sttoolearn

چیزی برای آموختن

sttoolearn

چیزی برای آموختن

بیمه عمر و حوادث گروهی

با بیمه عمر و حوادث گروهی حادثه همیشه خبر می‌کند!

برای وقوع حادثه‌ای که هر لحظه در کمین جان و مال شما است آمادگی دارید؟ چه تمهیداتی برای مقابله با خسارات ناشی از آن اندیشیده‌اید؟ بلافاصله بعد از بروز حادثه این هزینه‌های درمان و جبران آسیب‌های جسمی تا خسارات فوت است که خود فرد یا اطرافیان او را درگیر می‌کند. حادثه در کشور حادثه‌خیر ما بیش از این که خود فرد حادثه‌دیده را تهدید کند خانواده او را در تگنا قرار می‌دهد. شما هم فقط با اندکی آینده‌نگری و بهره‌مندی ازبیمه عمر و حوادث گروهی پاسارگاد که مشابه بیمه عمر حادثه است می‌توانید در زمره کسانی باشید که بعد از بروز حادثه از جهت تامین هزینه‌های درمانی و جبران خسارات ذره‌ای نگرانی ندارند.

بیمه عمر حوادث گروهی هم دقیقا مشابه با بیمه عمر حادثه،  فوت یا از کارافتادگی را به هر دلیلی اعم از حادثه یا غیرحادثه را پوشش می‌دهد. این بیمه‌نامه مزایا خاصی نسبت به بیمه عمر حادثه دارد که در مجموع خرید آن را به صورت گروهی به صرفه‌تر می‌کند.

تماس سریع بیمه عمر

چرا بیمه عمر حوادث گروهی؟

پائین بودن نرخ حق بیمه بر اساس میانگین سنی کارکنان نسبت به نرخ حق بیمه مشابه همان سن در بیمه عمر حادثه انفرادی، یکسان بودن نرخ کلیه افرادی که قصد دارند تحت پوشش این بیمه قرار گیرند، قسط بندی سالانه حق بیمه برای خریداران و از همه مهم‌تر عدم انجام آزمایش‌های  پزشکی بیمه شدگان که روند دریافت خسارت را ساده‌تر می‌کند از جمله مزایا این طرح نسبت به بیمه عمر حادثه انفرادی پاسارگاد است.

چه کسانی و از چه شرایطی از این بیمه استفاده می‌کنند؟

حداکثر سن در بیمه حوادث گروهی ۷۵ سال است. بنابراین تمام شاغلین پیش از سن بازنشستگی می‌توانند از این بیمه به صورت گروهی بهره‌مند شوند. در بیمه عمر حوادث گروهی سرمایه هزینه پزشکی معادل ۱۰درصد سرمایه فوت است و نرخ حق بیمه بر اساس فعالیت شغلی بیمه‌گذار به صورت منعطف توسط شرکت بیمه پاسارگاد معین خواهد شد.

از همین حالا ارگان‌ها، سازمان‌ها و مراکز دولتی و غیردولتی می‌توانند کارکنان خود را با پوشش بیمه عمر حوادث گروهی تا پایان عمر بیمه کنند. دقت داشته باشید که حداقل تعداد بیمه نامه های عمر و حوادث گروهی ۲۰ نفر است و لازم است حداقل ۷۵ درصد کارکنان شما تحت پوشش بیمه عمر حوادث گروهی شرکت پاسارگاد قرار گیرند.

بیمه عمر و حوادث گروهی

بیمه عمر و حوادث گروهی

منبع : بیمه عمر و حوادث گروهی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.