sttoolearn

چیزی برای آموختن

sttoolearn

چیزی برای آموختن

بیمه مسافرتی پارسیان

شاید شما از جمله افرادی هستید که علاقه زیادی به سفر دارید و در طول یک سال به مناطق مختلفی سفر می کنید. یا این که شما فردی هستید که تصمیم گرفته اید قصد دارید یک سفر به خارج از کشور داشته باشید. در هر دو حالت باید در نظر داشت که در حین سفر ممکن است مشکلاتی از قبیل بیماری، ربوده شدن پول و وسایل و… رخ بدهد و در این زمان خسارت زیادی به شما وارد می شود. به ویژه این که اگر شما فردی باشید که این خسارات در خارج از کشور به شما وارد شده است در این صورت در کنار هزینه های بسیار سنگین برای اقامت کوتاه مدت در آن کشور و هزینه های خسارات وارده، استرس زیادی به شما وارد می گردد زیرا این مشکل رخ داده، در کشوری غریب برای شما پیش آمده است که همین امر باعث می شود نگرانی شما بیشتر شود زیرا کسی از اقوام در کنار شما وجود ندارد که شما را حمایت کند. در این زمان مهمترین عاملی که می تواند به شما کمک کند، بیمه مسافرتی است.

بیمه مسافرتی چیست

بیمه مسافرتی نوعی از انواعی بیمه است که از زمانی که سفر  خود را آغاز می کنید تا زمانی که مجددا به محل زندگی خود باز گردید، شما را حمایت می کند لذا در سفرهای خارج از کشور نقش بسیار مهمی دارد. برای مثال شما در خارج از کشور در بدو ورود، وسایل و مدارک خود را گم می کنید. در این صورت هیچ هتلی به شما محل اقامت نمی دهد. حال اگر شما بیمه مسافرتی را داشته باشید، بیمه گر موظف است با کشور مورد نظر مکاتبه کند تا زمان برنامه ریزی برای بازگشت شما، به شما محل اقامت دهد و در اسرع وقت با حمایت شرکت بیمه گر به کشور باز گردید. اما نکته مهم این است که شما باید بیمه مسافرتی را از شرکتی انتخاب نمایید که به شما امنیت بیشتری بدهد که در این راستا، می توان به بیمه مسافرتی پارسیان اشاره نمود.

چرا بیمه مسافرتی پارسیان؟

شاید این سوال برای شما پیش بیاید که چرا در انتخاب نوع شرکت بیمه گر برای بیمه مسافرتی، ما بیمه پارسیان را معرفی نمودیم. علت این امر را در دو ویژگی مهم این شرکت بیان می کنیم:

۱-    بیمه مسافرتی پارسیان دارای خدمات اینترنتی و آنلاین است و همین امر سبب می شود که به محض بروز مشکل در کشور خارجی و یا در هر سفر دیگر، شما می توانید به کارشناسان بیمه پارسیان دسترسی داشته باشید.

۲-    ویژگی مهم بیمه مسافرتی پارسیان این است که سریعا اقدامات لازم جهت جبران خسارات را انجام می دهند و هزینه خسارات را متناسب با آن چه در قرارداد تنظیم شده است، پرداخت می کنند.

منبع : بیمه مسافرتی پارسیان

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.