sttoolearn

چیزی برای آموختن

sttoolearn

چیزی برای آموختن

بک لینک (Backlink) چیست

در دنیای امروز که اینترنت، تمام دنیا را به یکدیگر مرتبط کرده است، لذا یکی از مهمترین رمز و رازهای موفقیت در کسب و کار، معرفی فعالیت ها و محصولات خود در سایت های اینترنتی است. برای این منظور هر فرد باید یک سایت راه اندازی کند و دقیقا رقابت برای افراد هم صنف، از همین جا اغاز می گردد. هر کس سایت بهتری داشته باشد، در نتیجه کاربر بیشتری به سمت خود جلب می کند و همین موضوع باعث می شود که رتبه سایت بالا برود. این یک قانون است که در گوگل، سایت هایی در صفحه اول قرار می گیرند که رتبه بهتری داشته باشند لذا برای رسیدن به این موقعیت باید سایت را بهینه سازی نمود. در این راستا باید سئو سایت براساس اصول قانونی سئو انجام شود. که یکی از روش ها، استفاده از بک لینک است.

درباره بک لینک چه می دانید؟

همان گونه که قبلا گفته ایم، لینک های هر سایت به دو دسته تقسیم می شوند:

۱-    لینک ورودی: لینک هایی که از یک سایت به سایت دیگر راه دارند.

۲-    لینک خروجی: لینک های داخلی هر سایت که از صفحه اصلی سایت به صفحات دیگر همان سایت لینک می شود.

بک لینک، به لینک های ورودی سایت ها مرتبط می شود به عبارت دیگر منظور از بک لینک، ارتباط لینک یک سایت با سایت های دیگر است.

نحوه تاثیر بک لینک بر رتبه سایت

بک لینک (به شرط اصول) یکی از مهمترین روش های قانونی سئو برای افزایش رتبه سایت است و به حدی تاثیر آن دیده شده است برخی از افراد به فکر خرید بک لینک می افتدند. لذا این سوال در ذهن همه پیش می آید که بک لینک چه تاثیری دارد که این گونه همه وبمسترها را به خود علاقه مند کرده است. برای این منظور لازم است بدانید که در اطراف هر لینک، یکسری کلماتی وجود دارد که گوگل براساس آن ها موضوع لینک را تشخیص می دهد حال زمانی که شما همان کلمه را در گوگل جست و جو می کنید، سبب افزایش رتبه آن سایت می شود. بنابراین متوجه شدید که نوع کلمه انتخابی، تعیین کننده میزان تاثیر بک لینک بر رتبه سایت شما است زیرا در واقع بک لینک بر تمام کلمات تاثیر ندارد بلکه بر ان قسمت کلماتی موثر است که به عنوان کلمات کلیدی گوگل شناخته شده است پس زمانی می توانید تاثیر بک لینک را ببنید که کلمه انتخاب شما با کلمات کلیدی گوگل همخوانی داشته باشد.

منبع : بک لینک (Backlink) چیست

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.