتواند بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه کند، همواره جلسات آموزشی برای تعمیرکاران خود در نظر گرفته است تا آن ها را از آخرین فناوری های مورد استفاده در ماکروفرها آگاه نموده و در نتیجه تخصص آن ها در زمینه تعمیرات به روزرسانی گردد. اما لازم است بدانید که نمایندگی تعمیر ماکروفر بوتان، قوانین و شرایطی را برای خود در نظر گرفته است تا نه تنها در خدمات رسانی به مشتریان کوتاهی نکند بلکه نظم و در نتیجه پیشرفت در کار، به خوبی رخ بدهد. در ادامه این مقاله، مهمترین شرایط نمایندگی تعمیر ماکروفر بوتان را بیان خواهیم نمود:

1-    نمایندگی تعمیر ماکروفر بوتان به منظور این که بتواند در امر کاری خود پیشرفت و همچنین میزان رضایتمندی مشتریان را به صد در صد برساند، در استخدام تعمیرکار متخصص، ابتدا آزمون ورودی برگزار می نماید تا افرادی در تیم کاری مشغول به فعالیت شوند که در کنار دانش، از مهارت کافی برای تعمیر ماکروفر برخوردار باشند.

2-    همان گونه که قبلا گفته ایم، مهمترین ویژگی نمایندگی تعمیر ماکروفر بوتان، ارائه گارانتی برای تعمیرات و خدمات ارائه شده است یعنی اگر در بازه زمانی مشخص شده، همان عیب قبلی رخ دهد، مجددا تعمیرکار را به منزل شما اعزام می کند تا تعمیرات را از نو انجام دهد. ولی برای استفاده از این گارانتی، شرطی وجود دارد و این که شما در این فاصله، نباید به نمایندگی های دیگر مراجعه نمایید زیرا در این صورت نمایندگی تعمیر ماکروفر بوتان، نمی تواند به صدق این گفتار پی ببرد که در اثر نقص در تعمیر قبلی توسط گروه تعمیرکارشان، مجددا عیب مورد نظر بروز کرده است.

3-    در صورتی که شما از جمله مشتریان دائمی نمایندگی تعمیر ماکروفر بوتان باشید، این نمایندگی شما را به عنوان یکی از مشتریان خوش حساب و معتمد در نظر گرفته و لذا برای شما یک حساب ویژه به رسم سپاس، تعریف می کند. به این معنا که برای مثال، تا یک سال نه تنها هزینه های تعمیرات را به صورت نصف از شما دریافت می کند بلکه این تخفیف، شامل سایر خدمات همانند تعویض قطعات و.. هم خواهد شد. این عمل نمایندگی تعمیر ماکروفر بوتان سبب محبوبیت بیشتر آن در میان مردم گشته است زیرا نشان می دهد که برای انتخاب مردم ارزش قائل است.

حتما بخوانید :

منبع : شرایط نمایندگی تعمیر ماکروفر بوتان

بیمه باربری پارسیان

یکی از مشاغلی که در جهان وجود دارد، شغل حمل و نقل وسایل، مواد غذایی، کالا و… است. برای مثال در نظر بگیرید که کارخانه ای تولید کننده وسایل برقی است و حال باید پس از تولید، این وسایل را به شرکت ها و نمایندگی های تحت نظارت خود منتقل کند تا فروش این وسایل صورت گیرد. حال در حین انتقال از کارخانه به شرکت ها، باید امنیت وجود داشته باشد تا سرمایه داران کارخانه، با خیال آسوده اقدام به انتقال کنند. در این زمان است که بیمه باربری، اهمیت خود را نشان می دهد.

بیمه باربری، یکی از انواع بیمه هایی است که شرکت های مسئول حمل و نقل کالا و مواد غذایی حتما باید از این نوع بیمه استفاده نمایند. احتمال وجود دارد که در حین انتقال کالا از مبدا به سمت مقصد، در مسیر اتفاقی بیافتد که کالاهای داخل کامیون را دچار خسارت کند در این صورت، مسئولیت جبران خسارت بر عهده شرکت انتقال دهنده است. حال اگر شرکت حمل و نقل از بیمه باربری استفاده کرده باشد، بیمه گر براساس قراداد بیمه نامه، خسارت را جبران نموده و در نتیجه هزینه سنگین از دوش شرکت حمل و نقل برداشته می شود.

برتری های بیمه باربری پارسیان

اما آن چه که در مورد انتخاب بیمه باربری اهمیت زیادی دارد، نوع شرکت بیمه گر است. امروزه شرکت های بیمه زیادی در کشور وجود دارند که خدمات بیمه باربری را ارائه می کنند اما بهترین آن ها شرکتی است که چند ویژگی داشته باشد:

۱-     محدوده جبران خسارت آن وسیع باشد. به این معنا که تعداد خساراتی که در حین حمل و نقل جبران می کند، زیاد باشد. البته لازم است بدانید که در همه انواع بیمه ها، منظور از خسارت، خسارات ناخواسته است. لذا در مورد بیمه باربری نیز شرکت حمل و نقل نمی تواند جبران خسارات ناشی بی کفایتی خود را بر عهده بیمه بگذارد.

۲-    به محض رخ دادن خسارت، شرکت بیمه باید سریعا برای برآورد خسارت و جبران هزینه های منطبق با تعهدات خود در بیمه نامه، اقدام نماید. متاسفانه برخی از شرکت های بیمه در زمان جبران خسارت، سهل انگاری نموده و کار را به تعویق می اندازند.

۳-    هزینه حق بیمه آن مناسب باشد تا شرکت بیمه گذار بتواند از عهده هزینه های حق بیمه برآید.

با توجه به ۳ مورد فوق الذکر، شرکت بیمه پارسیان یکی از شرکت هایی است که در زمینه ارائه بیمه باربری بسیار مناسب عمل نموده است به گونه ای که بیمه باربری پارسیان هر ۳ ویژگی فوق را دارا بوده و به شرکت های باربری کمک می کند با امنیت و آرامش بتوانند به فعالیت خود بپردازند و نگرانی از بابت خسارات ناخواسته نداشته باشند.

منبع : بیمه باربری پارسیان