sttoolearn

چیزی برای آموختن

sttoolearn

چیزی برای آموختن

لایه بندی ها در طراحی بروشور سه لت

در طراحی بروشور سه لت همواره باید به یک نکته اساسی دقت داشت: محتوا تا حد امکان برای لایه بندی مناسب باید مختصر باشد.
این که مطالب به صورت کوتاه و مفید در طراحی بروشور سه لت درج شوند منطقی به نظر می رسد. چراکه امروزه بهتر است مهم ترین موضوعات را در کوتاه ترین کلمات با توجه به محدودیت وقت افراد خلاصه کنیم. لایه بندی طراحی بروشور سه لت مهم ترین بخش در طراحی است. نه تنها شکل و فرم کاغذ، کاور و فونتی که استفاده می کنید، بلکه محتوا نیز در لایه بندی مناسب بروشور سه لت تاثیر گذار است. بهتر است مقصود را به صورت روشن به مشتری منتقل کرد. لذا از درج کلمات اختصاری و مبهم باید خودداری کرد و به کیفیت لایه بندی ها در طراحی بروشور سه لت بیش تر اهمیت داد. مطالعه این مطلب راهنمای خوبی در این زمینه خواهد بود.

لایه بندی ها در طراحی بروشور سه لت

لایه بندی ها در طراحی بروشور سه لت

آشنایی بیش تر با لایه بندی ها در طراحی بروشور سه لت

در طراحی بروشور سه لت بخش های زیر مهم ترین و تاثیرگذارترین قسمت ها هستند:
جلد در طراحی بروشور
جلد یا کاور پوششی است که باید در عین جذابیت مقاوم باشد.اغلب شرکت ها به درج لوگو و تگ لاین نام شرکت در کاور طراحی بروشور بسنده می کنند؛ اما برخی سعی دارند مطالبی را در کاور بالت بندی کنند. دقت داشته باشید فضای کاور در طراحی بروشور محدود است.
پشت جلد در طراحی بروشور
در پشت جلد طراحی بروشور تنها باید اطلاعات تماس درج شود. اگر بخواهید محتوا را کش بدهید و آن را به پشت جلد برسانید احتمالا از بخشی از اهداف خود باز می مانید؛ چرا که این بخش در طراحی بروشور معمولا توسط خواننده نادیده گرفته می شود.
پنل جلویی محتوا در طراحی بروشور
این قسمت اولین بخش بعد از کاور است. پیشنهاد می کنیم مهم ترین دلایلی که باید مشتریان شما را به واسطه آن ها انتخاب کنند را در لایه بندی ها در طراحی بروشور سه لت در پنل جلویی محتوا درج کنید.


منبع: لایه بندی ها در طراحی بروشور سه لت

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.