sttoolearn

چیزی برای آموختن

sttoolearn

چیزی برای آموختن

روش های جلوگیری از کاهش بازدید سایت

مهره اصلی برد یک سایت در مقابل سایت های رقبا، جذب بیشتر کاربر است. در واقع ان چه که تعیین می کند، گوگل چگونه درباره رنکینگ سایت شما قضاوت کند، تعداد کاربران ثابت سایت است و لذا تمام اقدامات برای سئو سایت، باید برای افزایش بازدید و ترافیک سایت صورت گیرد. اما در این میان شما نه تنها باید به فکر افزایش بازدید باشید بلکه باید از افت بازدید هم جلوگیری کنید برای این منظور روش های مختلفی وجود دارد:

۱-     تنوع در لینک های ورودی را در نظر بگیرید.

لینک های ورودی، به لینک هایی گفته می شود که ارتباط بین یک سایت با سایت های دیگر را فراهم می کند. برای گرفتن لینک ورودی، از سایت های معتبر و متنوع استفاده کنید تا هم بازدید سایت شما بالا برود و هم از افت بازدید جلوگیری کنید. زمانی که با سایت های مختلف در ارتباط باشید، مسلما شانس دیده شدن سایت شما بیشتر خواهد شد.

۲-   وضعیت لینک های ورودی را بررسی کنید.

از هر سایتی که لینک ورودی گرفته اید، باید هر از چند گاهی لینک ها را چک کنید که اگر لینک ها خراب شده اند سریعا مشکل را بر طرف کنید زیرا در این صورت خواهید دید که پس از مدتی کاربران افت خواهند کرد.

۳- بر روی تولید محتوای سایت تمرکز کنید.

عنصر اصلی در هر سایتی، کاربران ثابت آن سایت هستند یعنی کاربرانی که در یک بازه زمانی منظم به سایت شما سر می زند تا ملاحظه کند ایا مطالب جدید در سایت قرار گرفته است یا نه لذا اگر به روز رسنی سایت شما دیر به دیر صورت گیرد و یا کم کم کیفیت محتوای سایت شما افت کند، کاربرها دل زده شده و سایت شما را کنار خواهند گذاشت.

۴- تبلیغات سایت خود را منطقی انجام دهید.

اگر تمام سایت شما از تبلیغات پر شود، کاربر حس می کند که شما قصد دارید به هر قیمت محصول خود را به فروش برسانید و چون محصولتان کم کیفیت است مجبور هستید تبلیغ زیاد داشته باشید و در نتیجه این امر سبب کلافه شدن کاربرد و خروج ان از سایت می شود لذا تبلیغات را متعادل و به بهترین شکل ممکن انجام دهید.

۵-  به کامنت های کاربران اهمیت بدهید.

زمانی که کاربر برای محتوای شما کامنت می گذارد، از شما انتظار دارد در اسرع وقت به او پاسخ داده شود لذا به این مسئله اهمیت دهید و یک نفر در سایت مسول پاسخگویی به کامنت ها باشد زیرا این مسئله بسیار مهم است زمانی که به کامنت کاربر پاسخ داده نشود کاربر حس می کند شما وجود او را فقط برای افزایش ترافیک می خواهید و در نتیجه سایت را ترک می کند.

منبع : روش های جلوگیری از کاهش بازدید سایت

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.