sttoolearn

چیزی برای آموختن

sttoolearn

چیزی برای آموختن

بررسی تفاوت های یو پی اس آنلاین و آفلاین

اگر کمی با مفهوم یو پی اس آشنا باشید احتمالا نام یو پی اس آفلاین و یو پی اس آنلاین را شنیده اید. یو پی اس ها انواع مختلفی دارند و نمونه های آفلاین یا آماده به کار و نمونه های آنلاین از مشهور ترین انواع یو پی اس هستند. یو پی اس های آنلاینعمدتا هزینه های بیش تری دارند و برای تجهیزات حساس تر و بزرگ تر به کار می روند؛ این در حالی است که یو پی اس آفلاین از نظر اندازه و حتی کارایی نسبت به آنلاین کاملا متفاوت است.  مطالعه بررسی تفاوت های یو پی اس آنلاین و آفلاین به آن دسته از افرادی که برای انتخاب بهترین یو پی اس جهت محافظت از تاسیسات خود بر سر دو راهی مانده اند توصیه می کنیم.

  

نقد و بررسی تفاوت های یو پی اس آنلاین و آفلاین

مقایسه عملکرد یو پی اس آفلاین و آنلاین
By pass مهم ترین بخش در یو پی اس آفلاین می باشد. در یو پی اس آفلاین زمانی که وضعیت از حالت نرمال خارج شود انرژی از این قسمت عبور می کند و برای تبدیل به نوع متناوب وارد اینورتر خواهد شد. این در حالی است که در یو پی اس آنلاین برق در هر شرایط در باتری ذخیره شده، تبدیل می شود و بلافاصله در اختیار تجهیزات قرار می گیرد. اصل تفاوت های یو پی اس آنلاین و آفلاین در همین عملکرد می باشد.
مقایسه هزینه های یو پی اس آفلاین و آنلاین
از نظر هزینه یو پی اس آفلاین نسبت به آنلاین ارزان تر است؛ چرا که حسایت و کاربرد آن متفاوت است
مقایسه قابلیت های یو پی اس آفلاین و آنلاین
این یو پی اس ها محدوده بیش تری برای تحمل ولتاژ شهری دارند و با قابلیت های پیشرفته خود قادر هستند بار بیش تری را متحمل شوند. همین تفاوت یو پی اس آنلاین و آفلاین سبب شده است تا یو پی اس آنلاین در تجهیزات حساس تر نظیر دیتا سنتر و لوازم پزشکی به کار گرفته شود.

منبع : بررسی تفاوت های یو پی اس آنلاین و آفلاین


باتری یو پی اس   فروش باتری یو پی اس    یو پی اس   قیمت باتری یو پی اس   استابلایزر

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.