sttoolearn

چیزی برای آموختن

sttoolearn

چیزی برای آموختن

راهنمای خرید بهترین باتری یو پی اس

شاید قطع و وصل شدن برق در یک روستا یا منطقه دور افتاده چندان مشکل ساز نباشد و اهمیتی نیز نداشته باشد. اما به خوبی می‌دانیم که در زندگی شهری و با توجه به رواج تکنولوژی در جای جای زندگی ما اوضاع خیلی فرق کرده است. اگر تکنولوژی در اختیار ما قرار گرفته است ما هم باید بستر لازم برای استفاده از آن را فراهم کنیم.

  کامپیوتر به کمک بشر شتافته است؛ اما اگر همین کامپیوتر به دلیل نوسانات برق خاموش شود و دیتا از بین روند می تواند به یک دستگاه دردسرساز تبدیل شود و آرزو می‌کنیم ای کاش اصلا سراغ کامپیوتر نیامده بودیم! این آه و افسوس‌ها تا چندی پیش میان کاربران متداول بود؛ تا این که منبع تغذیه بدون توقف یا باتری یو پی اس برای اولین بار معرفی شد و نیاز‌های انرژی رسانی مداوم در دستگاه‌های حساس را برطرف نمود.
جریانی که ضعیف می‌شود وارد باتری یو پی اس شده و توسط ترانسفورماتوری که داخل آن قرار دارد تقویت می‌شود. باتری یو پی اس جایگزین بی قید و شرط منبع انرژی اصلی می‌شود و حتی می‌تواند برای مدت خاصی انرژی رسانی را ادامه دهد. اما برای خرید بهترین باتری یو پی اس چه مشخصه‌هایی را باید در نظر داشت؟ از میان طیف گسترده ای از برند‌ها و محصولات رنگارنگی که در بازار وجود دارند چگونه می‌توان بهترین باتری یو پی اس را شناخت و برگزید؟
به همین منظور در بخش اول با بررسی زمان یا مدت بک آپ گیری جهت خرید بهترین باتری یو پی اس آشنا خواهید شد.

راهنمای کامل خرید باتری یو پی اس

همان طور که گفته شد بک آپ گیری یا Backup time یک فاکتور مهم در انتخاب باتری یو پی اس می‌باشد. در اغلب باتری‌های یو پی اس ساختار از این قرار است که برای مدت زمان ۵ تا ۱۵ دقیقه دستگاه می‌تواند انرژی مورد نیاز را از طریق درگاه‌های خروجی به وسایل منتقل نماید.
این زمان هر چند که خیلی کم به نظر می‌رسد اما برای خاموش کردن سیستم مناسب است و می‌توانید برای جلوگیری از نابود شدن دیتا و اطلاعات موجود حداقل سیستم را به صورت نرمال shutdown کنید.
این مدت زمان حتی برای خاموش کردن سایر دستگاه‌ها نیز مناسب است و مثلا می‌توانید در این زمان یخچال، ماشین لباسشویی و سایر وسایل ضروری منزل را از برق خارج کنید.
باتری‌های یو پی اس انواع و اقسام مختلفی دارند که قبلا هم به آن‌ها اشاره کرده بودیم. هر نوع باتری که خریداری کنید ظرفیت ویژه ای دارد که با توجه به همان ظرفیت قابلیت پرشدن و خالی شدن خواهد داشت.

منبع: راهنمای خرید بهترین باتری یو پی اس

  • ستابلایزر
  • قیمت باتری یو پی اس
  • یو پی اس
  • فروش باتری یو پی اس
  • باتری یو پی اس
  • ups
  • نظرات 0 + ارسال نظر
    امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.