sttoolearn

چیزی برای آموختن

sttoolearn

چیزی برای آموختن

نکات الهام بخش برای آغاز طراحی بروشور

بروشور مجموعه ای حاوی اطلاعات کاربردی است که به شکل های مختلف و طرح های گرافیکی متنوعی قابل طراحی و عرضه است. شاید در نگاه اول طراحی بروشور ساده باشد؛ اما بروشور نیز مشابه با کاتالوگ، کارت ویزیت و سایر ابزارهایی که معرف یک گروه فعال و شرکت معتبر در کسب و کار هستند مهم است و هر چه قدر خلاقانه تر و خاص تر طراحی شود معرفی نامه بهتری برای آن شرکت خواهد بود.
آغاز طراحی بروشور مهم ترین گام ها در شکل گیری طراحی برتر است. پیش از این که کار طراحی بروشور را آغاز کنیم بهتر است با چند نکته ساده اما الهام بخش برای آغاز طراحی بروشور درصد موفقیت و بازدهی کار خود را در آینده بالا ببریم.

آموزش نکات الهام بخش برای آغاز طراحی بروشور  

پیش از هرچیز به کاربرد در طراحی بروشور دقت کنید
یک کتاب حاوی مطالب متعددی است؛ اما همیشه تمام قسمت های آن برای خوانندگان کاربردی نیست. بهتر است پیش از اقدام به طراحی بروشور به کاربرد آن دقت شود. با توجه به این که در بروشور فضای کمتری در اختیار داریم این اوج هنر متخصصین در طراحی بروشور است که بتوانند با کمترین فضا بیشترین تاثیر را روی خوانندگان بگذارند.
استفاده از شکل ها را در برنامه طراحی بروشور قرار دهید
اشکال هندسی همیشه تاثیر بیش تری روی خواننده می گذارند. اگر از حالت کلیشه ای در طراحی بروشور خارج شویم می توانیم پیام های خود را بهتر به مخاطب القا کنیم. گاهی می توان با این اشکال نگاهی سه بعدی را در طراحی بروشور برای خوانندگان ایجاد کرد.
اصول ثابت را در طراحی بروشور در نظر داشته باشید
خلاقیت و ایجاد نوآوری در طراحی بروشور نباید باعث شود اصول اصلی را زیرپا بگذارید. به عنوان مثال نباید برای نوآوری بروشور را در مرکز محدود کنیم. همواره حالت خطیبروشور را حفظ کنید و با به کارگیری نکات الهام بخش برای آغاز طراحی بروشور پیشرو باشید!

منبع: نکات الهام بخش برای آغاز طراحی بروشور

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.