sttoolearn

چیزی برای آموختن

sttoolearn

چیزی برای آموختن

انتخاب تکنولوژی VMware جهت مجازی سازی سرور نسبت به دیگر شرکت ها

انتخاب تکنولوژی VMware جهت مجازی سازی سرور نسبت به دیگر شرکت ها به علت سهولت بسیار در استفاده از آن و عدم نیاز به پرداخت وجه بابت لایسنس استفاده از آن میباشد.  
توجه داشته باشید که مبالغی که برای لایسنس VMware پرداخت میشود بابت استفاده از برنامه نبوده و صرفا بابت پشتیبانی یکساله از برنامه میباشد که حتی در صورت پرداخت بابت لایسنس آن ، چنانچه مشکلی پیش بیاید و نیاز به پشتیبانی از سوی کمپانی VMware داشته باشید، این کمپانی به دلیل تحریم های بین المللی علیه ایران، به ایران سرویس نمیدهد، پس لطفا همانند اکثر مجموعه هایی که با این ذهینت که لایسنس خریده اند که از نرم افزار کرک شده استفاده نکنند، شما نیز دچار اشتباه نشوید، VMware برای استفاده رایگان میباشد.
انعطاف پذیری و انتخاب پذیری بخش مهم این تکنولوژی می باشد که آن را از سایر تولیدات جهت مجازی سازی مجزا می کند. برنامه های مهم و حیاتی جهت هر کسب و کار از بخشی به بخش دیگر و از صنعتی به صنت دیگر متفاوت در هر کمپانی متفاوت است. برنامه ها از جانب تولید کنندگان مستقل نرم افزاری مثل Symantec, sap, Microsoft و دیگر ارائه کنندگان تکنولوژی تخصصی مانند epic در قسمت بهداشت و سلامت و یا Epicor در قسمت خرده فروشان می توان اشاره کرد. رویکرد عملیاتی تکنولوژی VMware جهت مجازی سازی سرور سبب انعطاف پذیری و انتخاب پذیری بهتر سخت افزارها و اجزای برنامه ها جهت کاربران می باشد که با بهترین شکل ممکن می تواند نیاز های آن ها را برطرف نماید.
تکنولوژی VMware یک رویکرد کلی را جهت مقدار بار کاری خود در بخش های مختلف مجازی سازی سرور در نظر دارد، در واقع کاربرد بالا به صورت یکپارچه سازی بدون تحمیل بار کاری زیاد را ایجاد می کند. بنابراین با استفاده از این بخش به جای نگهداری و مدیریت چندین siloo می توان یک پلتفرم را جهت پشتیبانی تمامی برنامه های مهم و اصلی در کسب و کار را ارائه داد.

علت انتخاب تکنولوژی VMware جهت مجازی سازی سرور در برابر دیگر فناوری ها

علت انتخاب تکنولوژی VMware در برابر دیگر فناوری ها چیست؟ تکنولوژی VMware در مجموعه وسیعی از محیط آی تی قرار دارد. در این بخش vSphere از سیستم عامل های بیشتری به شکلguest در مقایسه با دیگر محصولات مجازی سازی سرور دیگر شرکت ها از جمله Microsoft و citrixx پشتیبانی می نماید. در واقع این فناوری از نسخه های بیشتری از ویندوز نسبت به دیگر محصولات مجازی سازی Microsoft پشتیبانی می نماید.
VSphere بر روی تعداد زیادی از مدل های گوناگون زیادی سرور حدود ۱۵۰۰ مدل جهت پشتیبانی بسیار وسیع سخت افزاری مورد تایید است و در واقع بیش از دو هزار ارائه کننده نرم افزار از سه هزار و ششصد برنامه اجرایی در پلتفرم به شکل مستقیم پشتیبانی می نماید.
هر روزه بر تعداد ارائه دهندگان نرم افزارهای مستقل که به تست نرم افزارهای خود بر روی VMware می پردازند، افزون می گردد حتی برخی از آن ها قبل از این که به بازار عرضه شوند در این بخش تست می شوند. از جمله مشتریان این شرکت ها می توان به شرکت های بزرگ و مهم در تولید نرم افزار اشاره کرد که برنامه های خود را در محیط VMware و یا با استفاده از آن اجرا می کنند. می توان از نمونه های این شرکت ها به adope.IBM.Apple,juniper networks. Avaya. Dell. Hp.sap.EMC.TIBCO و… اشاره کرد.


منبع: انتخاب تکنولوژی VMware جهت مجازی سازی سرور نسبت به دیگر شرکت ها

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.