sttoolearn

چیزی برای آموختن

sttoolearn

چیزی برای آموختن

یو پی اس به عنوان یک منبع تغذیه


یو پی اس را نیز می توان به عنوان یک منبع تغذیه محسوب کرد. در برخی از وقایع آب و هوایی مثل رعد و برق و… با قطع ناگهانی برق و یا ایجاد اتصالات کوتاه و دیگر مسائل که در بخش جریان ورودی برق جهت رایانه ها، سیستم های اتوماتیک و سخت  افزاری ایجاد می شود بر روی این سیستم ها اثر منفی گذاشته و باعث خرابی و در برخی موارد از کار افتادن دائمی آن ها می شود. بنابراین تمامی سیستم های حساسی که به نوعی به بخش سیستم برقی جهت کار کردن نیازمند هستند و بیشتر در معرض مشکلات این دست قرار دارند برای از بین بردن اینن مشکلات می توانند از یو پی اس به عنوان یک منبع تغذیه استفاده نمایند.
یو پی اس دستگاهی الکترونیکی می باشد که به منظور تامین برق به شکل متداول و مداوم انرژی جهت دستگاه های برقی که به اختلالات موجود در شبکه و هم چنین قطع برق حساس هستند بکار برده می شود. این دستگاه جز مجموعه های کامپیوتری، مخابراتی و غیره نیز محسوب می شود. سیستم یو پی اس علاوه بر این که به عنوان یک منبع تغذیه عمل می کند می تواند جهت یک بخش محافظتی از وسایل الکتریکی در برابر نوسانات و اختلالات برقی محافظت نماید و از تعمیرات و یا خرابی احتمالی آن ها جلوگیری نماید. یو پی اس جهت محافظت از تجهیزات الکتریکی حساس، جریان برق مناسبی را ایجاد کرده و سبب تقویب برق برای آن ها می گردد و به آنلاین ماندن برنامه ها کمک زیادی می کند.

منبع: یو پی اس به عنوان یک منبع تغذیه  

یو پی اس منبع تغذیه مداوم و همیشگی و دیگر کاربردهای آن

یو پی اس را منبع تغذیه مداوم و همیشگی نیز می توان در نظر گرفت. کاهش و یا افزایش ولتاژ برق از دیگر مشکلات رایج ایجاد شده بر روی شبکه های برق شهری می باشد و برای محافظت از این نوسانات به سیستم منبع تغذیه ای نیاز می باشد که توقف نداشته باشد و تا حد مورد نیاز دقیق بوده و ولتاژ و فرکانس ثابت و قابل اطمینان را تامین نماید.
از دیگر کاربردهای یو پی اس می توان به مواردی هم چون محافظت دستگاه در برابر ولتاژهای ناگهانی و ثابت نگه داشتن ثبات جریان می گردد. در زمان قطع و نوسانات ولتاژ، عملیات بدون توقف برق را ایجاد می کند. زمان کافی جهت اپراتور ایجاد نموده تا  اطلاعات را ذخیره کردهه و فایل های باز را بسته و سپس رایانه خاموش گردد. با عمل کردن به عنوان یک ژنراتور برق از سیستم های برقی پشتیبانی کرده و از قطعی های بلند مدت برق جلوگیری می نماید. با این وسیله می توان بسیاری از تجهیزات حساس به سیستم برقی مانند کامپیوتر های شخصی و صنعتی،، دستگاه¬های ذخیره اطلاعات، تلفن¬های الکتریکی، سیستم های امنیتی و کنترل اتوماتیک، تجهیزات حساس پزشکی و… را محافظت و پشتیبانی نمود.


  • ستابلایزر
  • قیمت باتری یو پی اس
  • یو پی اس
  • فروش باتری یو پی اس
  • باتری یو پی اس
  • ups
  • نظرات 0 + ارسال نظر
    امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.