sttoolearn

چیزی برای آموختن

sttoolearn

چیزی برای آموختن

بیمه مهندسی و انواع آن

در رشته های فنی و مهندسی که افراد با تجهیزات مختلفی سر و کار دارند، احتمال خطر در این رشته زیاد است و اولین بار که فکر بیمه مهندسی پایه گذاری شد، در زمانی بود که اولین دیگ بخار در انگلستان منفجر شد. از آن روز به بعد دولت مردان به فکر جبران خسارات ناشی این اتفاقات افتادند که نهایتا به این نتیجه رسیدند به باید برای رشته مهندسی و خدمات آن نیز بیمه در نظر گرفته شود و این بیمه در سال ۱۳۴۰ نیز وارد ایران شد.

انواع بیمه مهندسی

۱-     بیمه ماشین آلات و تجهیزات پیمانکاران

در رشته های مهندسی، تجهیزاتی وجود دارد که خرید هر یک از آن ها هزینه های کلان را نیاز دارد به همین دلیل پیمانکاران باید در نگهداری از آن ها بسیار دقت داشته باشند ولی در حین کار ممکن است اتفاقا غیر قابل پیش بینی رخ دهد که از کنترل شما خارج بوده و منجر به خسارت سنگین به ماشین آلات شود در این میان، بیمه بهترین حامی است که بیمه مهندسی نه تنها خسارات وارد شده به تجهیزات پیمانکاران را جبران می کند بلکه مسولیت مدنی در برابر اشخاص ثالث را نیز پوشش می دهد.

۲-    بیمه شکست ماشین آلات

اگر شما وسیله ای را برای کارخانه یا کارگاه خود خریداری می کنید، بهتر است آن را بیمه مهندسی نمایید تا اگر این وسیله در حین کار با مشکل روبرو شد، بیمه خسارت آن را جبران نماید که البته مشکلات دستگاه باید پیش بینی نشده باشد. برای مثال اگر دستگاه در حین کار ازکار بیافتد و یا قطعات آن از هم جدا شوند و.. در این زمان بیمه هم خسارت قطعات را جبران می کند بلکه بیمه مسولیت اشخاص ثالث را نیز شامل می شود.

۳- بیمه تمام خطر پیمانکاران

زمانی که پیمانکاران در یک پروژه تحقیقاتی سرمایه گذاری می کنند، ممکن است در حین کار حادثه ای رخ دهد که خسارت شدید به پروژه وارد نماید برای مثال در یک پروژه عمرانی یک ساختمان نیمه کاره به صورت پیش بینی نشده آتش می گیرد این باعث می شود که حداقل تا رسیدن آتش نشانی، بخش عمده سرمایه از بین برود. در این زمان بیمه خسارت وارد شده را جبران می کند. بیمه تمام خطر پیمانکاران از زمان شروع پروژه تا اتمام آن را حمایت می کند. در بیمه تمام خطر پیمانکاران، مسئولیت مدنی اشخاص ثالث، تجهیزات ساختمانی  اموال مجاور پروژه و حتی ساختمان های موقت هم شامل بیمه می شوند.

۴-  بیمه تمام خطر نصب

این نوع از بیمه مهندسی مربوط به خطرات غیر قابل پیش بینی است که در زمان نصب ماشین آلات و تجهیزات مهندسی رخ می دهد. زیرا تجهیزات عمرانی و فنی بسار گران هستند و کوچکترین آسیب به آن ها سبب بروز خسارت زیاد می گردد. در این بیمه مهندسی نیز مسولیت مدنی اشخاص ثالث توسط بیمه حمایت می شود.

منبع : بیمه مهندسی و انواع آن

کاربردهای درماپن در زیباسازی پوست

امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی در شاخه پزشکی، روش های زیادی برای زیباسازی پوست مورد استفاده قرار می گیرد که همه این روش ها در کنار مزایایی که دارند، عوارضی را نیز به دنبال دارند و همین امر سبب می شود که هر فرد برای ترمیم و زیباسازی پوست خود، به دنبال روشی باشد که مزیت های آن نسبت به روش های دیگر بیشتر است. در میان کلیه روش های موجود، درماپن نیز به عنوان یکی از متدهای نوین برای لایه برداری و اقدامات زیبایی روی پوست صورت شناخته شده است.

درماپن چیست

اکثر افراد درماپن را با میکرونیدلینگ اشتباه می گیرند زیرا این دو روش بسیار به هم شباهت دارند ولی علی رغم این حجم شباهت، تفاوت بین درماپن و میکرونیدلینگ قابل چشم پوشی نیست.

در روش درماپن، قلمی که در دستگاه وجود دارد، حاوی سوزن هایی است که به صورت عمودی روی پوست حرکت می کند و باعث  ایجاد سوراخ های کوچک روی پوست می گردد. در این زمان پوست برای ترمیم این سوراخ ها، کلاژن بیشتری تولید می کند در نتیجه این عمل، پوست شادابی و زیبایی خود را به دست می آورد.

کاربرد های روش درماپن

1-     درمان جای جوش

در این روش با تحریک پوست در پاسخ به سوراخ های ایجاد شده، کلاژن تولید شده و سبب می شود که در محل جای جوش، منافذ پوست بسته شده و جای آکنه عمق کمتری داشته باشد.

2-    حذف چروک های پوست

ما می دانیم که چروک صورت در اثر کمبود کلاژن ایجاد می شود پس این روش به خوبی تولید کلاژن را تحریک می کند.

3- درمان ترک های پوستی یا استرچ مارک

ترک های پوستی یکی از عارضه های پوستی است که افراد در زمان بلوغ و خانم ها در زمان بارداری نیز با آن روبرو می شوند. این ترک ها پس از از بین رفتن عروق خونی، به رنگ کمرنگ تر از پوست تبدیل می شوند و زیبایی پوست را کم می کنند که درماپن روش عالی برای درمان آن ها است.

4-  درمان جای سوختگی و زخم

اسکار های ناشی از زخم، بخیه و سوختگی ها را با روش درماپن به خوبی می توان درمان نمود.

5-  درمان لکه های صورت

دلایل بروز لکه های صورت متفاوت است و برخی ارثی و برخی دیگر ناشی از شرایط زندگی است. درماپن می تواند لکه هایی از قبیل لکه های پیری، حاملگی، ماه گرفتگی و… را درمان نماید.

حتما بخوانید :

منبع : کاربردهای درماپن در زیباسازی پوست

مشکلات موجود در بازاریابی بیمه و راه حل رفع آن ها

آن چه که در مورد صنعت بیمه وجود دارد این مسئله است که این صنعت نیز همانند سایر حرفه ها، دارای موانع و مشکلاتی است که در صورت رفع نشدن این موانع، باعث بروز ضررهایی به نمایندگان این حرفه شده و حتی احتمال ورشکستگی نیز وجود خواهد داشت. لذا آگاهی از این مشکلات و روش حل آن ها، بسیار می تواند شما را در موفقیت در صنعت بیمه یاری نماید. بنابراین در این مقاله ما به این موضوع خواهیم پرداخت.

موانع موجود در بازاریابی و فروش بیمه

۱-    بیمه یکی از فعالیت ها و خدماتی است که مزایای آن به چشم نمی آیند به دلیل این که یک کالای فیزیکی نیست لذا فروش آن به مشتری کمی سخت است.

۲-    بیمه یکی از مسائلی است که در سال های اخیر بیتر در میان مردم مطرح شده است زیرا هنوز از نظر فرهنگی، مردم به این باور که وجود بیمه مستلزم امور زندگی است، نشده اند.

۳-    با توجه به این که خدمات بیمه در زمان بروز بیماری یا خسارت صورت می گیرد لذا همانند قولی است که در آینده به وقوع می پیوندد به همین دلیل مردم در زمان خرید، مردد می شوند و همین امر سبب می شود که مدام سوالاتی را در مورد بیمه خاص مطرح کنند تا از همه جوانب در مورد این بیمه مطمئن شوند.

۴-    بیمه، یک قرارداد دو طرفه است که هر دو طرف باید به یکدیگر اعتماد کنند و این امر، کمی سخت است.

۵-    بیمه نامه ها، قوانین پیچیده ای دارند که در زمان عقد قرار داد، فهم آن برای مشتری دشوار خواهد بود و کارشناس بیمه باید آن ها را به زبان ساده برای مشتری بیان کند.

۶-     هزینه راه اندازی بیمه سنگین است و از طرف دیگر به خاطر هزینه حق بیمه ها افراد به سختی به سمت استفاده از خدمات بیمه جذب می شوند.

۷-    اغلب افرادی که اقدام به راه اندازی شرکت ها و نمایندگی های بیمه می کنند، اطلاعات کلی در این زمینه دارند و به صورت تخصصی هیچ اطلاعاتی در مورد بیمه و انواع آن ندارند.

راه حل رفع موانع در بازاریابی بیمه

۱-    توصیه می کنیم قبل از ورود به صنعت بیمه، اطلاعات و تخص کافی در این زمینه را به دست بیاورید و برای هر نوع بیمه، یک کارشناس بیمه که در مورد ان تخصص کافی داشته باشد استخدام نمایید.

۲-    سعی کنید مشتریان خود را بیابید. شما باید به سراغ شرکت ها، ادارات، ارگان های مختلف و… بروید و متناسب با نیازهای آن ها، مشاوره رایگان برای بیمه را به آن ها ارائه نموده و مشتریان خود را جذب کنید.

۳-    در زمان صحبت با مشتری، سعی کنید که به خوبی نگرانی ها و نیازهای وی از بیمه را درک نموده و در ارائه مشاوره به وی، راه حل این نگرانی ها و کمبودها را بیان کنید. توجه داشته باشید که اگر مشتری اعتراضی به خدمات شما وارد نمود یا کار شما را زیر سوال برد، جبهه گیری نکنید بلکه با برخوردی عالی، او را متقاعد نمایید.

۴-    برای یافتن نیاز اصلی و هدف مشتری، در ابتدا اجازه دهید او سخن بگوید و با طرح سوالاتی، زیرکانه این نیازها را بیابید.

۵-    قرارداد بیمه زمانی جلوی مشتری بگذارید که مطمئن شده اید او برای خرید آمادگی کامل دارد و به شما اعتماد نموده است.

حتما بخوانید :

منبع : مشکلات  موجود در بازاریابی بیمه

تاثیرات منفی ترجمه متون انگلیسی به فارسی بر زبان فارسی

زبان انگلیسی، یک زبان بین المللی است و برای این که مردم تمام نقاط دنیا بتوانند با یکدیگر به راحتی ارتباط برقرار کنند، یک زبان واحد و استاندارد در نظر گرفته شد تا نیاز نباشد که هر فرد زابن تمام کشورها را فرا گیرد این کار بسیار سخت است. لذا با توجه به این موضوع، اگر قرار باشد که شما به عنوان یک محقق مطالب خود را در سطح بین الملل به چاپ برسانید، باید آن ها را به زبان انگلیسی تبدیل کنید.

همان گونه که متوجه شدید، از آنجایی که تمام مطالبی که در سطح جهانی به چاپ می رسند اکثرا انگلیسی هستند، لذا ترجمه انگلیسی به فارسی در ایران بیشتر رواج دارد. اما متاسفانه ترجمه متون انگلیسی به فارسی سبب شده است که تاثیر منفی بر زبان فارسی داشته باشد که طبق تحقیقات مشخص شده است این تاثیرات منفی ناشی از ضعف کار مترجم است. بنابراین در ترجمه، دو نوع خطا ممکن است رخ بدهد:

۱-     خطای ناشی از ضعف در دریافت مفهوم زبان مبدا

گاها اگر مترجم به خوبی در کار خود مهارت نداشته باشد و بر زبان مبدا و یا حتی بر موضوع ترجمه تسلط کافی نداشته باشد، نمی تواند متوجه برخی از مفهوم متن شود لذا در این زمان از آنجایی که مترجم ضعیف است، تلاش می کند که به جای سعی در پی بردن به مفهوم، عین همان کلمه یا عبارت انگلیسی را وارد ترجمه کند در نتیجه اگر این کار بیش از حد صورت گیرد، متن هیچ جذابیتی برای خواننده نخواهد داشت.

۲-    خطای ناشی از ضعف در بیان مفهوم به زبان مقصد

اما حالت دوم این است که مترجم بر زبان مقصد تسلط کافی نداشته باشد. برای مثال مترجم به خوبی مفهموم عبارتی را از  زبان مبدا متوجه شده است ولی می داند که اگر بخواهد عین ترجمه را ارائه کند، خواننده متوجه مفهوم نمی شود و در نتیجه باید این عبارت را با عبارتی در زبان مقصد جایگزین کند اما متاسفانه چون بر زبان مقصد تسلط کافی ندارد، نمی تواند این کار را انجام دهد پس همان کلمه یا عبارت انگلیسی را در متن قرار می دهد.

اشتباهات دیگر مترجمان:

به غیر از دو مورد فوق، اشتباهات دیگری از طرف مترجمین رخ می دهد که سبب تاثیر منفی زبان انگلیسی بر زبان فارسی می شود برای مثال مترجم برای یک کلمه معنایی را انتخاب می کند و در همه حالات از آن معنی استفاده می کند برای مثال کلمه Challenge را به معنی چالش ترجمه می کند و در همه متون و در هر موقعیتی نیز همین معنی را استفاده می کند در صورتی که ممکن است در موقعیت های دیگر معانی دیگری همانند مقابله، مبارزه و… برای آن مناسب تر باشد. این کار مترجم باعث می شود که کلمه Challenge  به راحتی در زبان فارسی وارد شده و برای همه موقعیت ها همین کلمه تنها با تلفظ خود وارد شود نه با معنا.

منبع : تاثیرات منفی ترجمه متون انگلیسی به فارسی بر زبان فارسی

بررسی اشتباهات و نکات مهم در نگارش مقدمه

در زمان نگارش مقدمه پایان نامه باید تمام جزئیات و مطالبی که یک مقدمه مناسب را شامل می شود، لحاظ شود و همچنین ترتیب بیان مطالب رعیات گردد. زیرا در مقدمه شما قرار است موضوع، اهداف، روش اجرای ازمایش و پیشینه علمی مقدمه را بیان کنید و این مطالب باید به ترتیب بیان شده در مقاله نگارش یک مقدمه خوب و به طور پیوسته بیان شود. اما با این وجود برخی از دانشجویان در این زمان ناخواسته اشتباهاتی را در مرتکب می شوند که باعث رد پایان نامه ان ها از نظر داوران شده و پایان نامه نیاز به ویرایش پیدا می کند.

مهمترین اشتباهات در نگارش مقدمه

۱-    ترتیب بیان مطالب و اجزا مختلف مقدمه رعایت نمی شود. برای مثال باید اهداف در انتهای مقدمه و موضوع در ابتدای مقدمه بیان شود و سایر قسمت های مقدمه باید به شامل رفرنس ها، روش کار و.. باشد حال اگر دانشجو اهداف را در ابتدا بیاورد، چون هنوز هیچ ذهنیتی درباره موضوع ندارد، نمی تواند اهداف را درک کند.

۲-    برخی از بخش های مقدمه حذف می شوند برای مثال دانشجو کاربردهای موضوع را بیان نمی کند. مسلما در این حالت خواننده دلیل ضرورت انجام تحقیق را درست متوجه نخواهد شد.

۳-    درباره رفرنس دهی، یا از منابع کم اعتبار استفاده می کند و یا این که به منابع رفرنس می دهد که با موضوع خود فاصله زیادی دارد.

چند نکته پیامون نگارش مقدمه

۱-    در قسمت چکیده پایان نامه، باید افعال مجهول باشد ولی در مقدمه باید از افعال معلوم استفاده نمود ولی نباید به خودتان اشاره کنید و از کلمه ” من” استفاده نمایید.

۲-    در مقدمه به هیچ عنوان نباید نتایج تحقیق بیان شوند بلکه تنها باید ذهنیت کلی در خواننده برای مطالعه ادامه پایان نامه ایجاد شود.

۳-    در بیان منابع علمی و رفرنس ها، زمان افعال باید گذشته باشد.

۴-    بیان موضوع، اهداف پایان نامه و روش کار، به زمان حال در مقدمه نگارش شوند.

۵-    زبان نگارش مقدمه باید صریح و روان باشد. شما باید در نظر بگیرید که خواننده این پایان نامه در رشته شما، از هر سطح علمی که برخوردار باشد باید بتواند به خوبی با متن ارتباط برقرار کند و با خواندن مقدمه، ایده کلی از پایان نامه را به دست بیاورد.

۶-     در مقدمه اگر قرار است کلمه ای به اختصار بیان شود، در ابتدا آن را کامل نوشته و اگر نیاز به توضیح ر پاورقی دارد، حتما این کار را انجام دهید و در تکرارهای بعدی، می توانید اقدام به نوشتن اختصار نمایید.

حتما بخوانید :


منبع : بررسی اشتباهات و نکات مهم در نگارش مقدمه

روش های جلوگیری از کاهش بازدید سایت

مهره اصلی برد یک سایت در مقابل سایت های رقبا، جذب بیشتر کاربر است. در واقع ان چه که تعیین می کند، گوگل چگونه درباره رنکینگ سایت شما قضاوت کند، تعداد کاربران ثابت سایت است و لذا تمام اقدامات برای سئو سایت، باید برای افزایش بازدید و ترافیک سایت صورت گیرد. اما در این میان شما نه تنها باید به فکر افزایش بازدید باشید بلکه باید از افت بازدید هم جلوگیری کنید برای این منظور روش های مختلفی وجود دارد:

۱-     تنوع در لینک های ورودی را در نظر بگیرید.

لینک های ورودی، به لینک هایی گفته می شود که ارتباط بین یک سایت با سایت های دیگر را فراهم می کند. برای گرفتن لینک ورودی، از سایت های معتبر و متنوع استفاده کنید تا هم بازدید سایت شما بالا برود و هم از افت بازدید جلوگیری کنید. زمانی که با سایت های مختلف در ارتباط باشید، مسلما شانس دیده شدن سایت شما بیشتر خواهد شد.

۲-   وضعیت لینک های ورودی را بررسی کنید.

از هر سایتی که لینک ورودی گرفته اید، باید هر از چند گاهی لینک ها را چک کنید که اگر لینک ها خراب شده اند سریعا مشکل را بر طرف کنید زیرا در این صورت خواهید دید که پس از مدتی کاربران افت خواهند کرد.

۳- بر روی تولید محتوای سایت تمرکز کنید.

عنصر اصلی در هر سایتی، کاربران ثابت آن سایت هستند یعنی کاربرانی که در یک بازه زمانی منظم به سایت شما سر می زند تا ملاحظه کند ایا مطالب جدید در سایت قرار گرفته است یا نه لذا اگر به روز رسنی سایت شما دیر به دیر صورت گیرد و یا کم کم کیفیت محتوای سایت شما افت کند، کاربرها دل زده شده و سایت شما را کنار خواهند گذاشت.

۴- تبلیغات سایت خود را منطقی انجام دهید.

اگر تمام سایت شما از تبلیغات پر شود، کاربر حس می کند که شما قصد دارید به هر قیمت محصول خود را به فروش برسانید و چون محصولتان کم کیفیت است مجبور هستید تبلیغ زیاد داشته باشید و در نتیجه این امر سبب کلافه شدن کاربرد و خروج ان از سایت می شود لذا تبلیغات را متعادل و به بهترین شکل ممکن انجام دهید.

۵-  به کامنت های کاربران اهمیت بدهید.

زمانی که کاربر برای محتوای شما کامنت می گذارد، از شما انتظار دارد در اسرع وقت به او پاسخ داده شود لذا به این مسئله اهمیت دهید و یک نفر در سایت مسول پاسخگویی به کامنت ها باشد زیرا این مسئله بسیار مهم است زمانی که به کامنت کاربر پاسخ داده نشود کاربر حس می کند شما وجود او را فقط برای افزایش ترافیک می خواهید و در نتیجه سایت را ترک می کند.

منبع : روش های جلوگیری از کاهش بازدید سایت

بیمه مسافرتی پارسیان

شاید شما از جمله افرادی هستید که علاقه زیادی به سفر دارید و در طول یک سال به مناطق مختلفی سفر می کنید. یا این که شما فردی هستید که تصمیم گرفته اید قصد دارید یک سفر به خارج از کشور داشته باشید. در هر دو حالت باید در نظر داشت که در حین سفر ممکن است مشکلاتی از قبیل بیماری، ربوده شدن پول و وسایل و… رخ بدهد و در این زمان خسارت زیادی به شما وارد می شود. به ویژه این که اگر شما فردی باشید که این خسارات در خارج از کشور به شما وارد شده است در این صورت در کنار هزینه های بسیار سنگین برای اقامت کوتاه مدت در آن کشور و هزینه های خسارات وارده، استرس زیادی به شما وارد می گردد زیرا این مشکل رخ داده، در کشوری غریب برای شما پیش آمده است که همین امر باعث می شود نگرانی شما بیشتر شود زیرا کسی از اقوام در کنار شما وجود ندارد که شما را حمایت کند. در این زمان مهمترین عاملی که می تواند به شما کمک کند، بیمه مسافرتی است.

بیمه مسافرتی چیست

بیمه مسافرتی نوعی از انواعی بیمه است که از زمانی که سفر  خود را آغاز می کنید تا زمانی که مجددا به محل زندگی خود باز گردید، شما را حمایت می کند لذا در سفرهای خارج از کشور نقش بسیار مهمی دارد. برای مثال شما در خارج از کشور در بدو ورود، وسایل و مدارک خود را گم می کنید. در این صورت هیچ هتلی به شما محل اقامت نمی دهد. حال اگر شما بیمه مسافرتی را داشته باشید، بیمه گر موظف است با کشور مورد نظر مکاتبه کند تا زمان برنامه ریزی برای بازگشت شما، به شما محل اقامت دهد و در اسرع وقت با حمایت شرکت بیمه گر به کشور باز گردید. اما نکته مهم این است که شما باید بیمه مسافرتی را از شرکتی انتخاب نمایید که به شما امنیت بیشتری بدهد که در این راستا، می توان به بیمه مسافرتی پارسیان اشاره نمود.

چرا بیمه مسافرتی پارسیان؟

شاید این سوال برای شما پیش بیاید که چرا در انتخاب نوع شرکت بیمه گر برای بیمه مسافرتی، ما بیمه پارسیان را معرفی نمودیم. علت این امر را در دو ویژگی مهم این شرکت بیان می کنیم:

۱-    بیمه مسافرتی پارسیان دارای خدمات اینترنتی و آنلاین است و همین امر سبب می شود که به محض بروز مشکل در کشور خارجی و یا در هر سفر دیگر، شما می توانید به کارشناسان بیمه پارسیان دسترسی داشته باشید.

۲-    ویژگی مهم بیمه مسافرتی پارسیان این است که سریعا اقدامات لازم جهت جبران خسارات را انجام می دهند و هزینه خسارات را متناسب با آن چه در قرارداد تنظیم شده است، پرداخت می کنند.

منبع : بیمه مسافرتی پارسیان

درخت طلایی بیمه را بیابید

تصور کنید که شما برای خرید یک خانه، به بنگاه املاک مراجعه می کنید و او خانه ای را به شما معرفی می کند که نزدیک درب ورود آن، یک درخت زیبا وجود دارد که شما ار شیفته ان می کند همچنین از داخل خانه این درخت به خوبی قابل رویت است و همین امر، شما را برای داشتن این خانه ترغیب تر می کند. حالا فرد روشنده اگر خیلی زیرک باشد، متوجه این مطلب شده و در توصیف خانه، همه تمرکز خود را روی این درخت گذاشته و سعی می کند که زیبایی های خانه را در کنار این درخت به چشم شما بیاورد. در این زمان شما به حدی مشتاق خرید شده اید که دوست دارید در اولین فرصت، در این خانه زندگی کنید. همین امر در مورد بیمه ها نیز وجود دارد. به این شعار دقت داشته باشید که برای هر بیمه، یک درخت طلایی وجود دارد.

منظور از درخت طلایی در بیمه چیست

آن چه که مسلم است این است که برای هر بیمه، یک ویژگی مهم از نظر مشتری وجود دارد که توجه مشتری را بیشتر از سایر ویژگی ها به خود جلب می کند. همین ویژگی، درخت طلایی نامیده می شود که برگ برنده کارشناس بیمه به حساب می آید. این مورد را با یک مثال برای شما توضیح می دهیم.

در نظر بگیرید که یک مشتری برای خرید بیمه درمان به شرکت بیمه شما مراجعه می کند. شما در اولین قدم باید متوجه شوید که در میان تمامی منافع و خدمات بیمه درمانی، کدام یک بیشتر برای مشتری اهمیت دارد لذا در ابتدا و قبل از این که خودتان در مورد این فواید صحبت نمایید، اجازه دهید تا مشتری صحبت کند، از اهدافش برای انتخاب این نوع بیمه بگوید و شما فقط گوش کنید و حتی اگر لازم شد برای یافتن این درخت طلایی، سوالاتی را مطرح کنید تا پاسخ های مشتری به شما کمک کند. اگر شما یک کارشناس بیمه باهوش و با دقتی باشید، در میان صحبت های مشتری به خوبی می توانید متوجه شوید که در میان تمام فواید و خدمات بیمه مورد نظر، آن چه که سبب شده است مشتری به انتخاب آن جلب شود چیست و در زمان مشاوره خود به مشتری برای آن بیمه، تمام صحبت های خود را به آن مورد مد نظر مشتری سوق دهید و این عمل باعث می شود که هر چه زمان بگذرد، مشتری بیشتر برای خرید آن بیمه ترغیب شده و نهایتا برای خرید، عجول شود. با این کار، شما درخت طلایی بیمه را از نظر مشتری بافته اید.

حتما بخوانید :

منبع : درخت طلایی بیمه

ویژگی های یک مقدمه خوب برای پایان نامه

چه در پایان نامه و چه در مقاله علمی، مقدمه، یکی از مهمترین بخش ها به حساب می آید. در پایان نامه شما با ۵ فصل روبرو هستید که نگارش ان ها و زبان نوشتاری هر یک با دیگری متفاوت است. مقدمه در پایان نامه نقش مهمی را در درک خواننده از موضوع دارد در نتیجه باید بتوانند اطلاعات لازم و کافی درباره موضوع و اهمیت آن در اختیار خوانندگان قرار دهد. لذا در زمان نگارش مقدمه، باید براساس ساختار کلی که تعریف شده است پیش برویم.

ساختار کلی مقدمه در پایان نامه

در مقدمه باید به بیان چند مطلب ضروری بپردازیم به گونه ای که خواننده پس از خواندن مقدمه، با یک ذهنیت علمی و شفاف، به سراغ روش کار و نتایج برود. به همین دلیل قسشمت مقدمه باید قبل از فصل نتایج و روش انجام پروژه بیاید. اما در هر مقدمه ارائه این مطالب ضروری است:

۱-    توضیح پیرامون موضوع انتخابی و همچنین ضرورت پرداختن به این موضوع

۲-    بررسی کاربردی بودن موضوع و همچنین بیان دلایل منطقی برای مفید بودن موضوع برای جامعه

۳-    بررسی منابع به منظور بیان پیشینه علمی آن و تحقیقاتی که در حوزه ان انجام شده است.

۴-    بیا اهداف تحقیق و شرح پیرامون هر یک از ان ها

نحوه نگارش مقدمه

همان گونه که در قسمت مقدمه مقاله بیان کردیم، زبان نگارشی هر فصل پایان نامه با فصل دیگر متفاوت است برای مقدمه نیز:

۱-    مطالب باید از کل به جز بیان شوند به عبارت دیگر ابتدا مطالب کلی را بیان کنید و ارام ارام مطلب را جزئی تر کرده و دقیقا به سمت موضوع سوق دهید.

۲-    در نگارش مقدمه از سیر کل به جز، به پیوستگی بین مطالب توجه داشته باشید. به گونه ای که ارتباط بین قسمت ها حفظ شده و ذهن خواننده دچار جهش نشود.

۳-    مهمترین بخش مقدمه، خط اول ن است زیرا می تواند خواننده را ترغیب به ادامه خواندن کند و یا ان را از ادامه دادن باز دارد به همین دلیل باید در خط اول به بیان موضوع پایان نامه و معرفی ان بپردازید.

۴-    در خطوط اخر مقدمه شما باید به بررسی اهداف و کاربردهای این مطالعه بپردازید. علت این که این قسمت باید در انتها باشد این است که اهداف باید در ذهن خواننده باقی بماند تا کنجکاو شوند که برای رسیدن به اهداف، از چه روش هایی استفاده کرده اید و ایا به اهداف رسیده اید یا نه. پس تشویق به خواندن ادامه پایان نامه می شود.

۵-    در نوشتن مقدمه شما باید رفرنس دهی کنید لذا تعادل را در استفاده از رفرنس های تخصصی و رفرنس هایی که جنبه عام تر دارند رعایت کنید تا خواننده بهتر متوجه موضوع شود.

منبع : مقدمه خوب برای پایان نامه

آغاز سئو سایت نمایندگی بوتان

آغاز سئو سایت نمایندگی بوتان توسط شرکت فست سئو با کلمات مربوط به نمایندگی تعمیر ماکروویو بوتان. بعد از گرفتن رتبه یک با کلمه تعمیر ماکروویو بوتان در سایت اصلی تصمیم گرفتیم تا سایت کاملا اختصاصی برای این موضوع طراحی کرده و بتوانیم رتبه بالایی در صفحه اول گوگل برای این موضوع دریافت کنیم. در حال حاضر طراحی این سایت به اتمام رسیده و سئوی سایت شروع شده است. امیدواریم بتوانیم رتبه قابل قبولی برای این وب سایت دریافت کنیم.

منبع : آغاز سئو سایت نمایندگی بوتان