sttoolearn

چیزی برای آموختن

sttoolearn

چیزی برای آموختن

بررسی روش های رایگان برای سئو سایت

مهمترین اصل که هر وبمستر باید در سئو سایت خود رعایت کند این است که از روش های قانونی سئو که براساس فاکتورهای مورد تایید گوگل تنظیم شده است، عمل نماید. در این میان برخی از روش ها هزینه بردار هستند همانند خرید تبلیغات، خرید بک لینک (البته با رعایت نکات مهم در خرید بک لینک ) و… ولی برخی دیگر از روش های سئو سایت، رایگان هستند و در نیتجه هر وبسمتر، تا جایی که مجبور نشود، اقدام به استفاده از روش های هزینه بردار نمی کند. در این مقاله بهترین و مهمترین روش های رایگان سئو برای سئو سایت را توضیح خواهیم داد ممکن است این روش ها زمان بر باشند ولی قطعا تاثیرات ماندگار دارند:

۱-     تولید محتوای با کیفیت و به روز

این روش بهترین و موفقیت امیز روش برای افزایش رنکینگ سایت است. در زمینه تولید محتوا، به دو مورد توجه داشته باشید:

  • مقالات شما باید بکر و تازه باشند به گونه ای که کاربر مطالبی را که از مقالات شما به دست می اورد، در سایت دیگر پیدا نکند.
  • به روز رسانی مقالات باید در بازه زمانی کوتاه صورت گیرده به گونه ای که هر هفته  بین ۳-۲ مقاله بر روی سایت بارگذاری کنید تا کاربر بداند که هر هفته شما مطالب جدید برای ارائه دارید.

۲-   در نوشتن مطالب، از کلمات کلیدی مناسب استفاده کنید.

گوگل، در بررسی مقالات، براساس کاربرد کلمات کلیدی مورد تایید خود در آن مقاله، رنکینگ آن سایت را انجام می دهد. از انجایی که تاثیر کلمات کلیدی به شدت در رتبه بندی سایت بالا است لذا قبل از نوشتن مقالات، لیست کلمات کلیدی مورد تایید گوگل را به دست بیاورید.

۳- در شبکه های اجتماعی فعالیت داشته باشید.

زمانی که شما در شبکه های اجتماعی فعالیت دارید، هزینه ای صرف نکرده اید ولی در عوض با گذاشتن همان مطالب سایت در شبکه یا اشتراک گذاری مطالب جدید مرتبط با سایت و همچنین فراهم نمودن شرایطی برای بحث با کاربران، افراد زیادی را به سمت سایت خود جلب می کنید.

۴- با سایت رقبای خود تبادل لینک کنید.

زمانی که شما با سایت های مرتبط خود تبادل لینک انجام دهید، هر دو از وجود هم منفعت می برید در نتیجه هیچکدام نیازی به پرداخت هزینه ندارید. البته توجه داشته باشید که با سایت هایی تبادل لینک انجام دهید که از نظر گوگل اعتبار بالایی دارد و سبب افت رتبه سایت شما نمی شود.

منبع : بررسی روش های رایگان برای سئو سایت

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.