sttoolearn

چیزی برای آموختن

sttoolearn

چیزی برای آموختن

نمایندگی تعمیر ساید بای ساید بکو

ساید بای ساید یکی از لوازم خانگی هایی است که با توجه به نیاز مشتری و جهت بهبود شرایط وی طراحی شده. ساید با ساید متشکل از یک یخچال و یک فریزر است که با طراحی مناسب در کنار یک دیگر جلوه زیبایی به محیط می بخشد. تولید کنندگان لوازم خانگی با توجه به استقبال مشتریان از ساید بای ساید اقدام به تولید و عرضه آن به بازار نمودند. شرکت بکو که یکی از تولید کنندگان لوازم خانگی در ترکیه است اقدام به تولید ساید بای ساید نمود. بر همین اساس تیم تعمیر لوازم خانگی Wefixit اقدام به ارایه خدمات تعمیرات ساید بای ساید بکو نمود. این تیم با سال ها تجربه در تعمیر لوازم خانگی و درک نگرانی مشتری از دردسر های تعمیر ساید بای ساید اقدام به ارایه سرویس تعمیر ساید بای ساید بکو در محل نمود. در ادامه به توضیح نحوه فعالیت این تیم خواهیم پرداخت.

شماره های مناطق سهروردی – مطهری – بهشتی – هفت تیر – کریمخان

۸۶۰۱۸۳۷۹ , ۸۸۱۰۹۴۵۴

شماره های مناطق منیریه – امیریه – جمهوری – آزادی – انقلاب – فردوسی – طالقانی – فلسطین

۶۶۴۷۹۵۴۰

نمایندگی تعمیر ماکروویو جنوب تهران

۶۶۴۷۹۰۴۰

شماره های مناطق سعادت آباد – شهرک غرب – بهرود – بوعلی – ایثارگران – فرحزاد

 ۲۲۱۷۵۱۰۸ , ۸۸۳۷۳۷۸۰ , ۲۲۰۹۷۷۱۷ , ۲۲۳۷۷۷۹۰

شماره های مناطق مرزداران – کاشانی – صادقیه – شهر زیبا – پونک – ایرانپارس – شهرک نفت – شاهین – چیتگر – شمران – دهکده – اکباتان – آپادانا – فردوس – نیایش – راه آهن – فراز – سیمون بولیوار – سردار جنگل – جنت آباد

۴۴۸۴۶۱۱۳ , ۴۴۲۷۹۱۸۶ , ۴۴۶۰۱۰۳۸ , ۴۴۴۰۱۸۱۱

شماره های مناطق یوسف آباد – گیشا – امیرآباد – جهان آرا – فاطمی – آل احمد – ستارخان

۸۸۰۴۶۹۹۵ , ۸۸۱۰۹۴۵۴ , ۸۸۳۷۳۷۸۰ , ۸۶۰۱۸۳۷۹

شماره های مناطق دروس – دولت – صدر – قلهک – اندرزگو – قیطریه – زعفرانیه – فرمانیه – ولنجک – اختیاریه – ظفر – ساغدوش – هروی – زرگنده – چیذر – پل رومی – داوودیه

۲۲۷۵۲۳۸۷ , ۲۲۹۱۳۶۲۳ , ۲۲۸۳۷۹۴۷ , ۲۲۳۷۷۷۹ , ۲۲۱۷۵۱۰۸

شماره های مناطق لویزان – مینی سیتی – اقدسیه – ازگل – آجودانیه – ارتش – زعفرانیه – سوهانک

۲۲۴۸۷۲۶۷

شماره های مناطق تجریش – دربند – پارک وی – درکه – ولنجک – زعفرانیه – ولی عصر

۲۲۸۳۷۹۴۷ , ۲۲۱۷۵۱۰۸ , ۲۲۷۵۲۳۸۷

شماره های مناطق جردن – گاندی – ملاصدرا – ونک – سئول – میرداماد – ظفر – شیخ بهائی – شیراز – ده ونک

۸۸۱۰۹۴۵۴ , ۸۶۰۱۸۳۷۹ , ۸۸۶۲۴۸۵۴ , ۸۸۰۴۶۹۹۵

شماره های مناطق نیاوران – شریعتی – پاسداران – خواجه عبداله – هروی – دارآباد – کاشانک – ساغدوش – جماران

۲۲۹۱۳۶۲۳ , ۲۲۷۵۲۳۸۷ , ۲۲۸۳۷۹۴۷

شماره های مناطق فرشته – الهیه

۲۲۰۹۷۷۱۷

شماره های مناطق مجیدیه – سیدخندان – بنی هاشم – سبلان – دماوند

۸۸۴۶۰۹۶۹ , ۲۲۳۷۷۷۹۰ , ۲۲۸۳۷۹۴۷ , ۸۸۶۲۴۸۵۴

شماره های مناطق رسالت – تهرانپارس – نارمک – تهران نو

۷۷۰۴۳۴۶۶

نمایندگی تعمیر ماکروویو کرج

۰۲۶۳۲۲۰۰۱۵۳

نمایندگی تعمیر ماکروویو شیراز

۰۹۱۷۹۱۷۶۴۰۴

چگونه نسبت به تعمیر ساید بای ساید بکو اقدام نماییم؟

همان طور که می دانید ساید بای ساید دارای یخچال و فریزر می باشد که در صورت بروز اختلال و از کار افتادن هریک مشکلات فراوانی برای مشتریان ایجاد می شود. فساد خوراکی ها و مواد غذایی موجود در آن ها موجب تحمیل ضرر و زیان به مشتری است. سوالی که بسیاری از مشتریان دارند این است که در صورت بروز خرابی چگونه نسبت به تعمیر ساید بای ساید بکو اقدام نماییم؟ پاسخ روشن است. تنها با در اختیار داشتن تلفن های تماس با تیمتعمیر لوازم خانگی قادر خواهید بود نسبت به استفاده از خدمات نوین و با کیفیت آن اقدام نمایید. پس از اولین تماس با تیم پشتیبانی فنی تعمیر لوازم خانگی نسبت به اعزام تعمیرکار متخصص تعمیر ساید بای ساید بکو به محل مشتری اقدام می گردد. تعمیر کار در اولین گام در خصوص عیب یابی ساید بای ساید بکو فعالیت های لازم را انجام داده و پس از مشخص شدن عیب آن، نسبت به تعمیر ساید بای ساید اقدام می نماید. لازم به ذکر است کلیه قطعاتی که طی این پروسه تعویض گردد از قطعات ارجینال جایگزین شده و مشتری هیچ نگرانی در این خصوص نخواهد داشت.
تیم تعمیر لوازم خانگی در کلیه ساعات شبانه روز و حتی روز های تعطیل آمادگی ارایه خدمات تعمیر ساید بای ساید بکو به مشتریان دارد. لذا مشتریان ضمن بهره مندی از انعطاف تیم Wefixitt در ارایه خدمات می توانند از نازل ترین تعرفه تعمیرات لوازم خانگی نیز استفاده نمایند. چرا که تعرفه تعمیر لوازم خانگی در این مجموعه با در نظر گیری قیمت های رقابتی تعیین شده و مشتریان پس از اعلام رضایت ۱۰۰۰% خود از تعمیرات نسبت به پرداخت مبلغتعمیر ساید بای ساید خود اقدام می نمایند.
شایان ذکر است با توجه به گستردگی فعالیت تیم تعمیر لوازم خانگی، این تیم خود را محدود به یک برند ننموده و به ارایه خدمات در سطح گسترده می پردازد. لذا Wefixitt دارای نمایندگی از هیچ برندی نمی باشد اما به صورت معتبر فعالیت می کند.

اگر دستگاه شما گارانتی دارد با نمایندگی رسمی تعمیر ساید بای ساید بکو تماس حاصل فرمائید

منبع: نمایندگی تعمیر ساید بای ساید بکو

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.