sttoolearn

چیزی برای آموختن

sttoolearn

چیزی برای آموختن

ایده های طلایی بازاریابی بیمه

بیمه یکی از مهمترین مسائلی است که در هر جامعه و من جمله در کشور ما نیز به آن نیاز است و به همین دلیل همه افراد متناسب با موقعیت شغلی و زندگی خود، بهتر است از بیمه های مورد نیاز خود استفاده نمایند تا در زمان بروز خسارت از خدمات بیمه برخوردار شوند. اما از آنجایی که بیمه نوعی سرمایه گذاری برای آینده است لذا افراد در زمان خرید، مردد می شوند و در اینجا است که مهارت کارشناس فروش به کار می آید که چه اندازه در متقاعد نمودن مشتری و جلب وی به عنوان خریدار مهارت دارد. برای این منظور، ما ایده هایی را به شما پیشنهاد می کنیم که در بازاریابی و فروش بیمه بسیار مفید خواهند بود:

۱-     تخصصی عمل نمایید.

بیمه دارای انواع مختلفی است لذا توصیه می کنیم که در مورد یک بیمه تخصص پیدا کنید و فعالیت های خود را بر روی آن بیمه متمرکز نمایید. زیرا اکثر شرکت ها، اماکن اداری و… در زمان خرید بیمه، تمایل دارند که با کارشناس متخصص آن بیمه مشورت نموده و وارد خرید شوند. در این صورت شما اطلاعات بسیار کاملی در مورد بیمه خاص خود خواهید داشت.

۲-    به جای ویژگی های بیمه، بر روی منافع آن مانور دهید.

اشتباهی که برخی از کارشناسان فروش مرتکب می شوند این است که در زمان مشاوره به مشتری برای فروش بیمه، وقت زیادی را برای بیان ویژگی های بیمه سپری می کنند و بر روی منافع زیاد تمرکز نمی کنند. در صورتی که بیان ویژگی ها، تخصصی است و در حوصله مشتری نمی گنجد. او دوست دارد که بیشتر در مورد منافع بیمه مورد نظر بداند پس سعی کنید منافع بیمه را به صورت جذاب برای مشتری توضیح دهید و از بیان ویژگی ها در زمان طولانی خودداری کنید.

۳- فردی اجتماعی تر باشید.

بیمه یکی از مشاغلی است که برای موفقیت، به حمایت مردم نیاز دارد به عبارت دیگر اگر مردم نباشند، سریعا شکست خواهد خورد. لذا با مردم در تعامل باشید. وارد شبکه های اجتماعی شوید و از بیمه خود تبلیغ کنید. با شرکت ها، ادارات و تمام ارگان های جامعه در ارتباط بوده و ارتباط خود را با مشتریان سابق خود و همچنین برای مشتریان که هنوز تصمیم قطعی برای خرید بیمه از شما را نگرفته اند، حفظ کنید.

۴-  تبلیغات، یک مهره اصلی در برد است.

شما باید یک پکیج کامل از تمامی خدمات که شرکت بیمه شما برای بیمه گذاران ارائه می کند، آماده نموده و زمانی که مشتری به سراغ شما می آید این پکیج را به او هدیه کنید. مهم نیست که از بیمه شما خرید می کند یا خیر. شما عمل خود را انجام دهید زیرا همین پکیج بعدا می تواند تصمیم مشتری را عوض نموده و مجددا به شما مراجعه کند و حتی در میان دوستان خود، از شما تبلیغ نماید.

حتما بخوانید :

منبع :ایده های طلایی بازاریابی بیمه

سرقت علمی ادبی پایان نامه یک تقلب دانشگاهی

شاید برای شما هم جالب باشد که در زمینه های علمی هم تخلفاتی وجود دارد که یکی از آن ها که ساده ترین فرم آن است، سرقت علمی ادبی پایان نامه است. البته گاهی اوقات فرد بدون دانستن قوانین، ناخواسته مرتکب به تخلف می شود و بعدا به اشتباه خود پی می برد.

سرقت علمی ادبی چیست

منظور از این نوع تخلف این است که فردی از نتایج تحقیقات، ایده ها و نظریه های دیگران استفاده می کند و آن ها را به نام خود ثبت می کند. در واقع باعث گمراه شدن خواننده می شود زیرا باعث می شود که اگر از مالک حقیقی این نتایج و نظریه ها با خبر نشود و اگر هم به اسم آن شخص برخورد کند، شک کند که این مطالب دقیقا به کدام یک از این افراد تعلق دارد.

انواع سرقت علمی ادبی

براساس میزان تقلبی که از اطلاعات و منابع علمی دیگران انجام می گیرد، سرقت های علمی _ ادبی به دو دسته تقسیم می شوند:

۱-     سرقت علمی _ ادبی کلان (عمده)

در این روش، فرد متخلف، تمام کار علمی دیگری را به نام خود ثبت می کند همانند ثبت مقاله، پایان نامه دانشجویی و… .

۲-    سرقت علمی _ ادبی خرد (جزئی)

در این حالت، فرد بخشی از اطلاعات دیگری را در تحقیق علمی خود ثبت می کند همانند استفاده از ایده ها، نظریه ها و یا اصطلاحات دیگران. علت این تخلفات این است که برای مثال فرد در زمان نوشتن مقاله یا پایان نامه خود، دچار ضعف علمی است و برای تکمیل کار خود، به تقلب از منابع علمی دیگران روی می آورد.

روش های جلوگیری از سرقت علمی ادبی

اما همان گونه که در ابتدا بیان کردیم، گاهی اوقات افراد ناخواسته مرتکب تخلف می شوند و این به دلیل نداشتن اطلاعات کافی در زماننگارش پایان نامه و مقالات است. اگر از انواع تخلفات با خبر باشند، مسلما مرتکب ان ها نمی شوند. بنابراین روش های جلوگیری از سرقت علمی  ادبی در نگارش پایان نامه عبارتند از:

۱-    اگر در پایان نامه خود از نظریه ها، فرضیات، نتایج و ایده های دیگران استفاده می کنید، باید به حالت نقل قول آن ها را بیان کنید و رفرنس دهی کنید تا خواننده بتواند به مرجع اصلی آن ها دسترسی داشته باشد.

۲-    در نقل قول، نباید زیاده روی نمود به این معنا که پشت سر هم نقل قول نکنید.

۳-    اگر کار شما گروهی انجام شده است، باید حق مطلب را رعایت نموده و اسامی تمامی افراد ذکر شود.

۴-    بیشتر سرقت های علمی ادبی در پایان نامه ها که ناخواسته صورت می گیرد، استفاده از اصطلاحات دیگران بدون قید نام صاحب اصطلاح است. در صورتی که از اصطلاحی استفاده می کنید که به شخص خاصی تعلق دارد، باید در پاورقی آن را توضیح داده و مشخصات کامل صاحب آن را ذکر کنید.

حتما بخوانید :

منبع : سرقت علمی ادبی پایان نامه یک تقلب دانشگاهی

باورهای غلط درباره مترجمی

زمانی که بحث از ترجمه یک متن به میان می اید، اولین چیزی که به ذهن ما می رسد این است که ترجمه به معنی تغییر زبان یک متن است. اما این نگرش، ساده ترین نگرشی است که هر فرد می تواند داشته باشد. در واقع هدف اصلی ترجمه، این است که انسان ها از هر زبانی بتوانند از یافته های علمی، فرهنگ و اداب و رسوم و همچنین ادبیات سایر کشورها با خبر شده و با هم ارتباط برقرار کنند لذا وظیفه خطیری بر عهده مترجم است زیرا به نوعی، مترجم زنجیره این ارتباط است و هر گونه خللی در این زنجیر، سبب خدشه دار شدن ارتباط می گردد. به همین دلیل است که همیشه توصیه می کنیم ترجمه متون را نباید بر عهده هر تازه وارد گذاشت. بلکه مترجم باید مهارت های زیادی در زمینه ترجمه داشته باشد و به عبارتی مترجم یک هنرمند است هنرمندی که با تغییر زبان به بهترین شکل، مفاهیم را انتقال می دهد.

متاسفانه علی رغم اهمیت زیادی که در کار ترجمه وجود دارد، هنوز باورهای غلطی در این زمینه پا برجاست که سبب می شود به جای پیشرفت فرایند ترجمه، مدام به فکر بر طرف نمودن نواقص باشیم. برخی از این باورهای غلط عبارتند از:

۱-    برخی افراد گمان می کنند که اگر یک دوره کوتاه کلاس های زبان را سپری کنند، به یک مترجم حرفه ای تبدیل شده اند و در نتیجه به خود اجازه می دهند در هر زمینه ای وارد شوند.

۲-    باور این که مترجم به هیچ عنوان به دیکشنری و نرم افزارهای مختص ترجمه نیاز ندارد، یک باور کاملا غلط است.

۳-    حتی دیده شده است که فردی قبلا تنها تایپ متون خارجی را انجام داده است و حال با اعتماد به نفس بالا، به سمت ترجمه هم می رود در صورتی که این دو مقوله ارتباطی به هم ندارند.

۴-    این تصور اشتباه است که یک مترجم پس از اتمام ترجمه، کار خود را تمام شده بداند در صورتی که عملیات ویراستاری متن ترجمه شده و غلط گیری ان نیز بر عهده مترجم است.

۵-    مهمترین باور غلط توسط مترجمین این است که گمان می کنند کار ترجمه به حدی راحت است که یک حجم زیادی از متن را می توانند در مدت ۴-۳ روز ترجمه کنند و این باور، کاملا غیر منطقی است. جالب است بدانید که همان متن یا کتاب در زمان نگارش توسط نویسندگان، چندین ماه زمان برده است پس چگونه می توان در چند روز آن را ترجمه نمود؟

منبع : باورهای غلط درباره مترجمی

بررسی روش های رایگان برای سئو سایت

مهمترین اصل که هر وبمستر باید در سئو سایت خود رعایت کند این است که از روش های قانونی سئو که براساس فاکتورهای مورد تایید گوگل تنظیم شده است، عمل نماید. در این میان برخی از روش ها هزینه بردار هستند همانند خرید تبلیغات، خرید بک لینک (البته با رعایت نکات مهم در خرید بک لینک ) و… ولی برخی دیگر از روش های سئو سایت، رایگان هستند و در نیتجه هر وبسمتر، تا جایی که مجبور نشود، اقدام به استفاده از روش های هزینه بردار نمی کند. در این مقاله بهترین و مهمترین روش های رایگان سئو برای سئو سایت را توضیح خواهیم داد ممکن است این روش ها زمان بر باشند ولی قطعا تاثیرات ماندگار دارند:

۱-     تولید محتوای با کیفیت و به روز

این روش بهترین و موفقیت امیز روش برای افزایش رنکینگ سایت است. در زمینه تولید محتوا، به دو مورد توجه داشته باشید:

  • مقالات شما باید بکر و تازه باشند به گونه ای که کاربر مطالبی را که از مقالات شما به دست می اورد، در سایت دیگر پیدا نکند.
  • به روز رسانی مقالات باید در بازه زمانی کوتاه صورت گیرده به گونه ای که هر هفته  بین ۳-۲ مقاله بر روی سایت بارگذاری کنید تا کاربر بداند که هر هفته شما مطالب جدید برای ارائه دارید.

۲-   در نوشتن مطالب، از کلمات کلیدی مناسب استفاده کنید.

گوگل، در بررسی مقالات، براساس کاربرد کلمات کلیدی مورد تایید خود در آن مقاله، رنکینگ آن سایت را انجام می دهد. از انجایی که تاثیر کلمات کلیدی به شدت در رتبه بندی سایت بالا است لذا قبل از نوشتن مقالات، لیست کلمات کلیدی مورد تایید گوگل را به دست بیاورید.

۳- در شبکه های اجتماعی فعالیت داشته باشید.

زمانی که شما در شبکه های اجتماعی فعالیت دارید، هزینه ای صرف نکرده اید ولی در عوض با گذاشتن همان مطالب سایت در شبکه یا اشتراک گذاری مطالب جدید مرتبط با سایت و همچنین فراهم نمودن شرایطی برای بحث با کاربران، افراد زیادی را به سمت سایت خود جلب می کنید.

۴- با سایت رقبای خود تبادل لینک کنید.

زمانی که شما با سایت های مرتبط خود تبادل لینک انجام دهید، هر دو از وجود هم منفعت می برید در نتیجه هیچکدام نیازی به پرداخت هزینه ندارید. البته توجه داشته باشید که با سایت هایی تبادل لینک انجام دهید که از نظر گوگل اعتبار بالایی دارد و سبب افت رتبه سایت شما نمی شود.

منبع : بررسی روش های رایگان برای سئو سایت